Heippa! Otsikossa asia tulikin jo esille :D Mun kaverit on niin eri elämäntilanteessa kun mä, joten tuntuu että vanhat kaverisuhteet on vähän alkaneet jäädä.. Onneksi muutama on kuitenkin kuvioissa, mutta silti etsiskelen uusia ystäviä, joilla olisi tai olisi tuloillaan lapsi/lapsia. Meidän poika on pian 4kk. Löytyykö täältä ketään? Espoossa asustellaan
21v äippä etsii 4kk:n ikäisen pojan kanssa kavereita
5
148
Vastaukset
- Helsu
Moikka! :)
Mulla ikää kohta 20v ja poika 4,5kk..
Täällä tuppaa olemaan sama ongelma noiden kavereiden kanssa, et vähitellen rupes kaikkoamaan kun vauva syntyi. Facebookissa kuitenkin ollaan niin lässynlää että!
Niin ja asutaan helsingissä! :) - ennaliini1
Moi Helsu! Meijän poika on nyt kohta 5kk eli aika saman ikänen :) Onks sulla mitään sähköpostia minkä viiittit kirjottaa tänne, niin voitas vaikka meilailla? :D
- Helsu
Joo on mulla
- Helsu
Helsu kirjoitti:
Joo on mulla
Anteeks ku puhelimma yritän tässä kirjotella.. :D
Mutta siis mun sähköposti on [email protected] --> tää on sisi toissijainen, johta jakele tälleen netissä, mutta annan sit oikean ku laitat viestiä :)
-Helsu - Emma\\\
Helsu kirjoitti:
Anteeks ku puhelimma yritän tässä kirjotella.. :D
Mutta siis mun sähköposti on [email protected] --> tää on sisi toissijainen, johta jakele tälleen netissä, mutta annan sit oikean ku laitat viestiä :)
-HelsuHeippa täällä kans 21 v äiti 4 kk vauvan kanssa :) sähköpostia voi laittaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4313673Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1161446
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851409Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991368Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591326- 501246
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891169Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331037- 40975