Heippa! Otsikossa asia tulikin jo esille :D Mun kaverit on niin eri elämäntilanteessa kun mä, joten tuntuu että vanhat kaverisuhteet on vähän alkaneet jäädä.. Onneksi muutama on kuitenkin kuvioissa, mutta silti etsiskelen uusia ystäviä, joilla olisi tai olisi tuloillaan lapsi/lapsia. Meidän poika on pian 4kk. Löytyykö täältä ketään? Espoossa asustellaan
21v äippä etsii 4kk:n ikäisen pojan kanssa kavereita
5
184
Vastaukset
- Helsu
Moikka! :)
Mulla ikää kohta 20v ja poika 4,5kk..
Täällä tuppaa olemaan sama ongelma noiden kavereiden kanssa, et vähitellen rupes kaikkoamaan kun vauva syntyi. Facebookissa kuitenkin ollaan niin lässynlää että!
Niin ja asutaan helsingissä! :) - ennaliini1
Moi Helsu! Meijän poika on nyt kohta 5kk eli aika saman ikänen :) Onks sulla mitään sähköpostia minkä viiittit kirjottaa tänne, niin voitas vaikka meilailla? :D
- Helsu
Joo on mulla
- Helsu
Helsu kirjoitti:
Joo on mulla
Anteeks ku puhelimma yritän tässä kirjotella.. :D
Mutta siis mun sähköposti on [email protected] --> tää on sisi toissijainen, johta jakele tälleen netissä, mutta annan sit oikean ku laitat viestiä :)
-Helsu - Emma\\\
Helsu kirjoitti:
Anteeks ku puhelimma yritän tässä kirjotella.. :D
Mutta siis mun sähköposti on [email protected] --> tää on sisi toissijainen, johta jakele tälleen netissä, mutta annan sit oikean ku laitat viestiä :)
-HelsuHeippa täällä kans 21 v äiti 4 kk vauvan kanssa :) sähköpostia voi laittaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras951501Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva200948- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60693