21v äippä etsii 4kk:n ikäisen pojan kanssa kavereita

ennaliini1

Heippa! Otsikossa asia tulikin jo esille :D Mun kaverit on niin eri elämäntilanteessa kun mä, joten tuntuu että vanhat kaverisuhteet on vähän alkaneet jäädä.. Onneksi muutama on kuitenkin kuvioissa, mutta silti etsiskelen uusia ystäviä, joilla olisi tai olisi tuloillaan lapsi/lapsia. Meidän poika on pian 4kk. Löytyykö täältä ketään? Espoossa asustellaan

5

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsu

Moikka! :)
      Mulla ikää kohta 20v ja poika 4,5kk..
      Täällä tuppaa olemaan sama ongelma noiden kavereiden kanssa, et vähitellen rupes kaikkoamaan kun vauva syntyi. Facebookissa kuitenkin ollaan niin lässynlää että!
      Niin ja asutaan helsingissä! :)

• ennaliini1

Moi Helsu! Meijän poika on nyt kohta 5kk eli aika saman ikänen :) Onks sulla mitään sähköpostia minkä viiittit kirjottaa tänne, niin voitas vaikka meilailla? :D

• Helsu

Joo on mulla

• Helsu
        Helsu kirjoitti:

Joo on mulla

Anteeks ku puhelimma yritän tässä kirjotella.. :D
        Mutta siis mun sähköposti on [email protected] --> tää on sisi toissijainen, johta jakele tälleen netissä, mutta annan sit oikean ku laitat viestiä :)
        -Helsu

• Emma\\\
        Helsu kirjoitti:

Anteeks ku puhelimma yritän tässä kirjotella.. :D
        Mutta siis mun sähköposti on [email protected] --> tää on sisi toissijainen, johta jakele tälleen netissä, mutta annan sit oikean ku laitat viestiä :)
        -Helsu

Heippa täällä kans 21 v äiti 4 kk vauvan kanssa :) sähköpostia voi laittaa [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      95
      1501
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      200
      948
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      842
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60