Peltikaton maalaus

Näin keväällä ilmotellaan peltikaton maalausta.Hyvin monessa ilmoitetaan maalauksen hinnaksi 10 €/ neliö alkaen.
Katon omistajan on hyvä tietää,että uutta kattopeltiä pinnotettuna ja 20 vuoden
Rautaruukin kirjallisella takuulla saa noin 9 €/ neliö.
Maalauksen takuu ei kestä edes sitä aikaa minkä perävalot palavat.
Varsinkin jos katossa on vähänkin ruostetta,on suorastaan hulluutta sitä
maalata,vaan uudet pellit.

3

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raksalla

      Ei taida olla asennettuna toi 9e peltineliö....

    • itekutekee

      Yhden peltikaton olen itse maalannut pensselillä yli 10v sitten ja hyvin on pysynyt.
      Kunnon pesu, ruosteet hiottiin pois ja ruosteenesto maalia päälle. 2 x pintamaali päälle.
      Aikaahan siinä meni varmaan viikko ku iltasella maalailtiin,mutta hyvä tuli...ehkä 3-5v päästä sama uudestaan.

    • Oiskotietoo

      Peltikatto pitäisi maalata. Onkohan E-Pohjanmaalla luotettavaa alan yritystä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      44
      8665
    2. Bensaa liekkeihin... Mitä sä haluut. Kerro jo.

      Jos haluat mut, niin ota. Jos et, niin kerro. Mun sydän pakahtuu joka ikisestä viestin murusesta Pitäis luovuttaa... Yri
      Ikävä
      46
      1196
    3. Parisuhdetta harkitseville

      Miten paljon joustatte mahdollisen kumppanin hyväksi? Saako nukkua silloin kun nukuttaa, saako pukeutua kuten haluaa, sa
      Sinkut
      215
      1183
    4. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      915
    5. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      424
      894
    6. Yhteys katkesi

      Tunnen oloni typeräksi, kun yritin pitää yhteyttä ja korjata välejä. Turhaan. Nytpä tiedän, että et tykännyt oikeasti. O
      Ikävä
      32
      839
    7. Sillä ei ole mitään merkitystä

      miten ihana olet tai miten rakastunut olen sinuun. Jos olet varattu niin et ole minulle vaihtoehto. Joten lopeta se tyhj
      Ikävä
      42
      800
    8. Miksihän et halua

      Että tunnistaisin sinut täältä kunnolla. 😔 eihän se haittaisi, jos minä tunnistaisin. Jos se nyt sinä sitten edes olet.
      Ikävä
      57
      792
    9. Nainen, taidan riipaista kännit

      No en sentään, siitäkin toiminnasta on mennyt maku ja kaikki ilo. Parasta se olisi grillailla hyvässä seurassa, mutta se
      Ikävä
      89
      763
    10. Kulta älä unohda minua

      Kulta en halua että katoat minulta.
      Ikävä
      31
      748
    Aihe