No nyt sitten norjalainen selittelee tappiota kruunun kurssilla ja kilpailulla. Palstan valopäät ovat rekisteröineet tuollaiset selitykset Finnairin omaisuudeksi!!!
Tappio viisinkertaistunut ja osakkeesta vuodessa sulanut viidennes.
"Lentoyhtiön matkustajahenkilökunta vetäytyi ennen tulosjulkistusta palkkaneuvotteluista. Luvassa voi tästä syystä olla laaja lakko."
http://yle.fi/uutiset/norwegianilla_raskas_tappio_ja_lakkouhka/7225945
Norwegian raskaasti tappiolle
8
167
Vastaukset
- 2wfgy
En toivo yhdenkään lentoyhtiön konkurssia. Kilpailu on asiakkaan paras ystävä. Finnairia haukutaan siksi, että ihmisiä ärsyttää isänmaallinen vouhotus sinivalkoisten siipien ympärillä, kun yritys itse on muuttunut tunteettomaksi kansainväliseksi korporaatioksi.
- p***a bisnesmoraali
Toivon Norwegianin konkurssia. Nyt on haettu kasvua myymällä lippuja tappiolla. Koko bisnes haisee työlakien rikkomisesta verojen kiertoon.
Kerran kokeillut, ikinä en enää katsokaan päin. - no moraali
p***a bisnesmoraali kirjoitti:
Toivon Norwegianin konkurssia. Nyt on haettu kasvua myymällä lippuja tappiolla. Koko bisnes haisee työlakien rikkomisesta verojen kiertoon.
Kerran kokeillut, ikinä en enää katsokaan päin.No kai sitten on tasapuolisuuden nimissä toivottava Finskin konkurssia, koska riistäjäyhtiö.
- Voisit avautua itse
no moraali kirjoitti:
No kai sitten on tasapuolisuuden nimissä toivottava Finskin konkurssia, koska riistäjäyhtiö.
Mitä tarkoitat? Ketä riistetään?
- !!!!'
Voisit avautua itse kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Ketä riistetään?
Työntekijöitä.
- yhden sanan ihme
!!!!' kirjoitti:
Työntekijöitä.
Millä tavalla? Maksamalla 41% parempaa palkkaa kuin keskivertosuomalaiselle?
Mitä se "riisto" on?
- 17+9
Luin norwegianin 1Q2014 raportin läpi.
Viimeiset vuodet 1Q on aina ollut negatiivinen, vaikka koko vuosi on ollut voitollinen. Tänä vuonna tappio oli kohtuullisen iso, absoluuttisesti suurin, liikevaihtoon suhteutettuna sunnilleen 2011 tasoa. Ottaen huomioon yhtiön investointivauhdin (kapasiteetti nousi vuoden aikana 48%, täyttöaste parani samalla), ei tuo kovin huolestuttavalta näyttänyt. - 17+1
Luin tuota osavuosikatsausta hiukan lisää. En ollut aiemmin huomannut että norwegian on matkustajamäärillä mitattuna tällä kvartaalilla jo yli tuplasti finnairin kokoinen (4.9 vs 2.2 miljoonaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21922Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361260Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 941153
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61733Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709