mikää kele siinä on että Tampereen keskustan soneran verkko on niin toimimaton . minulla on molempien operaattoreiden 4G kortti , ja täytyy sanoa että saunis toimii loistavasti verrattuna soneraan. kuuntelen paljon nokia 925 kautta nettimusiikkia , ja sauniksen verkossa se toimii virheettömästi läpi keskusta alueen . soneran verkko pätkii koko ajan , ja jopa katkoo yhteyden niin että radioyhteys menee totaalisesti poikki , vaatien radion uudelleen käynnistyksen . jotenkin kiintoisa ilmiö . jopa ihan keskustassa asuvana ei 4G löydy Soneralta taloni sisältä , vaan ainoastaan E yhteys ?? saunis antaa samaan paikkaan täydet 4G:TÄ . ihmetellä täytyy soneran verkkoa !!!!!
SONERAN VERKKO
2
162
Vastaukset
- töttöröö
ajatteles että jonkun pitää tehdä töitä ja hoitaa bisneksiä tällaisilla rimpuloilla. Nettimusiikki ei kait ole kovin tärkeä asia tässä maailmassa ?
- ei 4geen tarvetta
No ei ole musat tärkeitä . Pointti olikin siinä , että nämä niin kutsutut 4G verkot eivät toimi edes isojen kaupunkien keskustoissa kuin välttävästi pienellä alueella . Kenenkään ei pitäisi langeta myyjien yms.puheille parempien yhteyksien tarpeille . Periastteessa 3G verkko on tälläkin hetkellä toimivin jos liikkuu mihinkään kaupunkien keskustorien liepeiltä . 4G on markkinointikikka , ei muuta , ei ainakaan suomessa . Mutta kun tämäm tietää , niin voipi sim kortin vaihtaa sellaiseen jossa hinta/laatu kohtaavat .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036442Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25234477Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243003Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431151
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103866Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26781- 43758