Olen ostamassa autoa, jotain melko sporttista, n. 2000-3000e budjetilla. Olen kattonu nuita Mitsubishejä(galantteja ja eclipsejä) ja esm. Primeroita (GT). Oliskohan muita suht sporttisia kaaroja, kun ei itellä ole silmään sattunut? :) Ja bemareista en pahemmin välitä... :D Saa/on hyvä olla vähän erikoisemman näköinen. 2 litrasella koneella olisi kans hyvä olla.
Thx.
auton ostossa
8
160
Vastaukset
- bmw4
Mikäs bemaris on vikana, vähä vanhemmallakin on hyvät ajo-ominaisuudet. 2-3 tuhatta euroa ja saa jo hyvä kolmos sarjalaisen, vastaa ainakin kymmenen vuotta tuoreempaa japsia joka osa-alueella. Suosittelen katselemaan E46 koppasta kolmos sarjalaista.
- ©nimimerkki
eihän niissä nyt varsinaisesti mitään vikaa ole, ulkonäkö ei vaan uppoo mulle
- hvlllö
©nimimerkki kirjoitti:
eihän niissä nyt varsinaisesti mitään vikaa ole, ulkonäkö ei vaan uppoo mulle
Peugeot 205 1.9 gti
- karcaasw
huyndai coupe on hopee upee ja nopee
- töööt
Volvoa kehiin! S40 T4 kyllä melkein jo tolla hinnalla vois saada :) en sitte tiiä mitä tykkäät ulkonäöstä :D
- ex s40 t4
mul oli volvo s40 t4 vm 01 siihen kun laittoi säädettävän alustan niin ajettavuus parani :)
- volvo<3
Honda Prelude
- vaggilaine
honda tai VAG
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata461548Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981385Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3121380- 1091145
- 191111
- 681093
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171077- 711032
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f178919Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18851