auton ostossa

©nimimerkki

Olen ostamassa autoa, jotain melko sporttista, n. 2000-3000e budjetilla. Olen kattonu nuita Mitsubishejä(galantteja ja eclipsejä) ja esm. Primeroita (GT). Oliskohan muita suht sporttisia kaaroja, kun ei itellä ole silmään sattunut? :) Ja bemareista en pahemmin välitä... :D Saa/on hyvä olla vähän erikoisemman näköinen. 2 litrasella koneella olisi kans hyvä olla.
Thx.

8

220

Äänestä

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bmw4

Mikäs bemaris on vikana, vähä vanhemmallakin on hyvät ajo-ominaisuudet. 2-3 tuhatta euroa ja saa jo hyvä kolmos sarjalaisen, vastaa ainakin kymmenen vuotta tuoreempaa japsia joka osa-alueella. Suosittelen katselemaan E46 koppasta kolmos sarjalaista.

• ©nimimerkki

eihän niissä nyt varsinaisesti mitään vikaa ole, ulkonäkö ei vaan uppoo mulle

• hvlllö
        ©nimimerkki kirjoitti:

eihän niissä nyt varsinaisesti mitään vikaa ole, ulkonäkö ei vaan uppoo mulle

Peugeot 205 1.9 gti

• karcaasw

huyndai coupe on hopee upee ja nopee

• töööt

Volvoa kehiin! S40 T4 kyllä melkein jo tolla hinnalla vois saada :) en sitte tiiä mitä tykkäät ulkonäöstä :D

• ex s40 t4

mul oli volvo s40 t4 vm 01 siihen kun laittoi säädettävän alustan niin ajettavuus parani :)

• volvo<3

Honda Prelude

• vaggilaine

honda tai VAG

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1470
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      61
      699
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe