auton ostossa

©nimimerkki

Olen ostamassa autoa, jotain melko sporttista, n. 2000-3000e budjetilla. Olen kattonu nuita Mitsubishejä(galantteja ja eclipsejä) ja esm. Primeroita (GT). Oliskohan muita suht sporttisia kaaroja, kun ei itellä ole silmään sattunut? :) Ja bemareista en pahemmin välitä... :D Saa/on hyvä olla vähän erikoisemman näköinen. 2 litrasella koneella olisi kans hyvä olla.
Thx.

8

221

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bmw4

Mikäs bemaris on vikana, vähä vanhemmallakin on hyvät ajo-ominaisuudet. 2-3 tuhatta euroa ja saa jo hyvä kolmos sarjalaisen, vastaa ainakin kymmenen vuotta tuoreempaa japsia joka osa-alueella. Suosittelen katselemaan E46 koppasta kolmos sarjalaista.

• ©nimimerkki

eihän niissä nyt varsinaisesti mitään vikaa ole, ulkonäkö ei vaan uppoo mulle

• hvlllö
        ©nimimerkki kirjoitti:

eihän niissä nyt varsinaisesti mitään vikaa ole, ulkonäkö ei vaan uppoo mulle

Peugeot 205 1.9 gti

• karcaasw

huyndai coupe on hopee upee ja nopee

• töööt

Volvoa kehiin! S40 T4 kyllä melkein jo tolla hinnalla vois saada :) en sitte tiiä mitä tykkäät ulkonäöstä :D

• ex s40 t4

mul oli volvo s40 t4 vm 01 siihen kun laittoi säädettävän alustan niin ajettavuus parani :)

• volvo<3

Honda Prelude

• vaggilaine

honda tai VAG

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe