nii minkälaisia vikoja tollases 92eteenpäi kaarinois on ollu... onko sähkövikoja sillä olen saanut niistä fordini kanssa tarpeekseni... nii ja kuinka tollanen japsi ruostuu
caarinan viat
9
1361
Vastaukset
- ajelimme
vm.-93 olevalla CarinaE:llä, 1.6 koneella oli. Sil oli ajettu 213000km:iä kun vaihdettiin viattomana Focukseen. Siitä alkoikin sitten tuskainen taival.
- Carina
Eipä niissä sen enempää vikoja ole. Autoista lopetettiin ruostesuojaus kauan siten eli kaikki autot ruostuvat fordit hieman nopeammin vain.
- Carina e
omassani sateella tai sen jälkeen sähkötoimiset ikkunat ei oikein meinaa pelittää. nyt on apukuskin puoli ollut jo viikon liikkumaton. pakko kai tarkistaa onko johto irti poikki
- pettynyt
Älä vauhda, sillä pieniä/halpoja ne saksalaisten autojen viat ovat siihen verrattuna, mitä näissä Toyotissa tulee. Carinan tyyppiviat ovat vaihteiston syncronrenkaiden kuluminen ja kansi halkeaa. Näin itselläni on käynyt ja kalliiksi on tullut!!Hajottamolta kerrottiin, että alipainetehostin on myös niitä tyyppillisiä Toyotavikoja. Eli halpoja ne Fordin viat on em vikoihin nähden!!
- hessu
Kyllä on todella luotettava peli ollut ainakin tää mun -92 1.6 carina. sillä on ajettu yli 400tkm ja ainoat viat johon olen noin 4 vuoden omistamisen aikana törmännyt ovat olleet: molemmat ovien lukot olen joutunut korjauttamaan, sekä nyt viimeaikoina ilmennyt nykiminen. Ruostettakaan ei pahemmin ole ilmennyt. Aluperäisiä ovat suurinpiirtein kaikki osat pakoputkea myöten.
- Gastraus
Meillä on -97 1.6 Carina
- koiranluut eturipustuksesta
- vesipumppu
- iskunvaimentimet
Ostettiin auto n. 61 tkm. ajettuna ja nyt on 115 tkm. mittarissa, eli aika vähän on ongelmia ollut.- Gastraus
..ruostetta ei ole vielä löytynyt mistään.
- tupe
Gastraus kirjoitti:
..ruostetta ei ole vielä löytynyt mistään.
vilkaise alusta niin varmasti on takaosa aivan ruosteessa, ja kyllähän sieltä ovien alareunasta sisäpuolelta löytyy kun kunnolla tarkistaa, siellä saumauksien alla, kun vähän kynnellä rapsuttaa ruoste alla...,miskarithan näissä ei kestä, ja kalliit uusia..., kannattaa vaihtaa jämäkämmät jouset, niin alkaa iskaritkin kestämään.
- osta
Osta -92 vuoden carina ni ei ruostu.
Itellä on tuo 92 vuoden carina. ajettu 230 000
eikä ole ollut vikoja. kun olen ajanut 20 000.
öljyt ku muistaa vaihtaa sillon tällön.
tuo 92 vuosimallihan on tehty japanissa olikohan 94 vuoteen asti? uudemmat englannissa tai jossain... kuulemma ruostuu herkemmin nuo uudemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774