Eli simppelisti kuinka paljon päivässä vietätte aikaa koiranne kanssa?
Kuinka paljon
9
135
Vastaukset
Normipäivä 2-3tuntia, koira sairas tai sataa kuin saavista kaataen 1,5tuntia.
Toinen ääripää: käytiin pienellä vaelluksella, yövyttiin laavulla, koiran kanssa vuorokauden ympäri...- kipale
Yleensä koko päivän..
- Suunnilleen
24h. Työt kotona ja vapaa-aikana koiran kanssa myös muualla. Paikat joihin koira ei voi tulla, ollahan diskattu ajan saatossa pois.
- ulkotarhassa
5 minuuttia, käyään ruokkimassa tarhaan ja ajetaan pois,. Ei sitä haukkumista kestä ite kuunnella, onneksi on nuita naapureita.
- ei järjenhiventä
DH se siellä. Uusin villitys on esittäytyä huonona koiranomistajina, jotta voi muissa teksteissä syyttää kuinka huonoja omistajat ovat.
On kyllä säälittävä poikanen. - rehti pohjalaanen
ei järjenhiventä kirjoitti:
DH se siellä. Uusin villitys on esittäytyä huonona koiranomistajina, jotta voi muissa teksteissä syyttää kuinka huonoja omistajat ovat.
On kyllä säälittävä poikanen.Olen isäntämies ja pistän koirat tarhaan ja sitten myyntiin. Tämä on paras bisnes näinä vaikeina aikoina. Äläpä sinä häiritse rehellisen yrittäjän elämää.
- turha olet
rehti pohjalaanen kirjoitti:
Olen isäntämies ja pistän koirat tarhaan ja sitten myyntiin. Tämä on paras bisnes näinä vaikeina aikoina. Äläpä sinä häiritse rehellisen yrittäjän elämää.
Provo sinä oot. Kannattaa hankkia työ tai harrastus niin pään ja mielen kuntokin kohenee.
- Liikumme metsässä
Meillä vietetään n. kolmisen tuntia koirien kanssa, eli lenkitykset n. 5-7 km/pv leikkiä hoitotoimenpiteet. Aamulenkki pari km ja toinen pitempi. Pallottelua ja muuta kivaa. Iltaisin hieron koirat telkkua katellessa. Viikonloppuisin aina pitemmät lenkit tai mökkiviikonloppu ja silloin ovat ns. vapaalla eli tekevät ulkona mitä lystäävät.
- kkkkkkooooiiiiiirrr
työpäivänä n. 16h ja vapaalla n.24h
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242551Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492180Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262012Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141850Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581608Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121142Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181119- 55990
- 63965
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2938