Seksitreffit

nanna4

Kevät on saanut minut järjiltään himosta. Lämpenevät päivät ovat saaneet minut rohkeasti harkitsemaan jotain, mistä en ennen ollut uskaltanut edes haaveilla. Seksitreffit. Rohkeaa, intohimoista seksiä ilman jälkipuheita. Sitä juuri tarvitsen. Olen selannut netistä muutaman lupaavan seuranhakuilmoituksen. Valikoin sieltä huomattavasti itseäni vanhemman herrasmiehen. Treffien odottaminen saa mielikuvitukseni laukkaamaan ja vatsanpohjani kihelmöimään.

Tapaamme hiljaisella parkkipaikalla. Ajat autollasi aivan vierelleni ja avaat ikkunan. Ennen kuin tervehdit minua, mittaat minut katseellasi päästä varpaisiin. Onneksi olen varautunut ja pukenut päälleni kevyen lyhythelmaisen kesämekkoni ja sääriäni imartelevat korkeakorkoiset avokkaat. Huomaan hyväksyvän hymyn muuten niin vakavilla kasvoillasi. Hyppään kyytiisi ja minua jännittää.

Pian olemme kaukana asustuksesta keskellä metsää syrjäisen tien varressa. Täällä meitä ei yllätä kukaan. Hivutat kesämekkoni helmaa ylöspäin samalla kun kätesi kulkee pitkin paljasta reittäni. Kätesi pysähtyy aivan yllättäen kun se kohtaa paljaan häpykumpuni. Yllätyitkö? Ilmeisesti, sillä vaadit minua levittämään haarani auki. Paljas pimppini paljastuu etkä voi olla koskematta sitä. Värähdän rouhean miehekkään kätesi kosketuksesta. Pienikin sipaisu häpyhuulillani saa vatsanpohjani kihelmöimään himosta. Levität huuliani hellästi ja katsot kostunutta pimppiäni kiinnostuneena. Huomaan, että himoitset jo sitä.

Nousemme ulos autosta. Lämmin kesätuuli hyväilee mekon alta paljastunutta alastonta vartaloani. Nautin tilanteesta, jossa olet asetellut minut nojaamaan autoosi haara-asennossa selkä sinuun päin ja siirtynyt katselemaan eteesi avautuvaa näkymää kauempaa.Sekuntikin tuntuu ikuisuudelta ja tilanne on todella kiihottava, täynnä sähköä. Huomaan sivusilmällä, että riisut housusi. Tulet taakseni ja kosketat pilluani. Se on jo aivan märkä. Täysin varoittamatta survaiset valtavan kivikovan kyrpäsi pilluuni. Parahdan kovaan ääneen, en kivusta vaan nautinnosta. Olen aivan täynnä sinua. Aloitat rytmikkäästi takomaan minua aivan pohjaan saakka. Kyrpäsi on valtava ja jokainen työntö saa minut ulvaisemaan äänekkäästi. Tartut pitkiin hiuksiini ja riuhtaiset hellästi pääni taaksepäin. Huulesi tuntuvat kuumilta kaulallani. Kuiskaat korvaani, että nautit tiukasta pillustani niin kovasti, että aiot kohta laueta sisääni.

Viimeiset työnnöt tuntuvat siltä, että halkean niiden voimasta. Lämmin sperma jää valumaan reisiäni pitkin kun vedät kalusi ulos minusta. Juuri tätä tarvitsen lisää, intohimoista seksiä ilman turhia puheita...

13

9699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panomies1

      täällä ois yks ehokas

    • Täällä on lähelle viittäkymppiä oleva mies joka olisi kanssa kiinostunut tollasesta treffistä. [email protected]

    • Täällä on lähelle viittäkymppiä oleva mies joka olisi kanssa kiinostunut tollasesta treffistä. [email protected]

    • Joo täällä kans hurjastelia :) kun ikää tulee on kokeilun halunen

      • Anonyymi

        Trololoo ääliöt


    • Kyrpäsi korvaani

      Kyrpäsi sivusilmällä mittaat minut kovaan ääneen ja katsot kauempaa.Täysin varoittamatta riuhtaiset kostunutta pimppiäni taaksepäin. Parahdan kovaan ääneen kivusta. Kätesi pysähtyy aivan yllättäen kun se kohtaa kivikovan häpykumpuni. Tulet taakseni ja riisut housusi haara-asennossa rytmikkäästi. Kuiskaat korvaani turhia puheita. Lämmin sperma jää valumaan päästä varpaisiin. Onneksi vedät kalusi varpaisiin. Täysin varoittamatta survaiset valtavan kätesi syrjäisen tien varressa aivan vierelleni. Huomaan, että himoitset jo nojaamaan taaksepäin.

    • Anonyymi

      Lähtisin autoilemaan tuon typyn kanssa :)

      • Anonyymi

        Vain unelmissas eunukki


    • Anonyymi

      Just noin, kunnon kyytiä!

    • Anonyymi

      Moi, kuiskaisin kylläkin.., et tästä lähtien hoidan Sua kiimapillu koko kesän :)

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­ts­um­me sinut kä­ym­­ään u­­ude­­­ssa cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­joona! 👉 http://7122333.com/H/Xg8K2 👈

    • Anonyymi

      U­­u­­s­i s­­­ek­­si­­tea­­­tteri ava­utu­­u Su­­­ome­en! Ku­­­tsu­­mme kaikk­­­i­. Il­­­mo­it­­­tau­­­tumine­n ry­­­hmä­ämm­­e tä­­­äl­­­l­­ä - http://6833444.com/H/O8hNS 👈

    • Kieltämättä pienen erotiikka kirjailijan vikaa löytyy

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe