paffi huijaa törkeästi!

pelimies4

alotin pelaa paffilla pokeria,huomasivat et olen hyvä,ja kone alko katkeilee,ja meni tilttiinki,ja jouduin ottaa yhteyttä asiakas palveluu. eikä siinä kaikki. turnaukses ,sain käteen 14ja 10 pöytään tuli 6-6-5-4-14 2samaa väriä. vastustajal oli 11ja 10 .
sille meni potti, oli hyvä potti. ja eikä siinä kaikki, korotin 80isoblindista 240,eli kolmekertaa anto luvun 320,eli 4kertaa, antaa isompia lukuja välillä mitä korottaa,vastaavaa en o kokenu missää pokeri paikassa. lisäks huomasin et alemman panoksen turnauksis jossain on vain 50% palautus%, ku normaali n.90%. uskomatonta huijausta,suurimmas osas oli se 90%. ,kiertäkää kaukaa suomi pojat. siellä on kova rahan imutus päällä.

1

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PUUSILIMÄ

JUU JA SÄ OLET PUUSILMÄ... ENNEMMI PAFFILLA KU RAYLLA :) EIKUN PERKELES, NE OLIKIN KAKS SAMANLAISTA HUIJARILAFKAA VOI MUA RASSUKKAA MITES MÄÄ TÄLLEE NYT SEKOILIN ANTEEKSI TERV PUUSILMÄ2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raivoaako Putin, kun Suomi hyväksytään naton jäseneksi

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008913259.html "Kommentti: Madridista jysähti sittenkin – Suomi kutsutaan Naton jäseneksi jo keskiviikkona Lähes
      NATO
      302
      3395
    2. Miten olette pärjänneet kuumuuden kanssa?

Viime yö oli trooppisen lämmin ja kämpässä kuuma. Heräilin vähän väliä kuumuuden takia vaikka nukuin pelkkä lakana päällä. Täkin heitin jo viime viiko
      Maailman menoa
      340
      3207
    3. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      151
      1919
    4. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      40
      1554
    5. No aloititko sä jo suhteen

sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?
      Ikävä
      150
      1272
    6. Mitä oikein odotat?

Rehellisiä vastauksia sitten vain.
      Ikävä
      112
      1138
    7. JA SIEPIN VALITUS ALKOI TAAS

Siepin unelma-asunnossa oli hajonnut ilmalämpöpumppu, jonka takia hän joutui lähtemään kuumuutta pakoon ylelliseen hotelliin. mutta voi kauhistus, k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1027
    8. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      34
      859
    9. Turkki tukee Suomen Nato-jäsenyyttä

Kuinkas trollien suuhun nyt pannaan? 🤣 Juttua aiheesta löytyy kohta kaikista mahdollisista uutislähteistä. Mahtava homma!🫡🥳
      Maailman menoa
      383
      839
    10. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      228
      743
    Aihe