Mistä ostaa hiiriä Turusta?

Mistä hiiriä

Olen 13.v tyttö turusta, ja nyt olen saamassa hiiriä. Katsoin kasvattajalistaa, ja turussa ei ollut kasvattajaa. Joten mistä ostaa?

10

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öqlqngbvgj

No kai nyt muuallekin osaat liikkua kuin suomenperseenreijjässä?

• Sedä

Kannattaa kysyä Sakuralta (Kaarinasta) tai muiltakin kasvattajilta, he varmasti saavat poikasia kulkemaan Turkuunkin. Lisäksi Turussa on varmasti myös epävirallisia kasvattajia, Sakura varmaan osaa neuvoa heitäkin :)

• Mistä hiiriä

Sakuran kohdalla kasvattalistassa lukee että kasvattaa vain seeprahiiriä...

Ja öqlqngbvgj, jos oon 13.v ja vanhemmat sanoo ettei lähde hakee hiiriä mistää kaukaa, niin menisinkö sit yksin muka? Eihän kunno kasvattaja ees antais mulle hiirii ilma vanhempii!

Lisää vastauksia?

• öqlqngbvgj

Kakara...

• hiiri ei ole lelu
    • Mistä hiiriä

Ne kyl maksaa eläinlääkärikulut, ruuat, purut, ja tarpeelliset tavarat ja kulut. Ja on mul ollu ennenki eläimiä, tiedän hyvin ettei eläimet oo leluja! Mun vanhemmat ei vaan haluu mennä hakee hiirii mistää pääkaupunkiseudulta tai kaukaa.

• Sedä

Äh piru niinpä tietysti, enpä katsonut kunnolla :D Kannattaa kysellä vaikka seuraavaksi lähimmältä, kyllä niitä kulkeutuu :)

• Mistä hiiriä

Joo, kysellään. Kiitos Sedä vastauksista!

Ja öqlqngbvgj, jos 13 vuotias on kakara, niin kyllä, olen kakara. Itse en sitä mieltä ole, ja kokemusta eläimistä on, on ollut hamstereita ja 3 marsuu ja nyt on kani. Eli kokemusta löytyy

• mmamnsnsnnd

13 vuotias on kakara oli kokemusta tai ei.

• 11plus2
        mmamnsnsnnd kirjoitti:

13 vuotias on kakara oli kokemusta tai ei.

13 vuotiaalla ei voi olla kokemusta oikeastaan mistään.Ehkä 10-15 vuoden päästä voit sanoa, että sinulla on kokemusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Beata Papp gold digger (Leppilampi)

Kivasti nuori nainen turvasi toimeentulonsa kun antoi setämihelle. Naiset!!! Kyllä niitä setämiehiä löytyy aina vaikka naama ois kuin petolinnun perse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      4160
    2. Venäjän ydinisku lähestyy hitaasti mutta satavarmasti...

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eac44407-e77d-418b-ae21-1db8a0104309 Venäläisten ärsyttäminen jatkuu, milloin menee kuppi nurin ja "uusi aurinko"
      Maailman menoa
      591
      3431
    3. Ernan pahoinpitely

Erna pahoinpidelty. Törkeää Seiskalta nimittää tuota kissatappeluksi. Erna kertoo tässä lehtijutussa että hänellä on turvamies aina yöelämässä. Missä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2616
    4. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2437
    5. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      142
      2081
    6. Paras muistosi hänestä?

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?
      Ikävä
      108
      1865
    7. Kun mennään...

yhdessä petiin... Otathan mut peiton alle? Hyvää yötä toivottaa sun nalle. Oot mun oma hehkulamppu, Kauniimpi kuin nätein kukkakimppu. https://you
      Ikävä
      196
      995
    8. Taitaa olla viimeinen talvi.

Jos sähkön hinta talvella on 4-5 kertaa suurempi, kuin edellisenä talvena, niin mulla ei ole varaa lääkkeisiin, ei ruokaan, muita laskuja en voi maksa
      Pori
      84
      913
    9. Selvitetään syyt kalliiseen sähköön!

Sähkön hinta pysyy hirmukalliina riippumatta kulutuksesta. Nytkin keskellä kesää sunnuntaina yli 30 snt/kWh. Mitä onkaan tulossa talvella? https://ww
      Maailman menoa
      238
      766
    10. Rölli, tänään aiheena psyykkiset ongelmat

ja suhdesekoilut. Tasapainoisella ihmisellä on tunteet ja järki sopusoinnussa. Tämä johtaa siihen että, myös parisuhdeasioissa ja rakkauselämän puol
      Ikävä
      156
      720
    Aihe