Mistä ostaa hiiriä Turusta?

Mistä hiiriä

Olen 13.v tyttö turusta, ja nyt olen saamassa hiiriä. Katsoin kasvattajalistaa, ja turussa ei ollut kasvattajaa. Joten mistä ostaa?

10

169

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öqlqngbvgj

No kai nyt muuallekin osaat liikkua kuin suomenperseenreijjässä?

• Sedä

Kannattaa kysyä Sakuralta (Kaarinasta) tai muiltakin kasvattajilta, he varmasti saavat poikasia kulkemaan Turkuunkin. Lisäksi Turussa on varmasti myös epävirallisia kasvattajia, Sakura varmaan osaa neuvoa heitäkin :)

• Mistä hiiriä

Sakuran kohdalla kasvattalistassa lukee että kasvattaa vain seeprahiiriä...

Ja öqlqngbvgj, jos oon 13.v ja vanhemmat sanoo ettei lähde hakee hiiriä mistää kaukaa, niin menisinkö sit yksin muka? Eihän kunno kasvattaja ees antais mulle hiirii ilma vanhempii!

Lisää vastauksia?

• öqlqngbvgj

Kakara...

• hiiri ei ole lelu
    • Mistä hiiriä

Ne kyl maksaa eläinlääkärikulut, ruuat, purut, ja tarpeelliset tavarat ja kulut. Ja on mul ollu ennenki eläimiä, tiedän hyvin ettei eläimet oo leluja! Mun vanhemmat ei vaan haluu mennä hakee hiirii mistää pääkaupunkiseudulta tai kaukaa.

• Sedä

Äh piru niinpä tietysti, enpä katsonut kunnolla :D Kannattaa kysellä vaikka seuraavaksi lähimmältä, kyllä niitä kulkeutuu :)

• Mistä hiiriä

Joo, kysellään. Kiitos Sedä vastauksista!

Ja öqlqngbvgj, jos 13 vuotias on kakara, niin kyllä, olen kakara. Itse en sitä mieltä ole, ja kokemusta eläimistä on, on ollut hamstereita ja 3 marsuu ja nyt on kani. Eli kokemusta löytyy

• mmamnsnsnnd

13 vuotias on kakara oli kokemusta tai ei.

• 11plus2
        mmamnsnsnnd kirjoitti:

13 vuotias on kakara oli kokemusta tai ei.

13 vuotiaalla ei voi olla kokemusta oikeastaan mistään.Ehkä 10-15 vuoden päästä voit sanoa, että sinulla on kokemusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1366
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      98
      994
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      733
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      536
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe