Mistä ostaa hiiriä Turusta?

Mistä hiiriä

Olen 13.v tyttö turusta, ja nyt olen saamassa hiiriä. Katsoin kasvattajalistaa, ja turussa ei ollut kasvattajaa. Joten mistä ostaa?

10

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öqlqngbvgj

No kai nyt muuallekin osaat liikkua kuin suomenperseenreijjässä?

• Sedä

Kannattaa kysyä Sakuralta (Kaarinasta) tai muiltakin kasvattajilta, he varmasti saavat poikasia kulkemaan Turkuunkin. Lisäksi Turussa on varmasti myös epävirallisia kasvattajia, Sakura varmaan osaa neuvoa heitäkin :)

• Mistä hiiriä

Sakuran kohdalla kasvattalistassa lukee että kasvattaa vain seeprahiiriä...

Ja öqlqngbvgj, jos oon 13.v ja vanhemmat sanoo ettei lähde hakee hiiriä mistää kaukaa, niin menisinkö sit yksin muka? Eihän kunno kasvattaja ees antais mulle hiirii ilma vanhempii!

Lisää vastauksia?

• öqlqngbvgj

Kakara...

• hiiri ei ole lelu
    • Mistä hiiriä

Ne kyl maksaa eläinlääkärikulut, ruuat, purut, ja tarpeelliset tavarat ja kulut. Ja on mul ollu ennenki eläimiä, tiedän hyvin ettei eläimet oo leluja! Mun vanhemmat ei vaan haluu mennä hakee hiirii mistää pääkaupunkiseudulta tai kaukaa.

• Sedä

Äh piru niinpä tietysti, enpä katsonut kunnolla :D Kannattaa kysellä vaikka seuraavaksi lähimmältä, kyllä niitä kulkeutuu :)

• Mistä hiiriä

Joo, kysellään. Kiitos Sedä vastauksista!

Ja öqlqngbvgj, jos 13 vuotias on kakara, niin kyllä, olen kakara. Itse en sitä mieltä ole, ja kokemusta eläimistä on, on ollut hamstereita ja 3 marsuu ja nyt on kani. Eli kokemusta löytyy

• mmamnsnsnnd

13 vuotias on kakara oli kokemusta tai ei.

• 11plus2
        mmamnsnsnnd kirjoitti:

13 vuotias on kakara oli kokemusta tai ei.

13 vuotiaalla ei voi olla kokemusta oikeastaan mistään.Ehkä 10-15 vuoden päästä voit sanoa, että sinulla on kokemusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      4490
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      28
      3060
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2345
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1984
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      185
      1696
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      34
      1675
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1373
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1266
    9. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      6
      1239
    10. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1232
    Aihe