Olen 21v toiveena lapsi. Mies ei halua lasta eikä käyttä ehkäsyä

Avuton

Noniin mulla on aika patti tilanne. Olen 21 vuotias koulutus löytyy ja minulla on vakituinen työpaikka. Samaten miehelläni. Kävin juuri poistattamasa kapselin joka oli 3vuotta kädessäni. Kysyin mieheltäni otanko e-pillerit taas. Vastaus oli ei. Mua ei haittaa ollenkaa vaikka ei käytettäisi ehkäisyä meinaa minulla on ollu jo yli vuoden vauvakuume. Tuomas on kuitenki sitä mieltä että hän ei olevalmis isäksi. Kuitenkaan ehkäisy ei tule kuulema kuulonkaan! Mitä teen? Haluaako mieheni jotenkin alitajuntaisesti lasta vai oikesti eikä kehtaa myöntää sitä ? Itse en ole kertonut omista halusita.

13

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhbm

      Itse tekisin selväksi, että jos ehkäisyä ei käytetä niin raskaaksi tulo on todennäköisempää ja jos niin käy niin en suostu aborttiin.

      Kannattaa varmaan kysyä mieheltä. että mitä nyt oikein meinaa.

    • Ottaisin ja lähtisin

      Miehesi näemmä haluaa elää selibaatissa tai ainakin hän haluaa SINUN elävän selibaatissa! :O

    • Avuton

      No seksiä harrastamme usein joten selibaatista ei voi oikee puhua:D
      Pitäisihän se olla päivän selvää että jos ei käytä ehkäsyä nii sata varmasri joosain vaiheessa nainen tulee raskaaksi.
      Myönnän sen myös että en halua painottaa si että voin tulla raksaaksi koska vaan. Koska minula pelttoo se että mieheni haluaakin yhtäkkia käyttäö ehkäsyä. Salaa en ala kuitenkaa ala raksaaksi itteäni hommaamaa.

      • Ottaisin ja lähtisin

        Miehesi tietää olevansa steriili, koska on sairastanut lapsena sikotaudin jälkitautina kivestulehduksen.


      • Ottaisin ja lähtisin

        Tai miehesi on päättänyt, että jos tulet raskaaksi, hän lähtee pois kuvioista eli ei siis ala isäksi lapselle, koska ei ole vielä "valmis isäksi".


      • Ottaisin ja lähtisin

        Tai miehesi ei tiedä, kuinka lapset oikeasti laitetaan alulle. :P
        Taivuta hänelle rautalankaa.


    • joopassejooo

      Miksi vitusssa puhutte miehestä jostakin pojankossista? Tuokin ap. IHAN PENTU VIELÄ. KASVAHAN AIKUISEKSI. Siwan kassan paikka on toistaiseksi voimassaoleva, mutta et sinä jaksa sitä eläkkeelle asri eli 50 vuotta. Opiskele kolmikymppiseksi ja sitten alat kotisleikkiin, niin on pienet onnistumismahdollisuudetkin.

      • Avuton

        Ymmärrän kyllä sinua. Mieheni on kylläkin 26v. Ei mikään pentu enää. Minua voit haukkua tyhmäksi pennuksi. Aivan sama. Minulla ei ole rahan himoa. Toisin kun sinulla on. Vanhempani ovat normaaleite duunareita ja olen itsekkin. Ja kyllä mulla oli ihan hyvä lapsuus. Aina oli ruokaan varaa ostaa ja uudet kengät jos vanhat meni rikki. Niii ja tosiaan äitini sai mut ku oli 16 vuotias.


      • hehhehhehähhä
        Avuton kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä sinua. Mieheni on kylläkin 26v. Ei mikään pentu enää. Minua voit haukkua tyhmäksi pennuksi. Aivan sama. Minulla ei ole rahan himoa. Toisin kun sinulla on. Vanhempani ovat normaaleite duunareita ja olen itsekkin. Ja kyllä mulla oli ihan hyvä lapsuus. Aina oli ruokaan varaa ostaa ja uudet kengät jos vanhat meni rikki. Niii ja tosiaan äitini sai mut ku oli 16 vuotias.

        Kauanko olet sen jolpin hengitystä haistellut?


      • avuton
        hehhehhehähhä kirjoitti:

        Kauanko olet sen jolpin hengitystä haistellut?

        Viisi vuotta ollaa oltu yhdessä:)!


      • juupasejuujuuu
        avuton kirjoitti:

        Viisi vuotta ollaa oltu yhdessä:)!

        Ei tule teini-ihastus kestämään, ero tulee.


      • näisseonqle
        juupasejuujuuu kirjoitti:

        Ei tule teini-ihastus kestämään, ero tulee.

        Ukonpuolikkaas panee sua vaan kankkusessa ja muuten vierasta. On jo omaa asuntoa katselemassa.


      • Hormonaalinenehkäisy
        Avuton kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä sinua. Mieheni on kylläkin 26v. Ei mikään pentu enää. Minua voit haukkua tyhmäksi pennuksi. Aivan sama. Minulla ei ole rahan himoa. Toisin kun sinulla on. Vanhempani ovat normaaleite duunareita ja olen itsekkin. Ja kyllä mulla oli ihan hyvä lapsuus. Aina oli ruokaan varaa ostaa ja uudet kengät jos vanhat meni rikki. Niii ja tosiaan äitini sai mut ku oli 16 vuotias.

        Jos miehesi on jo 26-vuotias, niin onko hän kehitysvammainen, kun ei ymmärrä, kuinka lapset saavat alkunsa?

        En hauku ketään tyhmäksi, enkä aiheetta mielelläni vammaiseksikaan, mutta onko miehesi jotenkin onnistunut välttämään nämä ihmisen biologiaan liittyvät asiat koulussa tai onko tämä aihe hänen kotonaan ollut esim. tabu?

        Väännä nyt hänelle rautalankaa, että tuurilla ei kauan tässä tapauksessa seilata. Ilman ehkäisyä ja normaalilla sekstailufrekvenssillä olet raskaana parin, kolmen kuukauden sisällä.

        Minusta te kuulostatte nyt kovin avuttomilta molemmat. Sinä olet nuori, mutta mikä kumma on selitys miehesi "avuttomuudelle"? Hänhän vaikuttaa nyt henkisesti ihan pennulta. Tällaisia tapauksia vuonna kivi ja kirves pakkosteriloitiin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe