KA colt m4a1 vs gp m4a1

5+7=12

12

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokuvaa...

      Minulla KA:n M4A1 kuiturunko hyvä ase ei ole pettäny kertaakaan mahtava ase suosittelen

      • jokutoinen

        pärjäätkö sillä viikonloppupeleissä.


      • SOFTER77
        jokutoinen kirjoitti:

        pärjäätkö sillä viikonloppupeleissä.

        kaverillani on tollane ihan helvetin hyvä siis toi KA M4A1


      • oSta äLä VliTa
        SOFTER77 kirjoitti:

        kaverillani on tollane ihan helvetin hyvä siis toi KA M4A1

        Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom


      • kusuja
        oSta äLä VliTa kirjoitti:

        Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom

        oon kuuullu et geepees on huonot sisä osat pitääköpaikkansa


      • SOFTER77
        oSta äLä VliTa kirjoitti:

        Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom

        "Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom"
        kuraa on kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.


      • SOFTER77
        SOFTER77 kirjoitti:

        "Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom"
        kuraa on kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.

        "Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom"
        kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.
        ps. sori aikasemmast kirjotus virheest.


      • Jokuvaa...
        SOFTER77 kirjoitti:

        "Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom"
        kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.
        ps. sori aikasemmast kirjotus virheest.

        Tokyo Marui on paska
        1. Liian kallis
        2. Täyttä kuraa


      • SOFTER77
        Jokuvaa... kirjoitti:

        Tokyo Marui on paska
        1. Liian kallis
        2. Täyttä kuraa

        Tokyo Marui on ihan helkutin kallis ja pienet lähöt nii viri osiiki sit menee kaksataa


      • Äläitkerumalapsi
        SOFTER77 kirjoitti:

        Tokyo Marui on ihan helkutin kallis ja pienet lähöt nii viri osiiki sit menee kaksataa

        Älkää itkekö kakarat!! Marui on kiistatta paras!


      • call me a spaceman
        Äläitkerumalapsi kirjoitti:

        Älkää itkekö kakarat!! Marui on kiistatta paras!

        Marui on vanhentunut. Sinkkivalurattaat, 6mm boksi, alitehonen moottori.. ja hinta. Käytettynä maruin pyssyjen hinnat liikkuu alle satkun luokassa.


    • No jos noista 2 pitääpi päättää niin G&P. Jos meinaat talvellakin käyttää niin silloin tua metalirunko on täydellinen. Kuiturunko on melkein sama kuin muovirunko pakkasella. Yks kolhu niin saattaa jo haljeta. Nua sisäosat G&P vähän vaihtelee joihinki joutuu vaihtaa ja joihinkin ei tarvi pitkään aikaan vaihtaa.
      Hintaan vaikuttaa taasen työ tunnit ja viimeistely. G&P aseet monesti paremmin viimeisteltyjä kuin KA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe