KA colt m4a1 vs gp m4a1

5+7=12

12

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokuvaa...

      Minulla KA:n M4A1 kuiturunko hyvä ase ei ole pettäny kertaakaan mahtava ase suosittelen

      • jokutoinen

        pärjäätkö sillä viikonloppupeleissä.


      • SOFTER77
        jokutoinen kirjoitti:

        pärjäätkö sillä viikonloppupeleissä.

        kaverillani on tollane ihan helvetin hyvä siis toi KA M4A1


      • oSta äLä VliTa
        SOFTER77 kirjoitti:

        kaverillani on tollane ihan helvetin hyvä siis toi KA M4A1

        Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom


      • kusuja
        oSta äLä VliTa kirjoitti:

        Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom

        oon kuuullu et geepees on huonot sisä osat pitääköpaikkansa


      • SOFTER77
        oSta äLä VliTa kirjoitti:

        Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom

        "Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom"
        kuraa on kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.


      • SOFTER77
        SOFTER77 kirjoitti:

        "Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom"
        kuraa on kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.

        "Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom"
        kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.
        ps. sori aikasemmast kirjotus virheest.


      • Jokuvaa...
        SOFTER77 kirjoitti:

        "Älkää hieroko käsiänne tollaseen kuraan. Ostakaa Tokyo Marui M4A1 Socom"
        kings arms myös huippu valmistajien joukossa ja jos haluut lähtönopeutta nii osta seKA:n M4A1 kuiturunko ei mene helposti rikki kestää lähes yhtä kauan kuin maroin molemmat on hyvii mut ite ottaisin kuitenki ton KA:n M4A1 kuiturungon koska lähtee enemmän ja on kevyempi!.
        ps. sori aikasemmast kirjotus virheest.

        Tokyo Marui on paska
        1. Liian kallis
        2. Täyttä kuraa


      • SOFTER77
        Jokuvaa... kirjoitti:

        Tokyo Marui on paska
        1. Liian kallis
        2. Täyttä kuraa

        Tokyo Marui on ihan helkutin kallis ja pienet lähöt nii viri osiiki sit menee kaksataa


      • Äläitkerumalapsi
        SOFTER77 kirjoitti:

        Tokyo Marui on ihan helkutin kallis ja pienet lähöt nii viri osiiki sit menee kaksataa

        Älkää itkekö kakarat!! Marui on kiistatta paras!


      • call me a spaceman
        Äläitkerumalapsi kirjoitti:

        Älkää itkekö kakarat!! Marui on kiistatta paras!

        Marui on vanhentunut. Sinkkivalurattaat, 6mm boksi, alitehonen moottori.. ja hinta. Käytettynä maruin pyssyjen hinnat liikkuu alle satkun luokassa.


    • No jos noista 2 pitääpi päättää niin G&P. Jos meinaat talvellakin käyttää niin silloin tua metalirunko on täydellinen. Kuiturunko on melkein sama kuin muovirunko pakkasella. Yks kolhu niin saattaa jo haljeta. Nua sisäosat G&P vähän vaihtelee joihinki joutuu vaihtaa ja joihinkin ei tarvi pitkään aikaan vaihtaa.
      Hintaan vaikuttaa taasen työ tunnit ja viimeistely. G&P aseet monesti paremmin viimeisteltyjä kuin KA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe