mites ois jos pistettäis kauhee juoru kerho koskilaisille pystyyn tänne???
VALKEAKOSKI
14
1989
Vastaukset
- <on4gann
huomenna lolaan!!!!!!
- kakara <3
muuten mut ei ikä riitä'!
- tahvopää
olisko jollain kertoa kokemuksia siinä torin laidalla olevasta denniksen kebabbilasta, uskaltaako siellä käydä nauttimassa annos koiranlihaa, vai onko se niitä paikkoja jossa käytyään saa mennä juosten vessaan??
Tullaan sinne ensi viikolla duuniin ja olis ihan mukava tietää jotain syömäpaikkoja vähän etukäteen..
BTW, siinä torin grillillä on ihan simpsakan näköinen tyttö töissä, jos joku tuntee, kertokoon terkkuja kahdelta komealta duunarilta jotka kävi viime torstai-iltana syömässä lihikset kahdella nakilla=))- maikki
Jo vain siellä on hyvät kebab rullat, ne on isoon pitsa pohjaan käärittyjä ja kebab lihalla sekä salaatilla ja kastikkeella täytettyjä herkkuja. Lähtee isompikin nälkä.
- Nana*
tää pelkkä koskin touhu on juoru.. ei täälä oo mitää.. paskaa vaan jauhetaan!
- Pessi
ja haistellaan sitä jauhettavaa.
- mä vaan
Pessi kirjoitti:
ja haistellaan sitä jauhettavaa.
äänestä kunnallisvaaleissa nro:132.
jussi"jude"jalonen. nuorten äänitorvi. - Pessi
mä vaan kirjoitti:
äänestä kunnallisvaaleissa nro:132.
jussi"jude"jalonen. nuorten äänitorvi.Varmasti äänestän,jos lupaat,että se perkeleellinen tehtaankäry ja savutus häipyy keskikaupungilta.
Välillä joutuu Sorrilannurkalla heittämään takasin kotiinpäin,kun vesi alkaa silmistä vuotamaan.
Turhaa väittää,niinkuin Koskisanomat,että "viimekuussa" oli vain kaksi haju/kärypäivää.Kais sen ny oma nokka ja silmät tietää milloin katkuaa.
Sanompa viälä,että niitä koulunlopetuksia ei sitte aleta taas ajamaan.Eikä Apiankoulun purkua,perkele,hyvä koulu,korjausta vaan,tulee halvemmaks kun uusi.
Tälläset asiat kun lupaat,saat ääneni. - Sakke
Pessi kirjoitti:
Varmasti äänestän,jos lupaat,että se perkeleellinen tehtaankäry ja savutus häipyy keskikaupungilta.
Välillä joutuu Sorrilannurkalla heittämään takasin kotiinpäin,kun vesi alkaa silmistä vuotamaan.
Turhaa väittää,niinkuin Koskisanomat,että "viimekuussa" oli vain kaksi haju/kärypäivää.Kais sen ny oma nokka ja silmät tietää milloin katkuaa.
Sanompa viälä,että niitä koulunlopetuksia ei sitte aleta taas ajamaan.Eikä Apiankoulun purkua,perkele,hyvä koulu,korjausta vaan,tulee halvemmaks kun uusi.
Tälläset asiat kun lupaat,saat ääneni.No mutta eihän se haju nyt sentään niin paha ole. Mitähän varten muuten kaupunki on rakennettu ihan tehtaan ympärille? Pari kilsaa kun olis jätetty väliä, niin ei paljon käryt haittais.
Tohon hajupäivä-juttuun liittyen. Hajupäiväksi luetaan sellainen päivä, kun tehtaan piipuissa olevat anturit huomaavat poikkeuksellisen suuren pitoisuuden. Käytännössähän koskissa haisee aina, kun (ns. tavallinen) savu tunkee kaupungille. Tästä johtuu toi koskinsanomien hajupäivien vähyys.
Koulujen lopetuksista hyväksyisin ainoastaan vallon koulun lopettamisen, koska Sassin ala-asteelle on vallosta alle 1km matka.
- utelias
????
- kakara <3
olisin kertonu jo, mut ei oikeen ny oo mitään! ;)
- Juuso
kuulemma aukeaa ensi viikolla, sinne sitten menen katselemaan kaikkia ihanaisia miehiä....
Siellä on kuulemma komeita miehiä ollut töissä, itse en ole kerinnyt katselemaan, mutta kyllä ne sitte näkyy kun menen uimaan... - mä vaan
JUDE PÄÄSI VALTUUSTOON.JIPPIAJEE.
- kakara <3
onnee sille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291