"""Ja jos on syntiä tehnyt ne kyllä saa herralta anteeksi kunhan vain pyytää Aamen!"""
Näin toimii vanhoillislestadiolainen mafia: Vl voi pyytää anteeksi kaikkia tekojaan toiselta veeällältä (mukaanlukien raiskaukset ja muut teot) ja eikun takaisin baanalle!
Vanhoillislestadiolaiset opettavat, että Jumala ei pysty antamaan syntejä anteeksi - synnit voi antaa anteeksi vain vanhoillislestadiolainen ihminen.
Onko siis ihme, että raiskaukset ja muut kauheudet täyttävät vanhoillislestaidolaisen herätysliikkeen.
Vanhoillislestadiolainen mafia toimii
Vl-mafia
2
138
Vastaukset
Oliskohan oikea avautumispalsta esimerkiksi tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3369- Älä viitsi
Ei ole, koska Oulu on vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen pääpaikka.
Oulussa sijaitseva Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistys (SRK) määrittää vl-herätysliikkeen opit ja muut käytännöt.
Siksi avauksen paikka on NIMENOMAAN TÄLLÄ palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906485Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4514552Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1212481Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372329Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t01751Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261079En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52976- 95883
- 62764