Minulla on pieni kääpiö koira ja haluaisin kokeilla uutta merkkiä :)
Etsin sellaista ruokaa joka tekisi kiiltävän Turkin ja että turkki ei hilseilisi ja hyvä kakka ja ravitseva sekä hyvänmakuinen ruoka nirsoille koirille ! 1-3 kg säkkiä etsisin ja hinta max 30 euroa. Olen kokeillut royal Canin mini sensible , brit care adult small breed lamb&rice ja eukanubaa :)
Koirani on 2,5 v uros .
Ehdotelkaa hyvää laadukasta kuivaruokaa 8kg koiralle :)
6
226
Vastaukset
- Anna myös lihaa
Eipä sillä kuivamuonan merkillä niin kovin suurta merkitystä ole. Antamalla koiralle lisäksi raakaa/kypsennettyä lihaa ja kalaa pysyy turkki ja iho kunnossa. myös esim. lohi tai rypsiöljy loraus päivittäin vaikuttaa suotuisasti turkkiin.
- Koiran ystävä
Kokeile hauhaun kana-riisi nappulaa pienille koirille!
Sitä saa 1,5kg ja 6 kg pusseissa! - Mopsinomistaja
Itse tilaan aina mopsilleni täältä 15kg tätä ruokaa: http://www.lemmikkitalo.fi/koirat/james-wellbeloved-dog-adult-fish-rice-15kg.html
On kyllä hintansa väärti:) - vieras18
Pienelle koiralle on helppo syöttää laadukkaampaan kuiva nappulaa koska ruokaa ei paljon mene toisin kuin isoilla koirilla. :) Itse suottelisin ehdottomasti valitsemaan laadukkaan kuivamuonan. Esimerkiksi Taste of the wild on mielestäni laadukas. Säilöntään ei ole käytetty mitään lisäaineita vaan ruoka on säilötty vitamiineilla. Reilu parinkilon säkki maksaa alta 20€. :) Myös hyviä vaihtoehtoja on belgando ja golden eagle. Ovat hieman edullisempia mutta näissäkään ei ole mitään lisäaineita.
- vieras 18
Orijen ja acana ovat myös laadukkaita ruokia.
- GE meillä
Golden eaglea suosittelen minäkin, joko normaali sarja tai hypo-allergenic, ja makuja on monia. Hinnat noin 11-16e/2kg. Tai esim 10kg hypoallergenic lamb&rice noin 60e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3512103IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk501673Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541343Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.871209- 1431188
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021161Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851092Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten91038Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48982