Minulla on pieni kääpiö koira ja haluaisin kokeilla uutta merkkiä :)
Etsin sellaista ruokaa joka tekisi kiiltävän Turkin ja että turkki ei hilseilisi ja hyvä kakka ja ravitseva sekä hyvänmakuinen ruoka nirsoille koirille ! 1-3 kg säkkiä etsisin ja hinta max 30 euroa. Olen kokeillut royal Canin mini sensible , brit care adult small breed lamb&rice ja eukanubaa :)
Koirani on 2,5 v uros .
Ehdotelkaa hyvää laadukasta kuivaruokaa 8kg koiralle :)
6
160
Vastaukset
- Anna myös lihaa
Eipä sillä kuivamuonan merkillä niin kovin suurta merkitystä ole. Antamalla koiralle lisäksi raakaa/kypsennettyä lihaa ja kalaa pysyy turkki ja iho kunnossa. myös esim. lohi tai rypsiöljy loraus päivittäin vaikuttaa suotuisasti turkkiin.
- Koiran ystävä
Kokeile hauhaun kana-riisi nappulaa pienille koirille!
Sitä saa 1,5kg ja 6 kg pusseissa! - Mopsinomistaja
Itse tilaan aina mopsilleni täältä 15kg tätä ruokaa: http://www.lemmikkitalo.fi/koirat/james-wellbeloved-dog-adult-fish-rice-15kg.html
On kyllä hintansa väärti:) - vieras18
Pienelle koiralle on helppo syöttää laadukkaampaan kuiva nappulaa koska ruokaa ei paljon mene toisin kuin isoilla koirilla. :) Itse suottelisin ehdottomasti valitsemaan laadukkaan kuivamuonan. Esimerkiksi Taste of the wild on mielestäni laadukas. Säilöntään ei ole käytetty mitään lisäaineita vaan ruoka on säilötty vitamiineilla. Reilu parinkilon säkki maksaa alta 20€. :) Myös hyviä vaihtoehtoja on belgando ja golden eagle. Ovat hieman edullisempia mutta näissäkään ei ole mitään lisäaineita.
- vieras 18
Orijen ja acana ovat myös laadukkaita ruokia.
- GE meillä
Golden eaglea suosittelen minäkin, joko normaali sarja tai hypo-allergenic, ja makuja on monia. Hinnat noin 11-16e/2kg. Tai esim 10kg hypoallergenic lamb&rice noin 60e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908