Dreeveri lenkitys pyörän kanssa!

dreeveri omistaja !

Onko kellään kokemusta dreeverin kanssa lenkkeilystä pyörän kanssa? Tai vastaavan kokoisen koiran kanssa. Tietty etupäässä ajavakoiran kanssa? Koiruus on leikattu ja metsästys alkaa vasta syyskuussa ja normaali lenkityksessä mielestäni koirani ei saa riittävästi liikuntaa. Irti kun ei saa pitää ja meiltä purettiin ainoa koirapuisto, jossa koiruutta oli hyvä juoksuttaa irti. Tietty ruokavaliolla voidaan hoitaa lihomista, mutta rajallisesti.

8

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      Mieheni lenkittää dreeveriä pyöräillen. Itse en uskalla, sillä en ole enää nuori ja vahva joten koira kaataisi minut varmasti.

      Kysymys siis kuuluu, pysytkö pystyssä pyörällä, kun taluttimen päässä tempoo väkivahva pieni koira?

      Ilman muuta runsas liikunta on tarmokkaalle ja elinvoimaiselle dreeverille tärkeää.

    • gersku

      Älä juoksuta liian lämpimällä säällä. Koiraa olisi hyvä juoksuttaa sorateillä ja aluksia lyhkäsiä matkoja, joita sitten pikkuhiljaa voi pidentää 10 km saakka. Vauhti on syytä pitää hiljaisena, jotta koira pysyy ravilla eikä laukkaa. Koiralle tekee hyvää kävelylenkit omistajan kanssa. Kyllä koiran paino pysyy normaalina ilman lenkkeilyäkin, mytta silloin pitää omistajalla tehdä tarkka annostelu digitaalivaa'alla. Pikkuhiljaa kun muuttaa 5 g kerrallaan annosta pienemmäksi tai suuremmaksii, saa sen sopivaksi parissa viikossa.

    • running dog

      Eikös fillariin saa jonkin sivuraudan ja jousen johon voi koiran laittaa. Alkuopetus on aika raskasta puuhaa ja pitää varoa ettei juokse etupyörän alle.

    • kunto

      Nyt kannattaa juoksutus muuttaa metsään. Kaksi kertaa viikossa liikuntaa, että koira sopivasti väsyy ja pikkuhiljaa kuntoutuu.

    • magnum09

      Itse olen juoksuttanut koiraa polkupyörän kanssa, ostin koiratarvikeliikkeestä runkoon kiinnitettävän talutustelineen. Maksoi muutaman kympin. Molemmat kädet pysyy vapaana ja voi nopeasti reagoida koiran liikkeisiin. Vauhti on hyvä, kun koira pysyy raviila. Viikossa kerta tai kaksi pyörällä ja muuten kävelylenkillä.

    • pyörällä pää

      en ole kyllä nähnyt pyöriä dreeverin alla, mutta miksei, jos kekseliäsyys riittää. Muuten matalajalkaisen koiran hinaamine pyörällä menee rääkkäyksen puolelle. rollaatri voisi ola sopivin kulkupeli sen kokoluokan juoksijalle. Suomen ajokoira ja muut nopeat koipeliinit ovat asia erikseen.

      • fffkkkkk

        näinpä on


    • joo.o

      höpö höpö. tyypit edes nähneet dreeveriä metsässä tai pyörälenkillä. tottakai pitää dreeveriä pyörällä juoksuttaa kesällä! hiekkateillä ja mieluusti valjaissa. vauhti pitää sovittaa koiran ehdoilla. eikä liian kuumalla. kuuma keli voi tappaa. silloin kannatta uittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe