Chatista poimittua...

elä arvostele toisia

Inhottaa tuo savolainen nainen, joka puuttuu aina toisten juttuihin ja arvostelee...Mistä meistä kukaan tietää onko kännissä vai ei??? Mutta kruunulla h

änet palkitaan ihmisen nollaamisesta ja mollaamisesta..tässä esim.

lusilla: ahaa ripe..hieno juttu..minunkin isä parsi ite sukkansa ..muistan
sateenkaari_nainen => ikijouskari-62-m: lopetas tuo vaimovaainaasi parjaaminen itse olet samanlainen juoppo et yhtään parempi
a_.pi: kun kirjoittelette toisten sisäposteihin toisen ihmisen rivityksistä olkaa edes asiallisia
lasikorko:
Roger007 => lusilla: kauan sitten lehdessä oli mummonmarkka -aikaan myynnissä poljettava Singer ja pyyntihinta oli 11 000 mk ja sillä hinnalla olisi saanut hyvän auton
ripekin: ei aina puita tehdä olen vain jotain tekeväni
a_.pi: jenni on pahin paska
lusilla => ikijouskari-62-m: surullista
EmmiN: kalastelet muka
elly.karamelli: ikinä kirjottele kenenkään postiin mitään
lusilla => ikijouskari-62-m: ehkä hänen on vaikuksii lähestyä naisia
ikijouskari-62-m => sateenkaari_nainen: hyvä si ,sanot ,vaikkas et tajuu mistään mitään ,murunen
lusilla => Roger007: ohhho
a_.pi: juoutava tietää se on hänen harrastus
ripekin: kävin katiskat aamulla kettelemassa pari haukee ja jokunen ahven
lusilla => Roger007: harmi se on mun siskolla
lusilla => Roger007: heti ostasin auton
EmmiN: haukipihvejä saat vkl
sateenkaari_nainen => ikijouskari-62-m: no näkeehän tuon sinun kirjoituksistasi et humalassa aina olet
Roger007 => lusilla: kerran vuodessa meillä kävi ompelija hän oli täyshoidossa ja ompeli kaiken mahdollisen mitä suurperheessämme oli ommeltavaa
ripekin: joo filerasin ja illalla paistelen
EmmiN: ok
a_.pi: WHO MADE WHO acdcee
lusilla => Roger007: ahaaa..jännä juttu
sateenkaari_nainen => ikijouskari-62-m: mua ei muuten haittaa mut tuo vaimostasi iänikuinen pahanpuhuminen.

4

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sibrina

      Chatin säännöt näköjään olis jokaisen hyvä lukea. Huomannut että joillekin on se toisten herjaaminen ja mollaaminen viihdettä,etsitään pienikin asianmuru mistä vois alkaa kaivella ja jos ei niin aletaan kaivella ikivanhoja juttuja ..(nokka joka läjään)olisi ihan asiaa jos koko riehuremmi* olis jäähyllä yhtäaikaa,muutamat ne on joita tämä aihe koskee.Onneksi pääasiassa asialista porukkaa!

    • tyttö jostain

      Juuri noin , eikä annettas näillä olla voita vippejäkään. Inhottaa koko touhu siinä mielessä, että ne fiksut keskustelijat, eivät välttämättä saa tuota vippiäkään, siitäkin huomauttelevat nämä häiriköt.

    • 14+4

      Minusta on katalinta se asia , että vippi joka on ansaittu jollekkin muulle nikille, niin sit se annetaan uudelle nikille. Tietenkin, niin että luotsi suosittaa, vaihda nikkisi ja annamme entisen nikkisi vipin sinulle...Jos luotsi sanoo kaikkien nähden * Kruunusi on löyhässä* , niin minusta silloin ei esitellä uutta nikkiä käyttöön.

    • ystäviä hänelläkin

      Voi hyvät ihmiset miten te jaksatte kyllä sateenkaari_nainen saa jatkuvasti niin hävytöntäpaskaa silmilleen että puhdistus pitäisi aloittaa herjaajista.
      tässä esimerkki chatilla ei ole mikään pyhää ...

      pamputtaja__ => sateenkaari_nainen: KAIKILLE TIEDOKSI! SATEENKAARI_NAINEN ON ROMPPASEN RUUSA ELI ANJA OKSANEN. vaikka kyllähän tuo on tiedetty jo aikaa sitten. ja lähes muuten vetään täältä. sun paikkas on ylläpidon ohjeiden mukaan 60

      sateenkaari-nainen: olen romppasen ruusa eli anja oksanen 67 v. minulla on kuset ja paskat taas housuissa. en uskalla tulla omalla nikillän, kun levittelin porvoon ukon privassa kertomia asioita ylellä. olen juoruämmä.

      ja ihan chatilta poimittuna yleltä joten jos näette sateenkaaren tuollaisia jostakin kirjoittavan puuttukaa sitten asiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe