hei minun koirani on syönyt 6-vuotta papanoita ja nyt olen tullut siihen tulokseen että haluaisin antaa koiralle myös koti ruokaa,kysymys kuulluu mikä on hyväksi ja halpa koti ruoka?
annan yleensä 2kertaa päivässä kupillisen papanoita mustin ja mirrin 15kg säkki=20e ja sit pedigreen koiran makkara kana/riisi sitä 1pala kun annan makkaran 4osassa.ni mitkä olis sellasta mitä vois antaa olen antanut jauhelihaa raakana ja paistettuna,juusto raastetta.
hei miten voisin aloitaa koiran ruokinnan?
1
112
Vastaukset
- teeeeeeeeeeee
6 vuotiaalle/koiralle ei juustoja kannattais antaa. (suola) Voi alkaa juomaan enempi ja vastaavasti virtsailun tarve kasvaa. Toki joskus voi siivun heittää.
Koiralle terveellisempi vaihtoehto on raejuusto.
Tuossa iässä kun kotiruualle meinaa, niin nappulat pohjana aina ja siihen sekaan pienillä määrillä aloittaa. (nappuloita vastaavasti vähemmän)
Ajattelitko ihan koiran kotiruualle laittaa kokonaan vai vaan omia ruuan tähteitä ruuan sekaan ??
Kotiruoka, olettaisin tulee kalliimmaksi; koska joudut huolehtimaan niin monesta asiasta ja vitamiinien saannista.. Siksi olisi helpompaa joko pitää nappulat osana pohjalla kokoajan, taikka siirtyä kokonaan liharuokintaan..
Kummin tahansa; tapauksessasi tulee luultavasti kalliimmaksi kuin millä nyt menet :) Kuulostais äkkipäältä siltä? Mut tietysti jos löydät sopivat kotitekoiset jne niin onhan se laadukkaampaa ja tiedät mitä koirasi OIKEASTI syö ja saa.
Kaikkea maan ja taivaan väliltä voi kokeilla koiralle.Kananmunaa (ei joka päivä), hirssiä, tattaria, riisiä(puuroriisi, koska pitkäjyväinen tulee sellaisenaan ulos kuin syötitkin ), maksaa, kanaa, kalaa, nautaa, plaa pla plaa..
netistä löytyy paljon jos viitsit etsiä ja perehtyä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481291- 1601115
- 61997
- 8802
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli183785Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27766Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11749
- 346728
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78685