Kysäisenpä täälläkin jos jollain olisi tietoa minne kannattaisi "lähettää" alakouluikäiset lapsemme (tyttö 8v poika 11v) ja virkeät isovanhemmat kesälomalle? Kesäkuun ensimmäisestä viikosta kysymys ja ei nyt ole etsinnässä mikään ulkomaankohde vaan jotain kivaa kotimaan rajojen sisäpuolella...niin että kaikilla olisi mukavaa! Mökkilomaa mietitty jonnekin päin Suomea, mutta minne? Saisi olla jotain aktiviteettiäkin tarjolla lähistöllä kun ei välttämättä meidän lapset viihdy koko viikkoa pelkästään mökkeillen.
Lapset + isovanhemmat kesälomalle keskenään
äiti369258
1
117
Vastaukset
- Norja
Miten olisi Pohjois-Norja?
Keskiyönaurinko on jo paikalla, ja lumetkin sulanneet. Voisitte kalastella ja seurata vuorovettä, poimia simpukoita ja sen sellaista...Pieni laivamatkakin hurtigrutenilla on mahdollinen. Kaupunki aivan vieressä.
Autolla tai Oslon kautta lentämällä.
Nimittäin: Kesäkuun eka viikon 10.6 saakka vapaana okt ihan Jäämeren rannassa kaupungin reunalla 90 km Suomesta. Kaikki mukavuudet. Edullisesti.
Kysy: pohjanlahti(at)gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272770Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2632637Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2857