Kade veljen kalulle

pikku pikkuveli

Onks tää teistä outoo ku veljeni on kohta 17 ja mua harmittaa sen iso muna. Miks mull ei oo samanlaine vaan paljo pienempi? Ei kannata sanoo et kyl sulki kasvaa, ku veljellä oli jo mun ikäsenä paljo isompi. Joudun kateellisena vaan katteleen saunassa. Onks muilla samoi kokemuksii?

9

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei väliä

Muista, että siittimen koolla ei ole mitään merkitystä. Sinulla ei ole yhtään aihetta kateuteen. Jos veljelläsi on todella suuri siitin, hänelle saattaa koitua siitä ongelmia, koska suuri siitin voi aiheuttaa naiselle kipua yhdynnässä. Pieni voi siis olla parempikin! Kaikenkokoisilla peniksillä homma kuitenkin onnistuu, joten koolla ei ole väliä.

• eetu2

Sanoks sä noin siks et sullakin on pieni?

• 193959/03759/9;9
        eetu2 kirjoitti:

Sanoks sä noin siks et sullakin on pieni?

Onko sun nimimerkki pienellä kun sullakin on pieni?

• Suorapuheinen tyttö

No jos osaat käyttää pientä kalua, voit olla tehokaskin ja jos kielihommat sujuis alhaalla, nii viel parempi ;)

• otrevi

Mut voihan olla niinki et on pieni ja käyttää huonosti?

• Suorapuheinen tyttö

Harjotus tekee mestarin ja kannattaa toivoa. Eräs entinen poikaystäväni oli pieni kaluinen eikä seksielämässä ollut ongelmia :)

• 22224rd

Tiedäkkö ees millaimen veljelläs on kovana? Sehän voi olla ihan eri.

• kokeilkaa

Ettexte voi rehellisesti jutella asiasta?

• voiveljet

Ei kai kehtaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe