Kade veljen kalulle

pikku pikkuveli

Onks tää teistä outoo ku veljeni on kohta 17 ja mua harmittaa sen iso muna. Miks mull ei oo samanlaine vaan paljo pienempi? Ei kannata sanoo et kyl sulki kasvaa, ku veljellä oli jo mun ikäsenä paljo isompi. Joudun kateellisena vaan katteleen saunassa. Onks muilla samoi kokemuksii?

9

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei väliä

Muista, että siittimen koolla ei ole mitään merkitystä. Sinulla ei ole yhtään aihetta kateuteen. Jos veljelläsi on todella suuri siitin, hänelle saattaa koitua siitä ongelmia, koska suuri siitin voi aiheuttaa naiselle kipua yhdynnässä. Pieni voi siis olla parempikin! Kaikenkokoisilla peniksillä homma kuitenkin onnistuu, joten koolla ei ole väliä.

• eetu2

Sanoks sä noin siks et sullakin on pieni?

• 193959/03759/9;9
        eetu2 kirjoitti:

Sanoks sä noin siks et sullakin on pieni?

Onko sun nimimerkki pienellä kun sullakin on pieni?

• Suorapuheinen tyttö

No jos osaat käyttää pientä kalua, voit olla tehokaskin ja jos kielihommat sujuis alhaalla, nii viel parempi ;)

• otrevi

Mut voihan olla niinki et on pieni ja käyttää huonosti?

• Suorapuheinen tyttö

Harjotus tekee mestarin ja kannattaa toivoa. Eräs entinen poikaystäväni oli pieni kaluinen eikä seksielämässä ollut ongelmia :)

• 22224rd

Tiedäkkö ees millaimen veljelläs on kovana? Sehän voi olla ihan eri.

• kokeilkaa

Ettexte voi rehellisesti jutella asiasta?

• voiveljet

Ei kai kehtaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      82
      3125
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1766
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      84
      1616
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      138
      1479
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1438
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      157
      1364
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1283
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      83
      1241
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      99
      1232
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1225
    Aihe