Onks tää teistä outoo ku veljeni on kohta 17 ja mua harmittaa sen iso muna. Miks mull ei oo samanlaine vaan paljo pienempi? Ei kannata sanoo et kyl sulki kasvaa, ku veljellä oli jo mun ikäsenä paljo isompi. Joudun kateellisena vaan katteleen saunassa. Onks muilla samoi kokemuksii?
Kade veljen kalulle
9
799
Vastaukset
- ei väliä
Muista, että siittimen koolla ei ole mitään merkitystä. Sinulla ei ole yhtään aihetta kateuteen. Jos veljelläsi on todella suuri siitin, hänelle saattaa koitua siitä ongelmia, koska suuri siitin voi aiheuttaa naiselle kipua yhdynnässä. Pieni voi siis olla parempikin! Kaikenkokoisilla peniksillä homma kuitenkin onnistuu, joten koolla ei ole väliä.
- eetu2
Sanoks sä noin siks et sullakin on pieni?
- 193959/03759/9;9
eetu2 kirjoitti:
Sanoks sä noin siks et sullakin on pieni?
Onko sun nimimerkki pienellä kun sullakin on pieni?
- Suorapuheinen tyttö
No jos osaat käyttää pientä kalua, voit olla tehokaskin ja jos kielihommat sujuis alhaalla, nii viel parempi ;)
- otrevi
Mut voihan olla niinki et on pieni ja käyttää huonosti?
- Suorapuheinen tyttö
Harjotus tekee mestarin ja kannattaa toivoa. Eräs entinen poikaystäväni oli pieni kaluinen eikä seksielämässä ollut ongelmia :)
- 22224rd
Tiedäkkö ees millaimen veljelläs on kovana? Sehän voi olla ihan eri.
- kokeilkaa
Ettexte voi rehellisesti jutella asiasta?
- voiveljet
Ei kai kehtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797