Moi. Olisko tietoa kyseisestä kirpputorista? Onko minkälainnen paikka? Pääseekö metrolla helposti perille? Kertokaa kaikki kyseistä paikasta... Kiitos..
Skärholmen-Loppmarknaden
6
1272
Vastaukset
- kävijä
Olen käynyt aikoinaan paljonkin Skärholmenilla,mutta se on huonontunut viimevuosina tosi paljon.Sinne ei kannata mennä kuin lauantaisin ja heti kun aukeaa,klo 9 taitaa olla ovet avoinna.Julkisilla pääsee kaupungilta hyvin,mutta aikataulut kannattaa tsekata sielläpäässä,koko ajan on liikennettä.Parempi kirppis on Globenhallilla ja se on lähellä Vikingin satamaa,sinne voi vaikka kävellä.Hyviä ostosreissuja.
- Rori
Mitenkäs tuonne globenhallille löytää Viking terminaalilta? Mitä muita hyviä kirppareita ja kauppoja Tukholmasta löytyy?
- tukholmassa asuva
ainoastaan sun päässäs.
Älä neuvo pieleen,kateellinen olento.
- zz-top
metrolla noin 15-20min keskustasta aivan viereen. tavaraa on laidasta laitaan,tosin aika paljon aivan romua.kannattaa käydä helppo mennä.
- kunnostautunut
Mistäköhän päin Suomea mahdat olla?Olen lähdössä joulunalla sinne ja jos oot reitinvarrella voit tulla messiin.Reitti on Oulu-Tornio-Haaparanta-Tukholma.
- Rori
Tuli käytyä sitten tuolla skärholmenin kirpputorilla. Tavaraa ja myyjiä oli laidasta laitaan. Käytetyistä renkaista ja autovahasta kosmetiikka tuotteisiin ja arvoesineisiin. Keräiliän mahdollista tehdä hyviä löytöjä, keräsi sitten mitätahansa... Tinkiminen kannattaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816