Terve taas! Alkaa pulttipyssyn hommaaminen olla mielessä, pääasiassa autohommiin - harrastekäyttöön. Eli otsikon mukainen laite kiinnostaa, ja jos Teillä on siitä kokemuksia taikka muuta infoa niin antaa laulaa.
Tuolta olen katsellut (paikallinen):
http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Paineilmatyökalut/Mutterinvääntimet/Mutterinvääntimet 12"/273/Mutterinväännin 12" Bahco BP815/127
Arvot kohdillaan, mulla kompurassa 50l säiliö, 10 baria ja tuottoa lähteistä riippuen 200-230 litraa minuutissa. Letkussakin halkaisijaa pisaa...
Joten kommenttia, nuo IR:n koneet vaikuttaa vaan vähän kohloilta, ja mulla on Bahcon tuotteista kuitenkin hyviä kokemuksia.
Bacho BP815, mutterimopo
3
1503
Vastaukset
- Hoo
IR 2135Q ei ainakaan minun mielestä ole "kohlo". Kokemusten perusteella kestää painetta sen verran että pultit aukeaa. Myös siitä on kokemusta että ilmankulutus ja vääntö ei valmistajan ilmoittamina merkitse paljoakaan.
- Remppa-Repe
Juu. Vähänlaisesti on vastauksia tullut, mutta maanantaina (eli eilen), tuli käytyä paikallisessa katsomassa ja vertailemassa lähinnä noita Bahcon 1/2" karalla olevia. Molemmat hintaan 159€, tosin toinen oli paljon pienempi - joskin tietty tehottomampi. Noitten välillä nyt tulee valinta tehtyä, torstaina jos pääsis hakemassa.
Tuo tieto siitä että kannattaa suhtautua varauksella ilmoitettuun momenttiin ja ilmankulutukseen on kiva tietää, toisasalta ei se kummoinen yllätys ole. Pätee vähän joka asiassa.
Ja duunissa ollut noita IR:n hyrskyttimiä, sellaista hommaa ei ole ollutkaan joka noilla olisi jäänyt tekemättä. Tosin koskaan en ole niistä niin tykännyt niin. Mutta jokaiselle sopii vähän oma koneensa. Ja Bahcolaisissa sattuu olemaan mulle sopiva hinta.
- Remppa-Repe
Nyt on laitteesta kokemusta... Kaikki pultit sillä saanu auki, ihan näppärä käyttää ja laadukkaan tuntunen. Ja isomman otin tietysti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207