Rakkauselämästäni haluaisin tietää.
Sitähän ei nyt oikein ole. Vaikka mies onkin.
Miten meille käy?
Tuleeko mies, jota kovasti ajattelen, elämääni ilostui tanaan joskus? Jos näet jonkun, niin miltä hän näyttää?
Tuntijasi.
2
54
Vastaukset
Hei
ikä ja paineet tekevät tehtävänsä. oman miehen kanssa on rankkaa ja tasapaksua, sinä vielä toivoisit asioiden muuttuvan. eihän tuo helpolta näytä.
jaksatko sinä näin?
ystävämielessä kyllä tulee miehiä, niin kuin naisiakin. sinä olet seurallinen ja pidät mielelläsi lystiä, niin kuin pitääkin. sinun kannattaisi vähän reissata ja päästä tuulettumaan. älä vielä heitä pyyhettä kehään, lähde vain itse liikkeelle ja pidä hauskaa. ei kannata rynnätä minnekään, koska et ole varma mitä haluat.
tämä ketä ajattelet ei tule, mutta ei se loppujen lopuksi mikään suuri menetys ole.
ystävän minä näen, miehisen, loppu jätetään vielä auki.
t. Keskiyö- rakkauden kaipuu
Hei!
Kiitos vastauksesta.
Kyllä näin on, miehen kanssa on rankkaa, ollut jo muutaman vuoden Eikä tunnu mikään asia parantuvan, asiat junnaavat vain paikallaan. En oikein jaksaisi tämmöistä enää, mutta en osaa/jaksa suunnata muuallekaan. Tässä kun ei ole vain omasta elämästä kysymys.
Toivon kuitenkin niin, että olisi todellakin iloa ja onnea elämässä. Mutta ratkaisu olisi siten tehtävä varmaankin.
Tämä mies, jonka mainitsit, voitko sen verran avata, että tuleeko elämääni nykyisen suhteen aikana ja onko ennestään tuttu?
Olen aiemmin ajatellut, että ehkä tarvitsen jonkun toisen tukemaan, että pääsen tästä suosta pois. Jos se olisikin tämä mies. :)
Mukavaa kesän odotusta sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771635- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117