Sisustustaulut

Jaana

Kertokaa nyt ihmiset mistä ostatte kunnon sisustustauluja esim. Tampereen seudulta? Olen kiertänyt Kodin Anttilat jne.. mutta järkeviä ei löydy. Onko netissä mitään mistä voisi tilata?
Auttakaa...

31

2725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sid

Siskoni oli ostanut Ikeasta muutamia tauluja. Sehän ei tosin ole Tampereen seudulla, mutta kuitenkin...

• etsivä löytää

kehystysliikkeistä löytyy laadukkaasti kehystettyjätaidejulisteita

• real thing

mitähän jos ostaisit vaikka nuorten, vielä nimettömien taiteilijoiden taidetta. Ei maksa juuri enempää ja seinällä on jotain ihan muuta kuin "koirat pelaa biljardia" -pashaa.

Sanokaa EI Ikean ja Anttilan muka-taiteelle. Kyllä suomalaisille taiteilijoille.

• hartman1960

tauluja omaan makuun tilaustyönä
      asuntomessujen 2008 et 2009 menestys Mika Kallion talossa ...

www.pkuhalampi.tk

• löytyy
    • Pupu ja Karhu

Hei!
      Käy katsomassa www.karhumetsankauppa.com.

• marff

• niin minäkin

Ainakin Biltemassa on myyty muutamalla rahalla raameja valkoisella päällisellä, siihen vain niittaamalla mieluinen kangas, jota voi vaihdella trendien mukaan ;)

Tai jos mahdollista nikkaroiden itse puurimasta...

• MinnaP.

Moi,
      minä harrastan sisustustaulujen maalaamista, ja olen kavereille maalaillut pyydetyillä sisustusväreillä mm. luontoaiheisia suht moderneja tauluja. En niinkään sellasia maisemia joissa horisontti, vaan yksityiskohtia ja lähikuvia. Pyynnöstä maalaan melkein mitä vaan:) Jos kiinnostaa, mun nettisivuilta löytyy joitain kuvia aiemmasta tuotannosta kohdasta maalaukset: www.porkola.net
      Itse asun Kuopion suunnalla, mutta tauluthan ei kehystämättöminä paljon paina joten postissa kyllä kulkee.

Minna P.

• picassot

katso www. art-trading.fi

• katso täältä........

Kaverini osti taulun täältä www.kangastauluja.nettisvu.org
      Itsekkin olen ajatellut että pitäisikö ostaa saa nähdä. =)

• _maco_

katso vaikka nettimyymälöistä esim. fannishop.fi

• jope567

Täältä löytyy myös www.kangastaulu.fi

Ja onhan netti pullollaan kauppoja joissa voi teettää taulun vaikka omasta valokuvastaan.

• -j

Ihan perus kehystetyillä kuvillakin saa kivasti ilmettä, jos ne vaan asettelee kivasti. Eli valitsee vaan itselleen mieleiset kuvat ja laittaa ne esimerkiksi värikkäisiin kehyksiin ja tekee niistä seinälle sommitelman. Minulla ainakin lojuu vanhoja käyttämättömiä pieniä kehyksiä, joista aattelin tehdä jotain tuon tyyppistä kuin alla olevassa blogissa.
      http://homeunplugged.blogspot.com/2010/09/ideas-for-decorating-with-framed.html
      Varsinkin tuo kello -idea on minusta hauska!

• katikk
    • SisustajaSandra

...löytyy ainakin netistä verkkokaupasta nimeltä Wilhelmiinan kammari. Todella hyvä ja luotettava verkkokauppa, kerrassaan ihania tuotteita, myös pieniä tauluja ja kylttejä.

• Sisustustauluilla
    • netissä
    • taulutori

käy katsomassa www.taulutori.fi

• serafia111

Kauniita, moderneja ja erilaisia sisustustauluja paperinarusta Tampereella tekee Milja K. Tauluja saa ihan yksilöllisten mittojen mukaan. Pyydä vaikkapa s-postitse kuvia tehdyistä tauluista. Yhteystiedot www.miljak.fi

• artstreet

• hakusessa..
        artstreet kirjoitti:

Ei montaa kuvaa vielä näytillä mutta lisää tulee koko ajan http://artstreet.fi

Tänään oli Innossa firma, joka tekee omasta kuvasta puutauluja. Kuva muodostuu useammasta puutaulusta esim. 6 palasta jne. Minulta meni kuitenkin ohi, mikä oli firman nimi ja missä sijaitsee? Olisiko jollain tietoa, olivat todella hyvännäköisiä?

• KeltainenOvi
        hakusessa.. kirjoitti:

Tänään oli Innossa firma, joka tekee omasta kuvasta puutauluja. Kuva muodostuu useammasta puutaulusta esim. 6 palasta jne. Minulta meni kuitenkin ohi, mikä oli firman nimi ja missä sijaitsee? Olisiko jollain tietoa, olivat todella hyvännäköisiä?

Hei,
        Kauttamme löytyy erittäin taitava tekijä, jos oikein ymmärsin mitä haette - eri sävyisiä puuviiluja yhdistellen saadaan aikaiseksi haetut valöörierot jne., lopputuloksena esim. upea muotokuva.
        Ota yhteyttä [email protected], niin kerron lisää
        www.keltainenovi.fi
        www.facebook.com/keltainenovi

• maalauksia

Tilaappa tuolta http://www.softpixels.fi/taxonomy/term/22

• nimetön.
    • Tauluja koteihin
      • sisustajatar1

www.tarratar.fi

Ohuita ja kehyksettömiä tauluja, ilman ruuveja tai koukkuja.
        Myös sisustustarrat.

• 32030

www.studiodifferent.fi

• Sisustustaulut

Upeita öljymaalauksia www.bondas.fi hinnat alkaen 89 €. Myös öljymamalauksia omasta kuvasta (esim. raakkaasta ihmisestä, lemmikistä, rakennuksesta, tai taideteoksesta jäljennöksen).
      Tutustuu vaikoimaamme www.bondas.fi

• Kotiäippä78

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe