Opettajaan ihastunut....

opettajaan ihastunut

on pakko kertoo....olen siis 14v tyttö ja olen ihastunut about 30v ikäseen opettajaan (mies) hän opettaa meitä 2krt viikossa aina, kun olen hänen tunnilla niin en saa katsetta irti hänestä..en vaan saa..hän on komea mukava ja kiva KAIKKIA kohtaan..hän ei ole huomannut kun katselen häntä sillä käännän katseeni välittömästi kun ope katsoo minuun päin..ajattelen JOKA HETKI..JOKAIKINEN en saanut ees yöllä nukuttua kun itkin opettajan perään...entiedä mitä teen..oikeesti en pysty unohtamaan häntä en voi!! onko tää normaalia muilla kokemuksia...?

27

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi sua

      mulla on sama..ainoa vaan että opettajani lupasi nussia mua♥ toivottavasti sinunkin maikkasi panee ;)

    • wtf..?

      olet sairas...kuka voi ihastua opettajaansa...hyi saatana.-.-

      • opettajaan ihastunut

        En voi tälle mitään..en vaan voi..aina kun olen hänen tunneilla niin tuntuu niin hyvältä mutta kun taas tunnit päättyvät suunnilleen itkua pidätellen meen yksin jossa ei ole muita..en voi olla ajattelematta häntä..:'( pahinta tässä on etten voi koskaan saada häntä...se sattuu ja paljon!..koulukin loppuu kohta ja en näe häntä enää koskaan.....


    • kohtalontoverixd

      Ei ole ollenkaan sairasta ihastua opettajaan! Se on normaalia ja melkeimpä voisin sanoa että yleistäkin. Itse olin viime vuonna (8lk.) täysin rakastunut opettajaani, joka sitten lähti pois koulustamme. Masennuin sen takia vakavasti ja jouduin osastollekin... Neuvoksi voisin sanoa, että kannattaa yrittää aatella mahd. paljon jotain muuta! Ja tää seuraava asia ei tosiaan lohduta, mut elämässä vaan menee ja tulee ihmisii, kaikkia ei saa jäämään omaan elämään ikuisiksi ajoiksi. Ite masennuin viel enemmän, kun mulle toi asia sanottiin, mut kyl mä silti ymmärrän sen jotenkin... Ja hei, hanki sit ajoissa apua jos tarviit, ennenkö joudut osastokuntoon! Mut voimia sulle, oot tärkee!

    • abi

      Kerran eräällä meidän sijaisella (about 25-vuotias kuuman näkönen muija yliopistosta) ei selvästi ollut pikkuhousuja jalassa ja hänellä oli iso hilloviiva. Siitä ei saanut katsetta irti ja opettaja kai huomasi sen, sillä hän punastui vähitellen luokan edessä ja korjasi housujen asentoa myöhemmin kun oli antanut meille ryhmätöitä. Kyllä oli kalu kovana sillä tunnilla.

      Vanhaan opettajaan rakastuminen on kuitenkin sairasta. Minulla ja sijaisella oli ikäeroa noin 4-7 vuotta joten se nyt vielä menisi, mutta 16 vuoden ikäero on jo sairas. Eikä pientä kiihottumista voi rakastamiseksi kutsua.

    • opettajaan ihastunut

      Torstaina oli siis viimene tän kyseisen opettajan tunti..rupesin ihan oikeesti itkemään heti sen tunnin jälkeen..ja kun sanottiin vielä "kiitos paljon & olit tosi hyvä opettaja"..harmittaa vieläkin ihan liikaa en tajua etten nää häntä enää ikinä.,toivoin että olisi ollu loppuun asti meijän opena..mutta ei :'( tää ottaa koville vaikka ope on yli 30v mutta silti ! :( näitä tunteja oli 2krt viikossa ma ja to nyt itkettää mennä maanantaina kun ei ole enää sama opettaja (tulee sijainen...)


      eli en ainakaan ole ainoa..joka on ihastunut opettajaan:)

    • opettajaan ihastunut

      ja unohdin lisätä noista tunneista sen verran et ei kyllä enää tee mieli mennä niille kun ei ole enää sama opettaja...vaan joku sijainen..en tiedä mitä teen..jos tämä ei mee ohi itken joka helvetin yö itteni uneen..en vaan voi olla miettimättä sitä opettajaa :((

    • 112..

      olet vitun sairas..et ole NORMAALI olet SAIRAS...sun ikäset saa vaan ihastua omaanikäsiin...-.-

    • opettajaan ihastunut

      en pääse tästä ikävästä eroon...joka päivä joka ainoo minuutti on ope mielessä..mitä enemmä mä muistelen sitä kurssii jota se meille opetti sitä enemmän mä rupeen AINA itkeen ! :( on vaa nii ikävä !... ja se sattuu kun mä mietin etten nää enää ikinä sitä..:'(! tiedän kyllä että pitäis unohtaa tälläset ku ope on 30-40v ja itse 14...mutten pysty en vaan pysty !!...

    • anna sille

      anna sille

    • opettajaan ihastunut

      En nyt kumminkaan..! Mutta ikävä on kova..koska mietin etten ehkä nää enää koskaan meidän ussan opettajaa ja tää ajatus saa mut AINA itkemään ja miettimään että miks ei hän voinut olla meidän kanssa jo 7:ta asti :'( on niin ikävä...:'( seuraan häntä facessa ja kaikissa mitä tilejä nyt onkaan nimettömänä siis luen aina ne jutut mitä missäkin on ! koska minua kiinnostaa niin paljon mitä hän tekee ja miten sillä menee..en tiedä mitä tekisin haluan vaan nähdä taas sen ihanan opettajan....:'((

    • piristy ihmine

      toi ei enää kuulosta "pikku ihastukselta"..:/ "itket itses unieen" seuraat fb:sä" olet rakastunut...sun kannattas unohtaa se heti alkuunsa nytte nii pahalta kun se tuntuuki..:(

    • opettajaan ihastunut

      Tuntuu niin pahalta edes muistelle sitä kurssii..ja mietin taas miten ikävä on sitä arviointi keskustelua se oli oikeest niin ihana tunne kun sai olla ihan KAHDESTAAN n.5min ja se hymy ku se katto mua suoraan silmin hymyillen oli oikeesti tosi vaikeeta pidättää itkua..:'(♥ yritin tahalleni olla viimenen että mä olisin vika niis arviointi keskustelussa mutten pystyny siihe vaan oli pakko mennä...ja kun se loppu tuli nii paska fiilis...koska siihen loppu myös sen opettajan päivät meijän koulussa..ja ikävä on VIELÄKIN helvetin iso..:'( :'(

    • hullunaopettajaansa

      Mullakin on ihan hirveän ikävä mun opettajaa... Ajattelen häntä koko ajan (joka minuutti), mitä se tekee, missä se on, mitä sille kuuluu, onkohan sillä kaikki hyvin jne. ja hän tulee aina ekana mieleen, joka asiasta. Yritän myös hakeutua koko ajan samoihin paikkoihin (aina kun voi), vaikka ihan sattumalta. Kunhan näkisi sen edes vilaukselta... Se on vaan niin kiva ja mukava ja rakastettava jne. ♥ Meillä on ikäeroa noin 15v, mutta se ei ole ongelma. Juttu luistaa ja on kivaa yhdessä :) Usein tuijotellaan toisiamme, keskustelessamme olemme aina melkein kiinni toisissamme ja joskus halataankin, voi se tunne oli jotain niin ihanaa. Keskustelen hänen kanssaan useasti, kerran juteltin jopa 3,5h ja ihan KAHDESTAAN! :) Hän on opettanut mua paljon, mutta koulu loppui jo viime keväänä ja ei nähdä enää päivittäin (ottaa tosi koville). Onneksi meillä yhteys säilyy jatkossakin, muuten en varmaan kestäisi (ollenkaan) tätä ikävää ja itkua.. Hän on mulle paras ihminen maailmassa ♥

    • äläluovuta

      No eihän 15 v nyt ole ikäero eikä mikään sit kun oot täysikäinen! :) Tiedän opettajan joka meni yhteen about 25 v nuoremman oppilaan kanssa.

    • hullunaopettajaansa

      Itse olen jo 20v eli täysi-ikäisyys on saavutettu. Sitä ongelmaa ei ole. Pidämme toisistamme paljon, mutta luulen kuitenkin, että on parempi pysyä ystävinä ja hyvinä sellaisina :) Olemme luonteeltaan suhteellisen samanlaisia ja ollaan myös kiinnostuneita samoista asioista (mm. olemme samaa mieltä asioista). Meillä toimii kemiat harvinaisen hyvin. Hän on ainut ihminen, joka ymmärtää minua ja osaa suunnilleen lukea ajatukseni. Niin täydellistä! ♥

    • opettajaan ihastunut

      Kiva kuulla muidenkin kokemuksia asiasta.!:)
      Koulu loppuu kohta eli en tule näkemään tätä opettajaa enää KOSKAAN ja se sattuu mua niin paljon! Itken joka päivä kun ajattelen koko ajan häntä..se ope on vaan niin ihana oon niin maassa tän asian takia:'(

    • Miksietnäe?

      Ootko varma, ettet näe häntä enää koskaan? Miksi? Voithan sä pitää häneen yhteyttä varmaankin jatkossakin? Ootko puhunut tästä asiasta opettajan kanssa?

    • opettajaan ihastunut

      En ole uskaltanut kun olen niin ujo..mutta mieli on kyllä tehnyt mutten saa sanaa ulos! :(( Kyllä olen aika varma etten näe koska jos pääsen sinne minne hain jatkoopintoihin ja se on Lohjalla niin tuskin nään..:'( Toivon vaan että saisin olla häneen yhteydessä JOTENKIN!

      • miksietnäe?

        Ujous täytyy voittaa tässä asiassa, jos OIKEASTI haluat olla yhteydessä häneen jatkossa. Kerro hänelle, että pidät hänestä ja olisi kivaa pitää yhteyttä jatkossa. Pyydä vaikka hänen sähköpostiosoitetta, jolla voitte pitää yhteyttä ja jutella. Toinen vaihtoehto on unohtaa HÄNET ja mennä elämässä eteenpäin. Tulevaisuudessa löydät todennäköisesti oman ikäisesi ja paljon paremman elämänkumppanin, jonka kanssa voit suunnitella elämää eteenpäin. Tiedän, että toisen unohtaminen on kamalaa ja tuskaista. Aika parantaa ja keksi jotain tekemistä, jolla unohdat hänet. Tsemppiä jatkoon!!


    • opettajaan ihastunut

      Miten kertoisin kun en tiedä miten hän reagoisi? Kyllä tajuun että pitää uskaltaa sanoa asioita suoraan mutta kun en voi..Enkä todellakaan halua häntä unohtaa en edes pysty siihen !kyllä itseänikinb ärsyttää kun en saa sanoja ulos suustani vaikka pitäisikin.. Enkä edes yritä unohtaa häntä. Tuntuu vain hölmöltä lähettää ystäkkii Facebookissa kaveripyyntö tälle opettajalle..mitä hän ajattelisi ? entiedä..? en voi kasvotustenkaan pyytää mitään, koska hän ei ole enää meidän koulussa eikä tule takasin..VALITETTAVASTI

    • miksietnäe?

      Miten kukaan ihminen voi tietää, miten toinen reagoi?! Hei haloo!!
      Sinun täytyy opetella uskaltamaan sanomaan asioita. Luuletko, että se puree
      sua tai kertoo asiasta koko maailmalle? Minä olin rohkea: kerroin
      tunteistani opettajalleni ja nyt kaikki on hyvin :) Ei tarvi sitten jälkikäteen
      katua, miksen mä silloin... Mutta jos et kerran näe enää häntä ja haluaisit pitää
      yhteyttä häneen, niin laita facebookissa viesti ja kaveripyyntö. Niin minäkin
      tein. Jos ei hyväksy - mitä sitten? Tuskin hänellä on edes tunteita sua
      kohtaan -olet niin nuori ja hänellä on perhe. Sinuna unohtaisin hänet ja
      suuntaisin elämässäni eteenpäin -varmasti tulee vastaan parempia ja sopivimpia.

    • opettajaan ihastunut

      ....okei.....kiiitos vinkistä...unohdanpa hänet ja tuskin tulee yhtään parempia vastaan!!!!

    • opettajaan ihastunut

      luuletsä et tosiaan olen tahallani tällänen??

    • miksietnäe?

      Mitä se vinkuminen täällä palstalle hei auttaa!!!?? Toimi tai älä tee mitään. Päätös on sinulla itselläsi. Täällä palstalla uikuttaminen ei auta ketään. Pahentaa vain oloasi. Usko tai älä. Kokemusta on... Teidän ikäero on liian suuri ja toiseksi sinä et ole vielä edes täysi-ikäinen vähään aikaan... Unelmoi mieluusti sellaisesta, jonka voit oikeasti saavuttaa...

    • Mitä teen nyt :(

      Minulla on ihan sama tilanne! Viimeksi vuosi sitten näin opettajan, enkä vieläkään ole unohtanut. On niin hirveä ikävä, enkä tiedä mitä voisin tehdä. Mietin jo että laitanko tekstiviestiä, mutta en uskalla. Luulin jo hetken että tämä oli minun aloittama keskustelu, mutta ei se ollutkaan. :D (Olen 17, mies 40) :(

      Se mies pääsee minun uniinikin. Olen niin surullinen. :( Olisi jo pyytänyt Facebookissa kaveriksi, mutta hän on laittanut eston ettei kuka tahansa voi pyytää kaveriksi! :(

    • Järki käteen

      Nuoruuden ihastukset kuuluvat asiaan. Opettaja on turvallinen ihastuksen kohde, koska häntä ei voi saada. Se on koko opettajaan ihastumisen syy - niin luonto meitä ohjaa.

      En suosittele lähettämään viestejä, koska se voi päättyä vain ikävästi. Ope voi häkeltyä ja vastata tylysti, tai hän voi joutua ikävien juorujen kohteeksi. Mitään hyvä ihastuksen tunnustamisesta ei seuraa, kun toinen on alaikäinen ja toinen opettaja.

      Koeta silti nauttia perhosista vatsassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. 22
      1066
    Aihe