Tervehdys. Onkohan joku joutunut/onnistunut hyödyntämään renaultin koritakuuta? Ohjekirjassa mainittiin sen olevan 8 vuotta. Auto on vuodelta 1997.
Autossa on maali haljennut muovilistan alta ilman erityisempiä kolauksia ja ruoste on alkanut kukkia.
Onko toivoton homma viedä Biliaan, nauravatko ulos?
toimiiko 8v koritakuu
4
863
Vastaukset
- gigane II
Joten suosittelisin jotain muuta merkkihuoltoa mutta mihin takuuseen aiot vedota?
Tuo ongelmahan menee pikemminkin maalitakuun piikkiin.
Koritakuut ovat kaikilla merkeillä suoranaista kusetusta. Nehän rajaavat korjauksen yleensä vain tapauksiin jossa ruostuminen on alkanut materiaali tai käsittelyvirheestä koteloiden SISÄPUOLELTA ja joista on seurannut läpiruostuminen. Kumpikaan ehdoista ei tässä tapauksessa täyty. - Korjattu takuuseen
Itsellä oli pari vuotta uudempi tapaus, jossa alkoi maali kupruilla takaluukusta. Maali siis kupruili mutta oli vielä ehjä. Jos siinä on pienikin reikä tms. niin ei varmaan mene takuuseen.
Yritin ensin keskustella asiasta shitlian työnjohtajien kanssa. Peräti kaksi työnjohtajaa maalari tukenaan tarkasteli takaluukkua ja totesi että ei ole takuun alainen asia. Kysyin kustannusarviota korkausmaalaukselle ja kas, vaatimattomat 1200 euroa uusine takalaseineen jne. tarpeineen, jotka "saattavat" mennä rikki työn yhteydessä.
Jostain syystä en halunnut maksaa em. summaa takuukorjauksesta joten otin yhteyttä maahantuojaan. Se kannatti sillä maahantuoja korjautti vauriot niin ettei minulle koitunut kustannuksia koko hommasta lainkaan, ainoastaan hieman vaivaa ja hetkellisesti kohonnut verenpaine "merkkiliikkeen" huollon suhtautumisen vuoksi.- alkup.
Viitsitkö kertoa mihin siellä maahantuojalla otit yhteyden ... etteivät ohjaa maahantuojalta ensin bilialle ennen kuin suostuvat itse vastaamaan kysymyksiin.
Maahantuoja on näköjään Volvo Auto Oy Ab. - edelliseen
alkup. kirjoitti:
Viitsitkö kertoa mihin siellä maahantuojalla otit yhteyden ... etteivät ohjaa maahantuojalta ensin bilialle ennen kuin suostuvat itse vastaamaan kysymyksiin.
Maahantuoja on näköjään Volvo Auto Oy Ab.Itse asiassa juttelin sen tyrmäävän kustannusarvion jälkeen naapurissa asuvan automaalarin kanssa. Hän neuvoi olemaan sitkeä, joten menin toiseen Bilian toimipisteeseen, josta asia ohjettiin maahantuojan käsittelyyn eli Volvo Autolle.
Bilialta tuskin olisin tyydyttävää päätöstä saanut vaikka auto olisi ollut vuoden vanha. Sinänsä harmi, että huolto ryssii koko firman maineen vaikka esim. myyntiorganisaation toimintaan olen ollut aivan tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117