Jämerälle lisää myyjiä

tilastotietoa

Ovat sitten rekrytoineet uusia myyjiä. Paikkakunnat eivät tosin ole parhaimpia missä rakennettaisiin kivitaloja. Ehkä jonkinlaista tilastoa kannattaa käyttää apuna minne rakennetaan kivitaloja ja keskittää myyntiä sinne. Mutta menestystä..

13

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooseppi K.

      Tietämättä sen tarkemmin mihin uusia kivitalomyyjiä on palkattu, olen sitä mieltä että nykypäivänä kivitalon voi ja kannattaa rakentaa mihin vaan. Kivi on paras runkoratkaisu eikä enää edes merkittävästi kalliimpikaan kun puutalo... ja varmasti halvempi kuin hirsitalo. Jos sitäpaitsi haluaa rakentaa kivitalon pk-seudun ulkopuolelle, niin mitä kivitalotoimijat ovat sitä rajoittamaan? Sen kyllä ymmärrän, että valubetoniratkaisuja ei kannata paljon taajamien ulkopuolelle rakentaa kun tulee betonien toimitus sen verran vaikeaksi ja kalliiksi, mutta eikös Jämerä tee juuri umpiharkolla, mikä ei valuja tarvitsekaan.

      Iso hatunnosto myös rohkeudesta näinä haastavina aikoina. Rakentamisen markkina ei parane kuin rakentamalla.

    • Kysynpä vaan

      Seuraavaksi julkaisevat varmaankin kivitalo avaimet käteen -konseptin... Missä tahansa takahikiässä valmiiksi poljettuun hintaan. Asentajina vain itämiehiä. Miten olen nähnyt tämän jo tapahtuneen??? Se on kyllä totta, että jos jossain ei rakenneta kivitaloja saattaa tarkoittaa sitä, että niitä ei myydä siellä. Jos nyt Jämerä niitä siellä myykin, niin kuka haluaa tehdä lusikalla kaivettavaa kivitaloa?

    • Täysiä huijareita

      Ei kukaan täysillä pelaava osta virolaisilta yhtään mitään.

      • Mitähä

        Mitä? Onko ne uudet myyjät virolaisia?


      • Entinen yrittäjä
        Mitähä kirjoitti:

        Mitä? Onko ne uudet myyjät virolaisia?

        Kyllä Kainolle ja Alexille raha kelpaa tänne vaan töihin kun Suomalainen ei viitsi.
        Kivitalo sinänsä on tietysti hyvä, mutta voi sitä Suomalaistakin ostaa ja rakentaa Suomalaisella työvoimalla.
        Harmaa talous kun saadaan kuriin, niin satatonnia taas maksaa kivitalo enemmän ja pankinjohtaja kiittää. Samalla saavat myös sadat tuhannet sosiaalidemokraatit palkkansa kunnanvirastossa.
        Harmaan talouden valtion maksamilla kampanjoilla onkin jo PK yrittäjät tehokkaasti peloteltu, kesätyöntekijöitä ei enää uskalleta ottaa lainkaan. Pidennetään taas omaa työpäivää ja sosiaalidemokraatit hoitakoon nuorison avustuksilla jälleen kerran.


      • Minä en luota
        Mitähä kirjoitti:

        Mitä? Onko ne uudet myyjät virolaisia?

        Jämerä on virolainen putka. Luotatko virolaisiin?


      • Äänestä Sekoomusta!
        Entinen yrittäjä kirjoitti:

        Kyllä Kainolle ja Alexille raha kelpaa tänne vaan töihin kun Suomalainen ei viitsi.
        Kivitalo sinänsä on tietysti hyvä, mutta voi sitä Suomalaistakin ostaa ja rakentaa Suomalaisella työvoimalla.
        Harmaa talous kun saadaan kuriin, niin satatonnia taas maksaa kivitalo enemmän ja pankinjohtaja kiittää. Samalla saavat myös sadat tuhannet sosiaalidemokraatit palkkansa kunnanvirastossa.
        Harmaan talouden valtion maksamilla kampanjoilla onkin jo PK yrittäjät tehokkaasti peloteltu, kesätyöntekijöitä ei enää uskalleta ottaa lainkaan. Pidennetään taas omaa työpäivää ja sosiaalidemokraatit hoitakoon nuorison avustuksilla jälleen kerran.

        Suurin ongelma yrittäjälle Suomessa on sosialistipuolue Sekoomus. Käteinen kyllä jakaa rahaa Kreikkaan. Mutta suomalaiselle yrittäjälle keksitään koko ajan lisää byrokratiaa, sääntöjä, veroja jne. lisää. Käteisen aikana( valtionvarainministeri pääministeri) valtio on ottanut lisää velkaa 48 MILJARDIA EUROA!


      • Vähän hei rotia
        Minä en luota kirjoitti:

        Jämerä on virolainen putka. Luotatko virolaisiin?

        Kyllä luotan. Ainakin paljon enemmän kuin palstoille turhuuksia kirjoitteleviin suomalaisiin joiden pelkona on, että yritteliäät ja ammattitaitoiset naapurimaan kansalaiset vievät leivän suusta kun itse ei viitsi hoitaa asioitaan kunnolla. Aika kapeakatseista mustamalaata koko kansakunnan imagoa sillä perustella, että se tekee pienemmällä palkkiolla työtä kuin itse. Ja vielä yleisesti ottaen ihan hyvää työtä.

        Olet varmaan surullinen kun Itävalta voitti euroviisutkin?


      • Saunan taakse
        Vähän hei rotia kirjoitti:

        Kyllä luotan. Ainakin paljon enemmän kuin palstoille turhuuksia kirjoitteleviin suomalaisiin joiden pelkona on, että yritteliäät ja ammattitaitoiset naapurimaan kansalaiset vievät leivän suusta kun itse ei viitsi hoitaa asioitaan kunnolla. Aika kapeakatseista mustamalaata koko kansakunnan imagoa sillä perustella, että se tekee pienemmällä palkkiolla työtä kuin itse. Ja vielä yleisesti ottaen ihan hyvää työtä.

        Olet varmaan surullinen kun Itävalta voitti euroviisutkin?

        Eestiläiset ovat ammattilaisia veronkierrossa. Tyhmät suomalaiset maksavat veroja. Ja sitten työturvallisuus: mitä tapahtui Mankkaalla? Näitähän riittää eestinpoikien kohellus on loppumaton aarrearkku.


      • Esson baariin
        Saunan taakse kirjoitti:

        Eestiläiset ovat ammattilaisia veronkierrossa. Tyhmät suomalaiset maksavat veroja. Ja sitten työturvallisuus: mitä tapahtui Mankkaalla? Näitähän riittää eestinpoikien kohellus on loppumaton aarrearkku.

        Eesin kaverit makselee veronsa Viroon mutta Suomalaiset kaverit notkuvat huoltoasemilla pitämässä koko päivän taukoa ja asiakas maksaa...


      • uskottavaako
        Esson baariin kirjoitti:

        Eesin kaverit makselee veronsa Viroon mutta Suomalaiset kaverit notkuvat huoltoasemilla pitämässä koko päivän taukoa ja asiakas maksaa...

        Et taida olla tietoinen noista veronmaksajista. Niitä ei juuri löytyne.


    • Vaikeata on

      Vieläkö lomautukset jämerällä jatkuu? Paljonko tulee tappiota tänä vuonna?

      • Mitäs sulle kuuluu?

        Ei ja ei


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe