Onko jollakin kokemusta design avaimet käteen talopaketista? millaista jälkeä tekevät? hinta- laatusuhde? lähinnä elina talo kiinnostaa
DESIGN TALO
8
7432
Vastaukset
- jannes
Tähän menneessä mennyt kaikki mallikkaasti. Timpuriporukka oli erinomainen. Kaikki tavaralogistiikka toimi täydellisesti. Talo oli sateelta suojassa 3. päivänä. Villat ja muut ei seisseet pihalla sateessa. Talo on nyt tapetointivaiheessa. Otimme oman tapettimiehen, koska D-talon omat tapetit eivät kaikki kelvanneet ja D-talo ei hyvittänyt mitään, jos oltaisiin laitettu omia tapetteja. Joten jätettiin koko tapetointi ja tasoitukset pois D-talolta. Samalla rahalla on nyt saatu sellaiset tapetit ja pinnat, kun halutaan. Talo Kokkolassa. Eteläsuomessa kuulemma ei ihan yhtä hyvää työtä. Mutta riippuu tosiaan porukasta, kuten muillakin toimittajilla...
- mahtavaa
Niinhän se homma etenee.
- jannes
mahtavaa kirjoitti:
Niinhän se homma etenee.
Oliko muuta asiaa?
Jos meillä on mennyt hyvin, niin pitäisikö muiden vaikeuksien vaikutta minun mielipiteeseeni? - huh
mahtavaa kirjoitti:
Niinhän se homma etenee.
Joo, eteneehän se - omalla vauhdillaan, taidollaan ja tyylillään - en paljon voi kehua vaikka itse olen kyseistä taloa rakennuttamassa..
- jannes
huh kirjoitti:
Joo, eteneehän se - omalla vauhdillaan, taidollaan ja tyylillään - en paljon voi kehua vaikka itse olen kyseistä taloa rakennuttamassa..
Et varmasti voi kehua, kun et tiedä asiasta mitään. Mutta et voi myöskään haukkua. Muutto kohta edessä. Ei paljoa haittaa, kun kattelee naapureita jotka nysvää taloja kasaan iltaisin pari vuotta...
- Mari
jannes kirjoitti:
Et varmasti voi kehua, kun et tiedä asiasta mitään. Mutta et voi myöskään haukkua. Muutto kohta edessä. Ei paljoa haittaa, kun kattelee naapureita jotka nysvää taloja kasaan iltaisin pari vuotta...
Täälläkin vain positiivisia kokemuksia lopputarkastuksessakaan ei löytynyt mitään huomautettavaa.
- parhaillaan rakenteilla
jannes kirjoitti:
Asiasta on kokemusta koko kesän ajalta ja olemme todenneet että mikään asia ei mene niin kuin pitäisi. Lähes kaikki toiminta tökkii ja pahasti! Toivottavasti pääsemme tämän vuoden puolella vielä kyseisestä firmasta eroon ja ei vuodenkaan päästä tarvi soitella korjaileen jälkiään.
- Maija
Meille on tulossa Elina-talo ja olemme tähän asti olleet hyvin tyytyväisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396