Mihin säästätte rahaa? Mistä raha peräisin?

Säästäjän säästöt

Heipsuli,
Olisi kiva kuulla mihin kaikki nuoret "säästäjät" keräävät rahaa?
Mistä raha mahdollisesti peräisin, vanhemmat,työt,sukulaiset, vai jokin omatulo?
Ja säästövinkkejä toki vois laittaa myös, ja mistä itse pihistätte.. :)

14

170

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säästelijä
    • pöö

      Saan kokeista, sukulaisilta, ja vanhemmilta rahaa... Olen siis 11v tällä hetkellä n.300€, en varsinaisesti säästä mihinkään, kuhan vain säästän..

    • Säästäjän säästöt

      Mä säästän kumiasuihin, ja rahaa saan iskältä kun nuolen sen kiveksiä.

    • vinkkiä

      noh suurimmaks osaks vanhemmilta saamia "viikko rahoja" joilla ostan sitten safkat viinat yms mutta sitten on duuni liksaakin mutta niihin harvemmin kosken
      ja jos asut pois kotoa niinkuin mä niin vinkkaan että jos jotain tärkeetä tulee spottii nii pipo päähän ja yöhön :D eivaan mutta ite käyn aina välillä dyykkaa esim siwan roskiksia yms vastaavaa ja sinisistä ei kannata välittää ei niitä kiinnosta ellet sä sotke ..paitsi jos sä oot kytille tuttu naama niin sitten kannattaa jättää väliin... kokemusta on selviämis putkasta ja muutamasta yöllisestä itsepuolustus keissistä juoksukaljoista yms kaikkee mukavaa

    • 14v tyttö

      Meikkipöytä ja omaan taloon säästän et voin sit semmosen ostaa

    • 14w

      Tässä nyt säästin mopokorttiin ja se on maksettu, rahat peräsin kesätöistä :D

      • HG u sh

        Säästän 1000 € kawasaki kx 120 cm3 crossiin (käytetty) taikka johonkin kevariin. Vanhemmat luultavasti maksaa kortin koska isosiskolle maksovat mutta jouvun luultavasti maksamaan vähintää se 99 % kevarin hinnasta. Rahaa tällä hetkellä 400 €. Peräsin synttäreilla ja jouluna saaduista rahoista viikkorahoista


      • 13 v.
        HG u sh kirjoitti:

        Säästän 1000 € kawasaki kx 120 cm3 crossiin (käytetty) taikka johonkin kevariin. Vanhemmat luultavasti maksaa kortin koska isosiskolle maksovat mutta jouvun luultavasti maksamaan vähintää se 99 % kevarin hinnasta. Rahaa tällä hetkellä 400 €. Peräsin synttäreilla ja jouluna saaduista rahoista viikkorahoista

        Moottoripyörään säästelen


    • Lemmikkilintuihin ja kaikkeen, mitä lintu tarvitsee, ehkä johonkin laitteeseen. Säästän kuitenkin, vaikken säästäkään mihinkään tiettyyn kohteeseen.

    • Unjonne

      Säästän Playstation 4 telkkariin. (En ole jonne, sillä saan rahani mainosten jaolla, joka on aivan täyttä raatamista parin lantin takia)

    • naggivene :-D

      Koiran tarvikkeisiin ja samalla yritän säästää uuteen tietokoneeseen :)

    • Ashley Purdy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe