Teemme 60-luvulla rakennettuun tiilitaloon kattiremonttia. Tarkoituksena olisi korvata vanha peltikatto uudella. Miten kannattaa toimia, osa yrityksistä suosittelee vanhan peltikaton jättämistä uuden alle, osa taas haluaa poistaa vanhan katon. Onko kyseessä rahastuskikka vai joku oikea syy. Emme tiedä miten ilmanvaihto yms. on kattoa rakennettaessa huomioitu?
peltikattoremontti
4
257
Vastaukset
- P**ka homma
Unohta yritykset, kuka suosittelee vanhan peltikaton jättämistä uuden alle.
- SalttiS
Se kuulemma suojaa ja vahvistaa uutta kattoa.
- katot
Ota vanha pelti pois Ota ruoteet pois jos ovat heikot tai liian ohuet
Nyt on halvenpi jos jätät pellit ja laitat uuden päälle ja muutaman vuoden päästä purat ja noidut kovaan,,,,,,,,,,,,,,
Kun purat vanhat saat myös aluskatteen laitettua
Tein itse 2013 kesällä samalaisen mietin vanhan pellin jättöä
Onneksi purin olen hiljaa Kiitellyt itseäni
Niin se vaan menee
Sitt sen huomaa miten katto toimii kun kovasta pakkasesta äkkiä lauhtuu nolla keliksi???? ja kuikistaa ullakolle - Kaikki pois
Älä peitä vanhaa, vaan pura se pois. Alta löytyy suurella todennäköisyydellä (60-luvun talo) jotain korjattavaa ja lirissä olet, jos ***kan päälle on tehty uusi katto. Aika harvoin mitään vanhaa kannattaa peittää uudella - olipa se sitten kattoa, seinää, tai lattiaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005268069- 2332745
- 262621
- 1642019
- 1211901
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61715Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185