Aina tulee mieleen äitienpäivänä se taakka ja huoli mitä äidit ovat kantaneet vuosia, kun ovat jälkikasvua maailmaan kasvattaneet ja siksi sydämelliset onnittelut heille!
Itselläkin vielä elossa 80v äiti, joka odottaa melkein 60v pikkupoikaa onnittelu käynnille, joten huomenna´kukkien kera kylään.
Mitä sinun äitienpäivääsi kuuluu tai miten vietät sen?
Äitienpäivä?
6
83
Vastaukset
- <3<3
Yli 30 vuoteen ei ole enää saanut viedä äidille kukkasia, muualle, kuin haudalle.
Itse olen ikikiitollinen äidilleni. - Mettis ei kirj
Näinhän se on, ettei kaikilla ole äiti elossa, mutta monellakin on muistot jotka eivät häviä.
On hienoa, että hyvät muistot ja kiitollisuus seuraa sinua elämässä eteenpäin. Ikävä sanoa näin äitienpäivänä, mutta minä olin isäntyttö. Minun nuoruudessani oli meilläpain tapana lähettää lapset maailmalle elantoansa hankkimaan niin pian kuin mahdollista ja en tiedä millaista huolta äitini mahtoi kantaa.
Olen muuttanut lähelle kotiseutuani maalle ja odottelen skypeviestiä tyttäreltä ja tyttären pojalta kaupungista. Asun nykyään sen verran kauempana että vierraillaan harvemmin. Viimeksi nähtiin livenä pääsiäisenä.
Kakkua syön ja soittelen äitibiisejä youtubeesta...- Huh huh
Äitienpäivä! Aivan ihanaa! Sade ropisi, kun heräsin ja nyt paistaa aurinko. Keitin kahvit ja söin pari ruisleipää, luin Hesarin ja nyt vaan nautin.
Eilen kävimme syömässä yhdessä lasten ja lastenlasten kanssa. On mukava tietää, että elämä jatkuu ja kiva katsella lastenlasten touhuja omien vanhempiensa kanssa ja itse saa nauttia vaan.
Kai sitä kuvittelee jotenkin oman kasvatustehtävänsä hoitaneensa, kun nuoret pärjäävät ja hoitavat taas vuorostaan oman kasvatustehtävänsä.
Omaa ns. äitiäni en muistele, koska hän ei halunnut äidiksi tulla, eikä lapsia hyväksynyt ja kasvatuksessaan sitä agressiivisesti korosti! Kukin tyylillään!
Kaikille aurinkoista ja onnellista äitienpäivää kuitenkin ja erilaisista olosuhteista riippumatta :-) @-> - Byro B
Kyllä meillä käy lapset tai vähintään soittelee. Kakkua ei nyt syöty, kahviteltiin vain piirakan kanssa. Hautausmailla ei nyt käyty, mummot ovat siellä olleet jo vuosikausia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621964
- 1141926