Facebookissa

Hei

Olen laittanut asetuksista vaihtoehdon, että en ole läsnä keskusteluissa.

Ystäväni kuitenkin ollessaan Facebookissa iPhonellaan näkee, että olen siellä aktiivisena. Miksi, minunhan pitäisi olla "piilossa"?
9365
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Miks pitäis olla piilosa, kun on läsnä ?

Äänestä

myös kohta "kirjaudu ulos", jota painamalla et takuulla näy läsnäolevana kenenkään iiföönissä.

Äänestä

Poista käyttäjätilisi facesta jos se sua niin häiritsee, silloin et ole enää läsnä facebookissa.

Äänestä
  • Se käyttäjätilin poistaminen on niin monen mutkan takana ettei tämmönen vanha ihminen ossaa sitä ettii sieltä. Eipä ois koskan pitänt alottaakaa moista.

Äänestä

• Ei helppoa ei kirjoitti:

Se käyttäjätilin poistaminen on niin monen mutkan takana ettei tämmönen vanha ihminen ossaa sitä ettii sieltä. Eipä ois koskan pitänt alottaakaa moista.

Käyttäjätilin poistaminen on e r i t t ä i n helppoo fb:stä. jos et ymmärrä niitä ohjeita, niin voi voi, ei voi auttaa. lukihäiriö klinikalle suosittelen käyntii.

Äänestä

• helppoo heinäntekkoo kirjoitti:

Käyttäjätilin poistaminen on e r i t t ä i n helppoo fb:stä. jos et ymmärrä niitä ohjeita, niin voi voi, ei voi auttaa. lukihäiriö klinikalle suosittelen käyntii.

Poistumisen pitäisi olla yhtä helppoa kuin liittymisen. Vaan kun ei ole, jos et ymmärrä niin ei voi mitään ei.

Äänestä

• Ei helppoa ei kirjoitti:

Poistumisen pitäisi olla yhtä helppoa kuin liittymisen. Vaan kun ei ole, jos et ymmärrä niin ei voi mitään ei.

" Yksityisyysasetukset ja työkalut "

Yksityisyysasetuksista löytyy j o k a i s e l t a :)

Äänestä

iPhone näyttää, toiset mobiililaitteet ei näytä. En tiedä johtuneeko siitä että iPhone on amerikkalainen ja myös Facebookin perustaja.

Mä olen yötäpäivää läsnä facebookissa, vaikka nukunkin.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

aktiivisena? kirjoitti:

Hei

Olen laittanut asetuksista vaihtoehdon, että en ole läsnä keskusteluissa.

Ystäväni kuitenkin ollessaan Facebookissa iPhonellaan näkee, että olen siellä aktiivisena. Miksi, minunhan pitäisi olla "piilossa"?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu