Pikavippi-ja lainafirmat lähettävät minulle päivittäin kymmeniä rahoitustarjouksia. Syykin selvisi miksi he ovat niin aktiivisiä. Suomi24.fi myy sähköpostiosoitteet kaupallisille toimijoille. Näin sanoi minulle Pikavippifirman asiakapalvelija.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Tästä syystä rekkasin tänne roskapostiosoitteellani. Tein siis sähköpostiosoitteen, jota käytän hämärämmillä saiteilla tai sivustoilla, joiden epäilen johtavan roskapostitulvaan.
Minä en ole ilmoittanut sähköpostia suomi24:än, mutta jos haluatte vuorokauden kestävän sähköpostiosoitteen, jonka voitte täyttää spämmillä, niin menkää;
http://1dl.us/
Ja valitkaa 'Disposable Email', silloin ei spämmiviestit haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4202081- 2001686
- 1521532
- 1231396
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291216Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2571022- 114938
- 75848
- 17844
- 26715