Tältä palstalta olen siirtänyt joitain viestejä ja ketjuja uusille palstoille - katsokaa tarkemmin "Tietotekniikka"-pääotsikon alta.
Lukijat HUOM!
3
987
Vastaukset
- jjp
uusia keskustelupalstoja.
Yhdistä IE selainkaappaukset ja HijackThis yhdeksi, ei niitä kukaan jaksa lukea pitemmän päälle.
Kaikki muut yhden tietoturvapalstan alle, palomuurit,,antivirukset ja örkit ym.uusia palstoja, vaan ylläpito - ihmettelin itsekin aamulla tätä uudistusta. Palautetta siis ylläpidolle, jos siltä tuntuu, OK?
- Pave
Uudistus tuntuu ainakin näin aluksi erittäin hyvältä kun tuli muutama otsikko lisää eli se selkeyttää hommaa kunhan vaan asiat laitetaan niiden otsikoiden alle johon ne kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800