suomalaiset miehet typeriä!

tyttö

Mä en ymmärrä tätä turkki palstaa.. täällä vain kiistellään siitä onko turkkilaiset miehet hyviä vai pahoja.
minkä takia tälläistä keskustelua ei käydä esim kreikasta?! samanlaisia pettäjiä ja naimakoneita ne sielläkin on!!!

ja kaikilla omat mielipiteensä. niistä ei voi kiistellä.
ja mun mielestä ne suomi-pojut jotka näin turkkilaisii ja muita ulkomaalaisia käy täällä haukkumassa on SÄÄLITTÄVIÄ!!!!
sit haukutaan myös suomalaisia naisia... haloo
kasvakaa aikuisiksi!!!

45

4352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weary_man

      Ei pidä ikinä yleistää, mutta ikävä myöntää että olet kyllä harvinaisen oikeassa...

    • Ydyn ydin

      Kukapas se siellä syyttää yleistämisestä yleistämällä itse. Jospa jatkettas samaan malliin: kaikki suomi-tyttelit ovat SÄÄLITTÄVIÄ turhan mankujia puoleustellessaan turkkilaisia miehiä.

      • tyttö

        okei... periaatteessa en jaksa ruveta väittelemään asiasta. mut mä en tajuu mitä järkee suomalaisten miesten on tulla tänne haukkumaan turkkilaisia tai muita?! ihan kuin olisitte sen parempia!
        ja sit aina sanotaan että suomalaiset naiset jotka tykkää ulkomaalaisista on bimboja ja rumia. sekös vasta yleistämistä onkin!!

        se on ihan fakta että se kolauttaa suomalaisia miehiä, että suomi tyttäret pitävätkin muun maalaisista!!!


      • Ydyn ydin
        tyttö kirjoitti:

        okei... periaatteessa en jaksa ruveta väittelemään asiasta. mut mä en tajuu mitä järkee suomalaisten miesten on tulla tänne haukkumaan turkkilaisia tai muita?! ihan kuin olisitte sen parempia!
        ja sit aina sanotaan että suomalaiset naiset jotka tykkää ulkomaalaisista on bimboja ja rumia. sekös vasta yleistämistä onkin!!

        se on ihan fakta että se kolauttaa suomalaisia miehiä, että suomi tyttäret pitävätkin muun maalaisista!!!

        Tällä palstalla on nimimerkkien suojissa mollattu turkkilaisia. So what! Minun puolesta suomityttäret saavat pitää ihan mistä huvittaa.


      • peter
        tyttö kirjoitti:

        okei... periaatteessa en jaksa ruveta väittelemään asiasta. mut mä en tajuu mitä järkee suomalaisten miesten on tulla tänne haukkumaan turkkilaisia tai muita?! ihan kuin olisitte sen parempia!
        ja sit aina sanotaan että suomalaiset naiset jotka tykkää ulkomaalaisista on bimboja ja rumia. sekös vasta yleistämistä onkin!!

        se on ihan fakta että se kolauttaa suomalaisia miehiä, että suomi tyttäret pitävätkin muun maalaisista!!!

        No eipä ainakaan omalle kohdalle oo moista sattunu.En oo koskaan ollu kellekään eri kansalaisuutta edustavalle kateellinen ns. Suomi-neitojen ihailusta. Toisaalta, ehkäpä ei oo niin syytäkään olla, rehellisesti sanottuna ei ne suomalaiset naiset niin hirveen erikoisia oo, paremminkin päinvastoin. Fiksua sellaista tuntuu olevan aika vaikea löytää, onneksi omalle kohdalle sellainen on siunaantunut. Mun puolesta saa turkkilaiset ja muutkin viedä vaikka kaikki hiukankin halukkaat, ei vie mun yöuniani.


      • yrgyli
        tyttö kirjoitti:

        okei... periaatteessa en jaksa ruveta väittelemään asiasta. mut mä en tajuu mitä järkee suomalaisten miesten on tulla tänne haukkumaan turkkilaisia tai muita?! ihan kuin olisitte sen parempia!
        ja sit aina sanotaan että suomalaiset naiset jotka tykkää ulkomaalaisista on bimboja ja rumia. sekös vasta yleistämistä onkin!!

        se on ihan fakta että se kolauttaa suomalaisia miehiä, että suomi tyttäret pitävätkin muun maalaisista!!!

        niinhän se menee kun ei muuta saa/osaa.Ja sielläpäinhän kelpaa kaikki vauvasta vaariin(lue:mummoon).Ja kohentaahan se olematonta itsetuntoa edes viikon pari.


      • tyttö
        yrgyli kirjoitti:

        niinhän se menee kun ei muuta saa/osaa.Ja sielläpäinhän kelpaa kaikki vauvasta vaariin(lue:mummoon).Ja kohentaahan se olematonta itsetuntoa edes viikon pari.

        jos teille on ihan sama ni miksi pitää sitten haukkua ulkomaalaisa ja niitä ihannoivia tyttöjä??????


      • Petra
        tyttö kirjoitti:

        jos teille on ihan sama ni miksi pitää sitten haukkua ulkomaalaisa ja niitä ihannoivia tyttöjä??????

        Mistäs tiedät kumman sukupuolen edustajia siellä nimimerkkien suojissa luimuilee;)


      • Fakta
        tyttö kirjoitti:

        jos teille on ihan sama ni miksi pitää sitten haukkua ulkomaalaisa ja niitä ihannoivia tyttöjä??????

        Ei se mitään haukkumista vaan ihan fakta, että turkin rantapoikien kanssa pyörivät suomalaiset naiset eivät todellakaan ole sieltä fiksuimmasta tai kauneimmasta päästä. Lähinnä tympii se naiivius, mikä suomitytöistä vieläkin huokuu... Suomesta ollaan matkustettu turkkiin jo kymmeniä vuosia, pitäiskö jo pikkasen oppia tavoille?


      • tyttö
        Fakta kirjoitti:

        Ei se mitään haukkumista vaan ihan fakta, että turkin rantapoikien kanssa pyörivät suomalaiset naiset eivät todellakaan ole sieltä fiksuimmasta tai kauneimmasta päästä. Lähinnä tympii se naiivius, mikä suomitytöistä vieläkin huokuu... Suomesta ollaan matkustettu turkkiin jo kymmeniä vuosia, pitäiskö jo pikkasen oppia tavoille?

        mä kyllä luulen että ainakin 90% niistä jotka niiden ns. rantapojujen kanssa hässii, tietää millasia kusipäitä ne on! kai sitä nyt pientä seikkailua elämässä saa olla. ehkä ne tytöt ei itsekkään ota sitä niin tosissaan...
        ja kyllä itsekkin olen mielummin tumman ja komean ulkomaalaisen kanssa kuin vaaleen suomipojan.
        ja tosiaan onhan se niin et yleensä ne onkin aika rumia jotka ulkomaalaisten kanssa on.
        mut YLEENSÄ ei AINA.
        lopettakaa ylesitäminen!!!!!


      • tyhjät tynnyrit kolisevat e...
        Fakta kirjoitti:

        Ei se mitään haukkumista vaan ihan fakta, että turkin rantapoikien kanssa pyörivät suomalaiset naiset eivät todellakaan ole sieltä fiksuimmasta tai kauneimmasta päästä. Lähinnä tympii se naiivius, mikä suomitytöistä vieläkin huokuu... Suomesta ollaan matkustettu turkkiin jo kymmeniä vuosia, pitäiskö jo pikkasen oppia tavoille?

        Kuule peräkammarin poika! Luuletko, että 70 miljoonaisen kansan kaikki miespuoliset ovat rantapoikia? Voi pientä. Otapa matka Välimeren rannalle Turkkiin, ehkä näkökulmasi hieman lavenee.

        Ai niin, mutta ethän sinä uskalla. Kun sinulla on nuo kompleksit. No, eikun hyvää jatkoa sinne räntäsateeseen. Toivottavasti sinuakin joskus lykästää. Häntä pystyyn lökäpöksy.


      • Petra
        tyhjät tynnyrit kolisevat e... kirjoitti:

        Kuule peräkammarin poika! Luuletko, että 70 miljoonaisen kansan kaikki miespuoliset ovat rantapoikia? Voi pientä. Otapa matka Välimeren rannalle Turkkiin, ehkä näkökulmasi hieman lavenee.

        Ai niin, mutta ethän sinä uskalla. Kun sinulla on nuo kompleksit. No, eikun hyvää jatkoa sinne räntäsateeseen. Toivottavasti sinuakin joskus lykästää. Häntä pystyyn lökäpöksy.

        70 miljoonaisessa väestössä lienee myös naisia ja sitten rantavaareja ja rantalapsia. Kannattaa ihan itse poikkeilla siellä onnelassa saamassa väriä. Ilmeisesti kirjoittajaa on jo "onnestanut"=)


      • Peräkammari?
        tyhjät tynnyrit kolisevat e... kirjoitti:

        Kuule peräkammarin poika! Luuletko, että 70 miljoonaisen kansan kaikki miespuoliset ovat rantapoikia? Voi pientä. Otapa matka Välimeren rannalle Turkkiin, ehkä näkökulmasi hieman lavenee.

        Ai niin, mutta ethän sinä uskalla. Kun sinulla on nuo kompleksit. No, eikun hyvää jatkoa sinne räntäsateeseen. Toivottavasti sinuakin joskus lykästää. Häntä pystyyn lökäpöksy.

        Onhan tää melkoinen peräkammari tää Lontoo juu. :-D Vettä tosin tulee vähän liikaa, mutta siltikään en Turkkiin lähtisi. Mieluummin vaikka Kreikkaan tai Karibialle.

        Hei kuule, suurimmalla osalla sivistyneitä suomalaisia reissaaminen on jo ihan arkipäivää. Joku Turkin matka ei ihan hirveitä intohimoja herätä... Paitsi tietenkin näissä lähiöiden lortoissa.


    • hell's bells

      saavat naida suomalaisia naisia niin paljon kuin haluavat, koska Kreikka on sivistysvaltio ja vanha kulttuurikansa.

      Hoitavat lisäksi turismin aikalailla moitteetta.

      Jos joku on niin tyhmä että antaa turkkilaisille niin siitä vaan. Roikun täällä ainoastaan siksi että voin valittää tietoa Turkin rantapaikoista lomanviettopaikkoina. Eli et saa rahallesi vastinetta siellä.

      • tyttö

        se että saako rahoille vastinetta vai ei on ihan jokaisen oma asia. jotkut tykkää jotkut ei!

        tajutkaa jo ihmiset että ei ole vain yhtä mielipidettä!


      • heluna

        Ottomaanitpa kävi Wienin porteilla kun kreikkalaiset vielä ryyppäsivät viiniä ja söivät possua!

        Hoitavat turismin moitteetta, HAH!Kreikan matkailu lähes yhtä vaarallista ympäristölle kuin Turkin, saarilla toimivat puhdistamot tms. samanlaista silmänlumetta, veden liikakulutus hipoio siellä taivasta. senkin pässi.

        Tiedätkö monta maailman 8.ihmeestä on Turkissa?


      • retu
        tyttö kirjoitti:

        se että saako rahoille vastinetta vai ei on ihan jokaisen oma asia. jotkut tykkää jotkut ei!

        tajutkaa jo ihmiset että ei ole vain yhtä mielipidettä!

        :-)


    • karvapää

      "mies" joka haukkuu naisia voi vetää hameen päällensä.

      • Ähläm

        Soomipoika hoono. Täälä komea herrasmees odottaa viestiäsi.


    • Mariellah

      Mä olen sun kanssa TÄYSIN samaa mieltä!
      Mitä ihmettä porukka käy täällä mollaamassa toisia.. ei taida olla muuta tekemistä ja taitaa nää "Ei Suomi" touhut vähän kiinnostaa..
      Kateellista sakkia!!
      Ei taida olla esim.rahaa lähteä mihinkään!
      Viitataan kintaalla tuollaisia naurettavia mustasukkaisia ihmisiä...
      Repiköön hermojaan ihan rauhassa!!!!

      • rajaa...

        Eiköhän melkeinpä kaikilla suomalaisilla ole "varaa" lähteä Turkkiin. Ne, joilla on taas sitten oikeasti varaa valita matkakohteensa tuskin sinne lähtevät.


      • Mariellah
        rajaa... kirjoitti:

        Eiköhän melkeinpä kaikilla suomalaisilla ole "varaa" lähteä Turkkiin. Ne, joilla on taas sitten oikeasti varaa valita matkakohteensa tuskin sinne lähtevät.

        Mau...Mau...


      • Mau?
        Mariellah kirjoitti:

        Mau...Mau...

        mitä mau mau?


      • tyttö
        rajaa... kirjoitti:

        Eiköhän melkeinpä kaikilla suomalaisilla ole "varaa" lähteä Turkkiin. Ne, joilla on taas sitten oikeasti varaa valita matkakohteensa tuskin sinne lähtevät.

        taas yleistetään. Turkki on monelle se lempi maa johon mennään oli paljon tai vähän rahaa..
        itse pidän turkista paljon enemmen kuin monesta muusta maasta...


      • Ydyn ydin
        tyttö kirjoitti:

        taas yleistetään. Turkki on monelle se lempi maa johon mennään oli paljon tai vähän rahaa..
        itse pidän turkista paljon enemmen kuin monesta muusta maasta...

        Turkki on ihan jees turistipaikka. Naisiahan siellä alistetaan ja poliisi pamputtaa, mutta turisteja nyt toistaiseksi kohdellaan tärkeänä tulonlähteenä. Se, että haluaa välttämättä käydä maassa, jossa on ihmisoikeusrikkomuksia, onkin sitten toinen juttu.


      • ...............
        Ydyn ydin kirjoitti:

        Turkki on ihan jees turistipaikka. Naisiahan siellä alistetaan ja poliisi pamputtaa, mutta turisteja nyt toistaiseksi kohdellaan tärkeänä tulonlähteenä. Se, että haluaa välttämättä käydä maassa, jossa on ihmisoikeusrikkomuksia, onkin sitten toinen juttu.

        Ja aatella, että joku haluaa asua vaikka täällä Suomessa, missä perheväkivalta on suuri ongelma. Tai että joku haluaa matkustaa Usaan, jossa sosiaaliturva on Turkin tasoa.. hei älkää viitsikö, kai sitä saa itse tienaamilla rahoilla matkustaa minne huvittaa. Jos teitä ei kiinnosta koko maa, miksi ihmeessä nähdä vaivaa muiden kiinnostuksesta tai matkustuksen syistä?


      • Peesaaja
        ............... kirjoitti:

        Ja aatella, että joku haluaa asua vaikka täällä Suomessa, missä perheväkivalta on suuri ongelma. Tai että joku haluaa matkustaa Usaan, jossa sosiaaliturva on Turkin tasoa.. hei älkää viitsikö, kai sitä saa itse tienaamilla rahoilla matkustaa minne huvittaa. Jos teitä ei kiinnosta koko maa, miksi ihmeessä nähdä vaivaa muiden kiinnostuksesta tai matkustuksen syistä?

        Olikos tämä sellainen keskustelupalsta, jossa voi esittää omia mielipiteitään? Tuskinpa kukaan on kiinnostunut, haluaako juuri joku tietty henkilö käyttää rahojaan matkusteluun.


      • hell's bells
        tyttö kirjoitti:

        taas yleistetään. Turkki on monelle se lempi maa johon mennään oli paljon tai vähän rahaa..
        itse pidän turkista paljon enemmen kuin monesta muusta maasta...

        turkkilaiset ja suomalaiset turkki-pissikset ovat ne jotka turkin rantarysiä kehuvat.

        kysyipä keltä hyvänsä tavalliselta suomalaiselta kadunmieheltä/naiselta mielipidettä noista paikoista niin vastaus on:

        -ärsyttäviä kauppiaita/sisäänheittäjiä
        -huono hygienia
        -kopeloivia venekuskeja
        -turkkilaiset haluavat nöyryyttää turisteja


      • tyttö
        hell's bells kirjoitti:

        turkkilaiset ja suomalaiset turkki-pissikset ovat ne jotka turkin rantarysiä kehuvat.

        kysyipä keltä hyvänsä tavalliselta suomalaiselta kadunmieheltä/naiselta mielipidettä noista paikoista niin vastaus on:

        -ärsyttäviä kauppiaita/sisäänheittäjiä
        -huono hygienia
        -kopeloivia venekuskeja
        -turkkilaiset haluavat nöyryyttää turisteja

        mä en oikeeti tajuu mitä tarkotatte tolla huonolla hygienialla?!
        kaikissa paikoissa joissa turkissa olen ollut on ollut ihmiset sekä ympäristö siistejä!

        sitäpaitsi monella on tosi pahat ennakkoluulot turkista vaikka ei olisi siellä fyysisesti itse käynytkään. se on ärsyttävää et haukutaan vaikka ei oikeesti tiedetä mitään!

        mut ne jotka on käynyt ja ei tykännyt (joita tuskin on monia) voivat pitää oman mielipiteensä ja kertoa sen mutta ei nyt sentään haukkumaan tarvii ruveta!


      • hihhuuu
        rajaa... kirjoitti:

        Eiköhän melkeinpä kaikilla suomalaisilla ole "varaa" lähteä Turkkiin. Ne, joilla on taas sitten oikeasti varaa valita matkakohteensa tuskin sinne lähtevät.

        Suomen talous taantuu, tiedätkö paljon Turkin matka maksaa? vai muualle, tämä matkailuhan on nykyään hienoa, mikäs onkaan tämän hetken popein paikka että voi muille pintaliitäjille mainostaa? kato leffa nousukausi, siinä sulle miettimistä. Jälleen kerran Turkki on historiallisesti ja kulttuurisesti yksi mielenkiintoisimmista maista, mutta ethän sinä sitä tajua kun luet vain nuorten lehdistä ja internetistä siitä mitä alanyan yöelämässä tapahtuu. keskenkasvuinen.


      • kummaa
        Ydyn ydin kirjoitti:

        Turkki on ihan jees turistipaikka. Naisiahan siellä alistetaan ja poliisi pamputtaa, mutta turisteja nyt toistaiseksi kohdellaan tärkeänä tulonlähteenä. Se, että haluaa välttämättä käydä maassa, jossa on ihmisoikeusrikkomuksia, onkin sitten toinen juttu.

        ihan kun alkaisi osalta porukkaa iso ratas heSYlumaan?!Turkkiin ei voi matkustaa maan ihmisoikeusrikkomuksien takia? Matkustattehan te myös Kiinaan, Thaimaahan, Vietnamiin, Intiaan....lapsityövoimaa, ydinkokeita, katollinen kirkko Irlannissa ja Vatikaanissa? Indonesiassa, Malesiassa ja Thaimaassa muslimiterroristit taistelevat jatkuvasti. On se ihmeellistä miten ihmisen mieli on rajoittunut.
        Hygieenisyys?????????sitäkö sinä lähdet matkallasi etsimään, silloinkin tulee rajat nopeasti vastaan. Turismi on kova bisnes, tämän päivän pullamössö suomipoika kaatuisi nopeasti jos joutuisi samanlaiseen pyöritykseen kun etelä-Euroopan sesonkityöläiset, jotka tekevät töitä tehdäkseen TEILLE inisijät kivan loman ja mitä sinä teet ITKET JA VALITAT? Hyvin pieni osa turkkia on loma-aluetta ja niitä ei suomalaisten töyhtötukkien lantit ja valitus paljon heilauta. keskitytääpä olennaiseen eli lomakokemuksien vaihtamiseen ei Helsingin assasta puhumiseen.


      • joo
        hihhuuu kirjoitti:

        Suomen talous taantuu, tiedätkö paljon Turkin matka maksaa? vai muualle, tämä matkailuhan on nykyään hienoa, mikäs onkaan tämän hetken popein paikka että voi muille pintaliitäjille mainostaa? kato leffa nousukausi, siinä sulle miettimistä. Jälleen kerran Turkki on historiallisesti ja kulttuurisesti yksi mielenkiintoisimmista maista, mutta ethän sinä sitä tajua kun luet vain nuorten lehdistä ja internetistä siitä mitä alanyan yöelämässä tapahtuu. keskenkasvuinen.

        Historiaa ja kulttuuriahan suomipissikset sieltä Turkista hakee, selvähän se. :-D


      • Utelias
        ............... kirjoitti:

        Ja aatella, että joku haluaa asua vaikka täällä Suomessa, missä perheväkivalta on suuri ongelma. Tai että joku haluaa matkustaa Usaan, jossa sosiaaliturva on Turkin tasoa.. hei älkää viitsikö, kai sitä saa itse tienaamilla rahoilla matkustaa minne huvittaa. Jos teitä ei kiinnosta koko maa, miksi ihmeessä nähdä vaivaa muiden kiinnostuksesta tai matkustuksen syistä?

        Väitätkö nyt, että perheväkivalta olisi Suomessa suurempi ongelma kuin Turkissa? Tai että Yhdysvaltain sosiaaliturva olisi samaa luokkaa kuin Turkissa?

        Ei ihme, että täällä on vaikea keskustella jos ihmisillä on noin älyttömiä käsityksiä.


      • ...............
        Utelias kirjoitti:

        Väitätkö nyt, että perheväkivalta olisi Suomessa suurempi ongelma kuin Turkissa? Tai että Yhdysvaltain sosiaaliturva olisi samaa luokkaa kuin Turkissa?

        Ei ihme, että täällä on vaikea keskustella jos ihmisillä on noin älyttömiä käsityksiä.

        Ja jos opettelisit lukemaan, viestissä ei väitetty perheväkivallan olevan Suomessa suurempi kuin Turkissa. Vertauksena vaan, ettei ne asiat muissakaan maissa joka osalta hyvin ole, silti ihmiset matkustelevat. mm. Thaimaa ym. Eli mitä tulee Turkin ihmisoikeusasioihin, voisi samalla periaatteella jättää menemättä moneen muuhunkin maahan.


      • hihhuu
        joo kirjoitti:

        Historiaa ja kulttuuriahan suomipissikset sieltä Turkista hakee, selvähän se. :-D

        luojan kiitos sellaisiakin matkailijoita vielä löytyy, pissikset sun muut pyörijät nauttikoot lomasta omalla tavallaan, ketä se vaivaa? niille, jotka haluavat kulttuurielämyksiä lomalta niitä myös sieltä löytyy. me suomalaiset olemme määrällisesti aika pieni kansa, joten meidän edesottamuksia ei kovin paljon noteerata maailmalla. turhaa lässytystä siitä mitä alanyassa tms. suomalaisista puhutaan, kukaan ei puhu meistä mitään. sorry vaan.


      • Kokenut
        hihhuu kirjoitti:

        luojan kiitos sellaisiakin matkailijoita vielä löytyy, pissikset sun muut pyörijät nauttikoot lomasta omalla tavallaan, ketä se vaivaa? niille, jotka haluavat kulttuurielämyksiä lomalta niitä myös sieltä löytyy. me suomalaiset olemme määrällisesti aika pieni kansa, joten meidän edesottamuksia ei kovin paljon noteerata maailmalla. turhaa lässytystä siitä mitä alanyassa tms. suomalaisista puhutaan, kukaan ei puhu meistä mitään. sorry vaan.

        Parikin turkkilaista miestä on luullut Suomea Saksan kokoiseksi maaksi, kun naisia tulee sinne joka kesä melkein yhtä paljon kuin Saksasta. Että sellaista imagonkohotusta Suomityttö saa aikaan! :)


      • et siis
        tyttö kirjoitti:

        mä en oikeeti tajuu mitä tarkotatte tolla huonolla hygienialla?!
        kaikissa paikoissa joissa turkissa olen ollut on ollut ihmiset sekä ympäristö siistejä!

        sitäpaitsi monella on tosi pahat ennakkoluulot turkista vaikka ei olisi siellä fyysisesti itse käynytkään. se on ärsyttävää et haukutaan vaikka ei oikeesti tiedetä mitään!

        mut ne jotka on käynyt ja ei tykännyt (joita tuskin on monia) voivat pitää oman mielipiteensä ja kertoa sen mutta ei nyt sentään haukkumaan tarvii ruveta!

        mitä keittiössä puuhataan?


      • hihhuu
        Kokenut kirjoitti:

        Parikin turkkilaista miestä on luullut Suomea Saksan kokoiseksi maaksi, kun naisia tulee sinne joka kesä melkein yhtä paljon kuin Saksasta. Että sellaista imagonkohotusta Suomityttö saa aikaan! :)

        "parikin turrkilaista miestä"....älä nyt viitsi, yhtään sen enemmin ketään kiinnosta oletko suomalainen vai mikä suhmura, turisti on aina turisti. eipä nyt luulla olevamme niin ihmeellisiä. ja tosihan on että esim. alanyassa on paljon saksalaisia, sidessä ja icmelerissä brittejä sekä kemerissä venäläisiä. suomalaiset ovat usein pidettyjä matkailijoita jo sen takia että ravintolassa istuvat hiljaa, vetävät pihvit nassuun ja poistuvat sitten ´nätisti laskun maksettuaan, eivät paljon valita tai vaadi. höplästä on helppo vetää kun ei valiteta vasta kuin kotiinpäästyä tällä palstalla että se ahmet sielläkin huijasi kaikki meidän rahat...


    • Anni

      Katsopa peiliin ja mieti mitä teit. Kannattiko laittaa aloitusviesti? Tämän pitäisi olla matkailupalsta, mutta monet Turkin ja turkkilaisten ystävistä itse pilaa palstan. Jos pysyisitte asiassa, siis matkailussa, ja vatvoisitte kaikki miesjuttunne suhdepalstoilla, edistäisitte matkailukeskustelua huomattavasti. Ihan tarpeetonta alkaa sättiä ketään mielipiteitten takia vaikka ne olisivat kuinka typeriä tahansa. Sinun eikä kenenkään muunkaan ei tarvitse, ja on ihan turhaakin, puolustella turkkilaisia. Meillä jokaiella on heistä omat näkemyksemme ja pidämme ne kunnes toisin todistetaan. Säästä itseäsi ja keskity olellliseen eli matkailuun.

      • Anni

        Please, älkää alkako viisastella kirjoitusvirheistä. Tulihan niitä tehtyä, mutta asia lienee silti selvisi.


      • Juuri näin

        No just noin, puhukaa mieluummin matkailusta ja jättäkää ton alkuperäisten kaltaisten pissisten räpellykset omaan arvoonsa! Kaikki tietää, että suurin syy nimenomaan naisten Turkinintoon on miehet, mutta niiden sotkujen selvittelyyn löytyy tosiaan parempia palstoja.


      • tyttö

        senhän takia ton keskuksetun tänne aloitinkin kun nimenomaan itse ihmettelin sitä että miks täällä vaan haukutaan turkkilaisia vaikka tämä on matkailupalsta.
        voisit lukihäiriöinen lukea paremmin kun et näytä tajuavan mistä puhutaan!!!!

        ihmiset on joskus tosi ärsyttäviä, ei voi mitään.
        nyt palo käämit!


      • Tota
        tyttö kirjoitti:

        senhän takia ton keskuksetun tänne aloitinkin kun nimenomaan itse ihmettelin sitä että miks täällä vaan haukutaan turkkilaisia vaikka tämä on matkailupalsta.
        voisit lukihäiriöinen lukea paremmin kun et näytä tajuavan mistä puhutaan!!!!

        ihmiset on joskus tosi ärsyttäviä, ei voi mitään.
        nyt palo käämit!

        Niin sitten kirjoitit viestin "Suomalaiset miehet on typeriä", vaikka ihan vaan viattomasti
        ajattelit sanoa mielipiteesi että matkailusta täällä pitäisi keskustella? Voi juma...

        Annas kun arvaan, kävit kesällä turkissa ja tapasit siellä iiiiihanan miehen? :-D


      • tyttö
        Tota kirjoitti:

        Niin sitten kirjoitit viestin "Suomalaiset miehet on typeriä", vaikka ihan vaan viattomasti
        ajattelit sanoa mielipiteesi että matkailusta täällä pitäisi keskustella? Voi juma...

        Annas kun arvaan, kävit kesällä turkissa ja tapasit siellä iiiiihanan miehen? :-D

        no joo...otsikko ei ole ihan siihen viittaava... monta kärpästä yhdellä iskulla sättiä suomalaisia miehiä ja ihmetellä "matkailu" palstaa X)

        mut any way oikeassa olet kyllä olin turkissa kesällä mutta iiiihaaaniaaa miehiä siellä ei ollut! tiedän heistä kaiken tarpeellisen ja yksi on se että ne on kusipäitä!!.. vaikka ulkonäöstä kieltämättä pidänkin..


      • Turgistan

        Eikö teillä ole töissä muuta tekemistä, kuin kinata typerästä aiheesta. Ottakaa huomioon, teidän netinkäyttöä seurataan työnantajanne taholta.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      219
      1733
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1654
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      322
      1301
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1219
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1207
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      94
      1155
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1115
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1039
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      94
      1016
    10. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      1003
    Aihe