Itse olen tehnyt koiralleni tällä ohjeella ja kovasti on tykännyt!
- Jauhoja 4.5 dl
- Maitoa tai vettä 1 dl
- Kanamuna
- Murskattu banaani
- 1 rkl vaaleaa siirappia
- 1 rkl perunajauhoja
Siirappi ei ole pakollinen ja sen voi korvata hunajalla. Banaanin tilalle voi keksiä jotain muuta, esim. omenamurskaa.
1. Sekoita kaikki ainekset keskenään
2. Kaulitse taikina ja tee esim. piparkakku muoteilla kuvioita
3. Laita uuniin 150° ja anna olla siellä 20-30min. Kunnes ovat kypsiä.
Ainakin oma koirani ja tuttavieni koirat ovat tykänneet kysesistä kekseistä.
Onko muilla muita hyviä koirankeksi reseptejä? :) Teen nimittäin kaikki koiran keksit itse, ainakin tiedän mitä ne sisältää, toisin kuin kaupan tuotteissa.
Tee itse koiran keksit/makupalat!
jepjepjepp
2
375
Vastaukset
- lihaa, ei jauhoa
Koiralle keksejä, miksi? Jos jotain makupaloja täytyy antaa niin mieluummin lihapaloja raakana tai kypsennettynä.
- 1317
Ehkä maistuvat koiran mielestä hyvälle, mutta sisällöltään ovat aika epäsopivaa huttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171048124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102639Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2222114Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231933- 721120
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59979Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77929- 170925
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43872