DTM + NUORET

Anonyymi91

Moikkelis koikkelis kaikki homoset, kertokaahan, minkälaista porukkaa tuolla Dtm: ssä käy, itse lähinnä haeskelen seuraa nuorista jätkistä, etenkin hyvän näköisistä jätkistä, :) sillä nyt olen saanut niin paljon rohkeutta, että uskaltautusin kyseiseen paikkaan menemään, eli kertokaahan omia kokemuksianne, miten helposti/hyvin sieltä löytää hyvää ja ikäistään seuraa, sillä sitä kaipaan kipeästi, koska olen jo ihan liian pitkään virunut sohvalla neljän seinän sisällä yksinäni, kun qruiseristakaan sitä seuraa on näköjään ihan turha hakea, joo elikäs itse oon tämmönen 22 vee kundi hyvin söpöksi kehuttu, mutta tosiaan olisi eka kiva saaha tietää teijän omista kokemuksista etten menisi sitten sinne ihan turhaa seuraa hakemaan, varsinkaan kun irstaat ja vanhat äijät eivät kiinosta tippaakaan.

44

1189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dtmmm

      Vanhoja irstaita äijiä siellä ei näy. Aikalailla tosin naisten kansoittama, nuorta porukkaa lähes poikkeuksetta

    • Anonyymi

      Jee, kivaa. :( mihin hittoon ne kaikki nuoret homoset sitten oikein menee?

      • stadiii

        Toki siellä dtm:ssä on meitä kundejakin, viikonloppuisin vain tuntuu että joku 3/4 on mimmejä. Mutta sekaan vaan, kyllä sinne homot ja lesbot samaan aikaan mahtuu :)


      • Anonyymi
        stadiii kirjoitti:

        Toki siellä dtm:ssä on meitä kundejakin, viikonloppuisin vain tuntuu että joku 3/4 on mimmejä. Mutta sekaan vaan, kyllä sinne homot ja lesbot samaan aikaan mahtuu :)

        Juu nii varmasti, mutta haeskelenkin sellasta paikkaa mikä olis nimen omaan tarkotettu vain homoille, varsinkin mistä ois hyvät saumat löytää just sitä ikäistään seuraa eli nuorta homo seuraa siten ettei tarvitsisi epäillä tai miettiä että onko toinen homo vai hetero mies. Toki mulle toi dtm kin kävis tai käy.


    • stadiii

      Hercules on homobaari joka on tarkoitettu vain miehille (joskus sinne toki naisiakin eksyy), mutta iältään porukka on sitten vanhempaa, kolmekymppisiä suurinpiirtein. Ja kyseessä on myös melko pieni paikka, ei läheskään DTM:n tasoinen. Eli jos nuoria homoja etsit, taitaa DTM olla se ainut vaihtoehto. Toki siellä käy jonkin verran myös heteroja, mutta pääasiassa porukka on kuitenkin homoja/lesboja/bissejä.

      • Anonyymi

        Se on mukava kuulla, :) näin ajattelinkin, olen siis kuullut myös tuosta Hercules baarista, mutta oon kuullut että siellä porukka onkin sit jo hiukan vanhempaa, näin ollen mäkiin luulen että toi Dtm vois olla mulle se parhain vaihtoehto, ainuat ongelmat on enää ne, että kuinka helposti sieltä sit loppujenlopuksi saa seuraa ja nimen omaa sitä nuorta homo seuraa jota mäkin haen?


      • stadiii
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mukava kuulla, :) näin ajattelinkin, olen siis kuullut myös tuosta Hercules baarista, mutta oon kuullut että siellä porukka onkin sit jo hiukan vanhempaa, näin ollen mäkiin luulen että toi Dtm vois olla mulle se parhain vaihtoehto, ainuat ongelmat on enää ne, että kuinka helposti sieltä sit loppujenlopuksi saa seuraa ja nimen omaa sitä nuorta homo seuraa jota mäkin haen?

        Seuransaanti riippuu aika pitkälti sinusta itsestäsi, jos näpräät kännykkää jossain nurkassa niin voi seuransaanti jäädä aika vähäiseksi. Kannattaa olla avoin ja tutustua uusiin ihmisiin.


    • anonyymix

      Jos olet "testauttanut" itsesi Qruiserin lihatiskillä, etkä huolimatta söpistelystä sieltä seuraa löytänyt, miksi ajattelet, että onnistaisi paremmin livenä? Ihan sama joukko siellä Qruiserissa pyörii kuin Helsingin yössä viihteellä. Jos ei onnista Qruiserissa ja naama on sieltä tuttu, ei se onnista livenäkään sen paremmin.

      Vanhat äijät ovat toisaalla, niille ovat omat "venuensa", mutta taidat itsekin kuulua DTM:n ikähaitarin yläpäähän. Vuosi, pari, niin se paikka tuntuu lastentarhalta ja sä niistä kikattelevista teineistä vanhalta äijältä. Ja se jätkämäisyys on siitä paikasta kaukana... naisia täynnä, joko lesboja tai sitten heteromuijia, ihan sama.

      • Anonyymi

        Juu siis tottakai mulla olisi tarkotus mennä tonne DTM mahdollisimman avoimena, posittivisenä ja ilosena ihmisenä, tarkoitukseni oli saada vähän alustavaa tietoa paikasta, että minkälainen mesta tää DTM on oikein, kun en oo ennen siellä käynyt.

        Kun toi qruiseri tuntuu vaan turhalta mestalta, kun siellä monet tuntuvat vierastavan tai pelkäävän toinen toisiaan, eivätkä ukalla oikein komunikoida/kirjotella toistensa kaa, vaikka mäkiin oo monta aloitette siellä jo tehnyt, en oo saanu kun muutamaan hassuun tyyppiin siellä yhteyden ja siks aattelinkin että parempi vaihtoehto seuran hakemiseen olisi justiinkin tämmöinen DTM kaltainen paikka jossa ihmiset näkisivät minut livenä ja jossa tarjonta olisi niin sanotusti oikeaa.

        Sillä eihän sitä aina tiiä minkälaisia nettikusettajia tuolla qruiserissakaan loppujenlopuksi on ja plus se kun oon saanut itselleni kerättyä nyt sen verran rohkeutta, että uskaltautuisin menemään ihan ulos asti etsimään minulle sitä mieluista/sopivaa seuraa,

        sillä tähän asti pelkän tietokone välityksen avulla justiinkin muunmuassa tämä qruserin kaltainen paikka, ei oo ainakaan minulle vielä tähän asti tuonut juurikaan tulosta aikasiks, nii ja ainahan sinne olisi kiva löytää joku seuraksi, ettei sinne tarvitsisi ihan yksin mennä, mutta niinkuin jo sanoin niin toi qruisri on vaan vähän niin ja näin oleva mesta, siks mustakin olisi paras tapa lähteä etsimään seuraa, ihan vaan yksinkertaisesti lähtemällä näytille ihmisten ilmoille,kun taas se, että jumittas ja kyyhöttäs tietokoneen ääressä kaiket päivät neljän seinän sisällä.

        (En tiiä ymmärsittekö vieläkään mitä oikein tarkoitin/tarkoitan?)


    • 6+12

      DTM = pintaliitopaikka, joka on täynnä toisiaan nuolevia teinilepakoita

    • Anon92

      DTM on ainoa homonuorille suunnattu yökerho Helsingissä, joten sinne päätyy juhlimaan juuri etsimäsi nuoret ja hyvännäköiset homopojat. Se, miten helposti saat mieluista seuraa riippuu juuri sinusta itsestäsi, eli miten rohkea olet tutustumaan uusiin ihmisiin. Monet tulevat varmasti juttelemaan sinulle, koska olet uusi kiinnostava kasvo.

      Kannattaa mennä joko perjantaina tai lauantaina, mieluiten vielä sellaisena päivänä, jolloin on jokin tapahtuma, kuten vaikka Euroviisut viimeviikolla tai Priden etkot nyt perjantaina. Tapahtumat voi checkata lafkan nettisivuilta. Porukka etkoilee muualla, joten ennen yhtätoista on yleensä aika kuollutta.

      • nojuhhh

        "Monet tulevat varmasti juttelemaan sinulle, koska olet uusi kiinnostava kasvo."

        Heh, ei minulle olisi tullut kukaan "ekalla kerralla" juttelemaan ellen olisi itse ollut aktiivinen. Ja "uusi kasvo"? Kyseessä on kumminkin iso yökerho, joissa 98% ihmisistä on täysin tuntemattomia (vaikka kuinka olisi vakioasiakas), eli kukaan tuskin edes tajuaa että olet ns. "uusi".


      • Nojöö
        nojuhhh kirjoitti:

        "Monet tulevat varmasti juttelemaan sinulle, koska olet uusi kiinnostava kasvo."

        Heh, ei minulle olisi tullut kukaan "ekalla kerralla" juttelemaan ellen olisi itse ollut aktiivinen. Ja "uusi kasvo"? Kyseessä on kumminkin iso yökerho, joissa 98% ihmisistä on täysin tuntemattomia (vaikka kuinka olisi vakioasiakas), eli kukaan tuskin edes tajuaa että olet ns. "uusi".

        Paha yleistää toki. En pysty puhumaan, kuin omien kokemusten pohjalta. Toivottavasti AP:lla tulee olemaan samanlaisia kokemuksia, kuin minulla :).


      • Anonyymi
        nojuhhh kirjoitti:

        "Monet tulevat varmasti juttelemaan sinulle, koska olet uusi kiinnostava kasvo."

        Heh, ei minulle olisi tullut kukaan "ekalla kerralla" juttelemaan ellen olisi itse ollut aktiivinen. Ja "uusi kasvo"? Kyseessä on kumminkin iso yökerho, joissa 98% ihmisistä on täysin tuntemattomia (vaikka kuinka olisi vakioasiakas), eli kukaan tuskin edes tajuaa että olet ns. "uusi".

        Kiitos kun annoit mulle lisää rohkaisua ja lisää positiivista mieltä, :) mutta joo kyllä mä oon syystä taikka toisesta katseita herättävä tapaus muutenkin, :D pitäs vaan eka päästä täältä vitun landelta eli maalta pois. PS ni ei mua haittaa ne toisiaan nuolevat teinit yhtään. :D :)


      • Niinpä titennii
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun annoit mulle lisää rohkaisua ja lisää positiivista mieltä, :) mutta joo kyllä mä oon syystä taikka toisesta katseita herättävä tapaus muutenkin, :D pitäs vaan eka päästä täältä vitun landelta eli maalta pois. PS ni ei mua haittaa ne toisiaan nuolevat teinit yhtään. :D :)

        Savolainen homoko?


      • Anonyymi
        Niinpä titennii kirjoitti:

        Savolainen homoko?

        Riippuu vähän siitä kuka kysyy? :D


    • jkjkjkjkjkjkjkjk1

      vai lahestako?

      • Anonyymi

        Riippu vähän mistä päin suomee löytyy ne kaikkein hotimman ja sexyimmät homot, :D :) mie oon siellä täällä, välillä tuolla, vähän aina kaikkialla. :D :D :D Nii välillä saatan olla Savolainen, valillä taas Tamperelainen nääs Ville :D :) ja toisinaan taas ihan vaan Stadi kundi. :) :D


    • eatsleepraverepeat

      mä oon kans miettiny et ois kiva lähtee käymää dtm, seura vaan puuttuu eikä ihan yksin viittis lähtee. lähetäänkö yhessä tsekkaamaa tänää tai huomenna millanen mesta se on? :D ikää multa löytyy 20, voisin väittää itteeni sosiaaliseks enkä ujostele jutella uusien ihmisten kanssa. voidaa vaikka vaihtaa kuvia ja jutella tarkemmi jos kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Perkele kun työt taas kutsuu keskiviikoksi, niin en enää pääse enää lähtemään DTM. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkele kun työt taas kutsuu keskiviikoksi, niin en enää pääse enää lähtemään DTM. :(

        No mihin täältä ne kaikki homot hävis? :O :P :D vai onks täällä enää niitä homoja, joilla on itseluottamusta niin paljon että uskaltaa kehua itseään hyvän näköiseksi tai komeaksi. :)


      • no huh huh
        Anonyymi kirjoitti:

        No mihin täältä ne kaikki homot hävis? :O :P :D vai onks täällä enää niitä homoja, joilla on itseluottamusta niin paljon että uskaltaa kehua itseään hyvän näköiseksi tai komeaksi. :)

        No etkös sä mennytkään sinne Detmiin jahtaamaan niitä hyvännäkösiä? Miks vielä täällä roikut? Olet jo saanut paljon vinkkejä ja muiden kokemuksia ko. paikasta.


      • Anonyymi
        no huh huh kirjoitti:

        No etkös sä mennytkään sinne Detmiin jahtaamaan niitä hyvännäkösiä? Miks vielä täällä roikut? Olet jo saanut paljon vinkkejä ja muiden kokemuksia ko. paikasta.

        Joo ja kieltämättä huh huh, on ollukkin aika kuumia kelejä nytten ulkona. :P :D :)


    • Anonyymi

      Oisin menny jos oisin kerenny, eikä mun täällä olis tarkotus roikkuakkaan, kun hakee kivaa seuraa, kun ei sitä paitsi tonne Detmiin olis kauheen kiva ollu yksinään mennä. Se miks oon täällä vielä ei johdu pelkästään tosta Detmistä, vaan, mulla on myöskin tarkotus hakea sitä kivaa seuraa ihan muutenkin vaan, eikä pelkästään Detmissä olemista varten.

      • no huh huh

        Kaverin tai jonkun toisen kanssa liikkuessa on ongelma aina se, että muut eivät tiedä teidän statustanne. Pareina liikkuvia luullaan usein pariskunnaksi, ja heidät jätetään rauhaan. Jos parisi on hyvännäköinen, tilanne on vielä ikävämpi, koska silloin moni vertaa itseään seuralaiseen ja antaa periksi.

        Sinkkuja on muutenkin liikenteessä. Mitäpä sitä turhaan vaivaa näkemään. Mene siis yksin, jos haluat iskeä kivaa seuraa.


      • sinnevaan
        no huh huh kirjoitti:

        Kaverin tai jonkun toisen kanssa liikkuessa on ongelma aina se, että muut eivät tiedä teidän statustanne. Pareina liikkuvia luullaan usein pariskunnaksi, ja heidät jätetään rauhaan. Jos parisi on hyvännäköinen, tilanne on vielä ikävämpi, koska silloin moni vertaa itseään seuralaiseen ja antaa periksi.

        Sinkkuja on muutenkin liikenteessä. Mitäpä sitä turhaan vaivaa näkemään. Mene siis yksin, jos haluat iskeä kivaa seuraa.

        Niin, jos sinne ihan tarkoituksella menee seuraa hakemaan, niin kannattaa mennä yksin. Itse olen aina vähintään juttukaverin löytänyt, vaikkakin sitten ihan tytöstä. Kyllä siellä on monia sinkkuja yksin liikenteessä


      • Anonyymi
        sinnevaan kirjoitti:

        Niin, jos sinne ihan tarkoituksella menee seuraa hakemaan, niin kannattaa mennä yksin. Itse olen aina vähintään juttukaverin löytänyt, vaikkakin sitten ihan tytöstä. Kyllä siellä on monia sinkkuja yksin liikenteessä

        Ok, no kuhan saan taas töistä vapaata, niin sitten ehkä taas mutta pakko myöntää ja suorastaan hävettää myöntää, kun olisin kerennyt ihan hyvin jos oisin halunu, mutta ku jostain syystä rupesinkin jänistämään, en tiiä miksi, luultavasti siksi, että oon vieläkin osittain kaapissa, :( ku oon ihan varma, että mun sukulaiset ja perhe ei mua enää hyväksys sellasena ku oon, ni pelottaaki sit toisaalta tosi paljon, :( mutta kaikesta huolimatta haluaisin sen oman kultapojan kainalooni.


      • hehhehee
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no kuhan saan taas töistä vapaata, niin sitten ehkä taas mutta pakko myöntää ja suorastaan hävettää myöntää, kun olisin kerennyt ihan hyvin jos oisin halunu, mutta ku jostain syystä rupesinkin jänistämään, en tiiä miksi, luultavasti siksi, että oon vieläkin osittain kaapissa, :( ku oon ihan varma, että mun sukulaiset ja perhe ei mua enää hyväksys sellasena ku oon, ni pelottaaki sit toisaalta tosi paljon, :( mutta kaikesta huolimatta haluaisin sen oman kultapojan kainalooni.

        Ai, meinaatko että perheesi tulisi sinua dtm:ssä vastaan?


      • Kaitsija
        hehhehee kirjoitti:

        Ai, meinaatko että perheesi tulisi sinua dtm:ssä vastaan?

        No ehkä hän jänistää, että jotain kautta juorut kulkevat. Dtm:n sivuilla on kuviakin asiakkaista, jos sattuu liikkumaan ohjelmanumeroiden öinä. Tai jos sattuu tapaamaan kivan kaverin, jossain vaiheessa muut huomaavat käytöksen muuttuneen ja voi tulla hetki poistua kaapista.


      • kysyvä
        Kaitsija kirjoitti:

        No ehkä hän jänistää, että jotain kautta juorut kulkevat. Dtm:n sivuilla on kuviakin asiakkaista, jos sattuu liikkumaan ohjelmanumeroiden öinä. Tai jos sattuu tapaamaan kivan kaverin, jossain vaiheessa muut huomaavat käytöksen muuttuneen ja voi tulla hetki poistua kaapista.

        Olen saanut sellaisen käsityksen, että noita kuvia otetaan lähinnä vain ennen puoltayötä? Ja jos joku ottaa kuvan niin kysytäänkö ekaksi lupa vai miten se menee?


      • Anonyymi
        hehhehee kirjoitti:

        Ai, meinaatko että perheesi tulisi sinua dtm:ssä vastaan?

        No en pelkää sitä, :// ennemin toisin päin että jään kiinni, sillä olen vielä osittain kaapissa, se minkä takia olisin halunnut toisen kaverin/seuralaisen sinne mukaan on just se kun oon toisaalta hiukan arka ja ujo kokeilemaan uusia asioita/ juttuja, niin tämänkin takia monesti jänistän uusia asioita, niin ja se toinen asia, että siellä olis sit varmasti ollut mukavata ja turvallisen tuntuista, jos olis ollut joku kiva/mukava ja luotettava/turvallinen poika mukana. Nii ja sori kaikille kun viestin vastaamisessa kesti mutta ku mulla on ollut vähän kiire ja sillo kun ekaa kertaa yritin vastata tohon hehhehee viestiin, niin silloin tää Suomi 24 sivusto ei jostain syystä toiminutkaan. :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en pelkää sitä, :// ennemin toisin päin että jään kiinni, sillä olen vielä osittain kaapissa, se minkä takia olisin halunnut toisen kaverin/seuralaisen sinne mukaan on just se kun oon toisaalta hiukan arka ja ujo kokeilemaan uusia asioita/ juttuja, niin tämänkin takia monesti jänistän uusia asioita, niin ja se toinen asia, että siellä olis sit varmasti ollut mukavata ja turvallisen tuntuista, jos olis ollut joku kiva/mukava ja luotettava/turvallinen poika mukana. Nii ja sori kaikille kun viestin vastaamisessa kesti mutta ku mulla on ollut vähän kiire ja sillo kun ekaa kertaa yritin vastata tohon hehhehee viestiin, niin silloin tää Suomi 24 sivusto ei jostain syystä toiminutkaan. :O

        Nii ja ku mä en oo rehellisesti sanottuna vielä 100% varma siitä mitä mä oikeesti haluun, ku pojat on minun mielestäni kvempia/hauskempia, mukavempia/huumorintajuisempia kuin tytöt ja muutenkin minusta tuntuu että tykkään enemmän pojista, koska niihin minun on helpompi tutustua ja niitten kans tuun paremmin toimeen sekä poikien kanssa en menetä läheskään tai oikeastaan ollenkaan hermoja, toisin kuin naisten/tyttöjen, mutta taas toisaalta naiset/tytöt tuntuisivat luonnollisemmalta valinnalta, eikä tarvitsisi ainakaan sit hävetä, pelätä tai peitellä sit mitään, vaikka toisaalta mä luulen että paremman turvallisuuden tunteen saisin jostakin ihanasta pojasta. :)


    • eatsleepraverepeat

      noh saitko töistä vapaata ootko menossa tänä viikonloppuna?

      • Anonyymi

        eatsleepraverepeat, sain töistä vapaata, mutta en oo uskaltanut mennä vielä DTM ja enkä mä kylläkään olis varmaan taaskaan kerinnyt, vaikka oisin uskaltanutkin.


      • dfdfd4
        Anonyymi kirjoitti:

        eatsleepraverepeat, sain töistä vapaata, mutta en oo uskaltanut mennä vielä DTM ja enkä mä kylläkään olis varmaan taaskaan kerinnyt, vaikka oisin uskaltanutkin.

        Miksi sinne ei voi muka mennä yksin? Kyllähän siellä on paljon muitakin yksin liikkuvia jätkiä ja tyttöjä


      • Anonyymi
        dfdfd4 kirjoitti:

        Miksi sinne ei voi muka mennä yksin? Kyllähän siellä on paljon muitakin yksin liikkuvia jätkiä ja tyttöjä

        Vituttta elää tätä empimis vaihetta ku ei oikein tiedä haluaako tyttöjä vai poikia, toisaalta haluan poikia enemmän, koska ne on vaan kivempia, haukempia, huumorintajuisempia, nii ja oikeestaan jopa seksikkäämpiä ku tytöt, nii ja luulen hyvin hyvin vahvasti myös sitä, että tulisin poikien kanssa paremmin ja helpommin juttuun kuin tyttöjen, sekä tietenkin se että saisin pojasta varmasti paljon paremman turvallisuuden tunteen itselleni, pelkään vaan sitä, että sitku yks kaks yllättäen tuonkin poikaystävän näytille, ku kaikki on odottanu, että se ois tyttöystävä, niin voi apua ja kamaluus sentää, pahimmillaan joudun sanomaan hyvästit sukulaisille, nii ja entä niitten asennoituminen mua kohtaan sit jatkossa, sitkun ne ehkä jossain vaiheessa oppisivat hyväksymään minut sellaisena kuin olen.


      • jokuhomoz
        Anonyymi kirjoitti:

        Vituttta elää tätä empimis vaihetta ku ei oikein tiedä haluaako tyttöjä vai poikia, toisaalta haluan poikia enemmän, koska ne on vaan kivempia, haukempia, huumorintajuisempia, nii ja oikeestaan jopa seksikkäämpiä ku tytöt, nii ja luulen hyvin hyvin vahvasti myös sitä, että tulisin poikien kanssa paremmin ja helpommin juttuun kuin tyttöjen, sekä tietenkin se että saisin pojasta varmasti paljon paremman turvallisuuden tunteen itselleni, pelkään vaan sitä, että sitku yks kaks yllättäen tuonkin poikaystävän näytille, ku kaikki on odottanu, että se ois tyttöystävä, niin voi apua ja kamaluus sentää, pahimmillaan joudun sanomaan hyvästit sukulaisille, nii ja entä niitten asennoituminen mua kohtaan sit jatkossa, sitkun ne ehkä jossain vaiheessa oppisivat hyväksymään minut sellaisena kuin olen.

        no, jos dtm:ään menet niin siellä ei ainakaan niitä tyttöjä kannata jahdata


      • Barru
        jokuhomoz kirjoitti:

        no, jos dtm:ään menet niin siellä ei ainakaan niitä tyttöjä kannata jahdata

        Eikö? DTM on täynnä homohaukkoja, naisia, jotka haaveilevat iskevänsä homomiehen. Bisseillä on hyvät markkinat siellä.


      • bizzet
        Barru kirjoitti:

        Eikö? DTM on täynnä homohaukkoja, naisia, jotka haaveilevat iskevänsä homomiehen. Bisseillä on hyvät markkinat siellä.

        Jaa, enpä ole moisesta edes kuullut vaikka siellä olen jo monta vuotta käynytkin. Bimuijat sitten asia erikseen


    • eatsleepraverepeat

      älä mieti asiota vielä turhaa noin pitkälle, ei sun tarvii poikaystävää esitellä tai kertoo kellekkää ennenku oot valmis. meet eka sinne dtm pidät hauskaa ja katot onks pojat oikeesti sun juttu :D ps. voin edellee lähtee seuraks jos haluut

      • Anonyymi

        Kiitti ku oot noin ymmärtäväinen eatsleepraverepeat, mut nyt on vaan taas huono ajankohta keretä tonne DTM,

        jotenkin vaan kun väkisinkin miettii näitä juttuja, ni nyt on vaan ruvennut tuntumaan oikeesti sille, että ne ois ne pojat jotka mua kiinostaa, ku ei nuo naiset oo mun mielestä niin seksikkään näkösiä ku miehet, saati sitten hauskempia tai mukavempia, enkä mä naisista/naisesta tulis koskaan saamaan sitä turvallisuuden tunnetta jota haen, nii ja nuo monet naiset on vaan suoraan sanottuna aika sika maisia, ku niitä pitäs vaan passata ja palvella kumarrellen ja sanoen vaan että kyllä rakas ja pitäs aina sanoo mihin menee ja moneltako tulee ja kysyä tietenkin näihinkin asioihin lupa, että voinko mennä, tai että millon voin mennä ja muutenkin naisilla tuntuu olevan niin ihmeelinen tapa saada aina draamaa aikasiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti ku oot noin ymmärtäväinen eatsleepraverepeat, mut nyt on vaan taas huono ajankohta keretä tonne DTM,

        jotenkin vaan kun väkisinkin miettii näitä juttuja, ni nyt on vaan ruvennut tuntumaan oikeesti sille, että ne ois ne pojat jotka mua kiinostaa, ku ei nuo naiset oo mun mielestä niin seksikkään näkösiä ku miehet, saati sitten hauskempia tai mukavempia, enkä mä naisista/naisesta tulis koskaan saamaan sitä turvallisuuden tunnetta jota haen, nii ja nuo monet naiset on vaan suoraan sanottuna aika sika maisia, ku niitä pitäs vaan passata ja palvella kumarrellen ja sanoen vaan että kyllä rakas ja pitäs aina sanoo mihin menee ja moneltako tulee ja kysyä tietenkin näihinkin asioihin lupa, että voinko mennä, tai että millon voin mennä ja muutenkin naisilla tuntuu olevan niin ihmeelinen tapa saada aina draamaa aikasiksi.

        Moi taas oisko teille muuten ideoita/neuvvoja mistä löytäs mukavaa ja kivaa poika seuraa kaveri mielessä, toi DTM olis varmaan yksi vaihto ehto, mutta olisko jotain muun tyylisiä paikkoja, ku mua ei hirveesti vaan nappaa noi baarit ja yöklubit.


      • xxxxxxxx

        taitaa löytyä sitä kivaa poikapano seuraa pääasiassa homobaareista. Kokeile jotain harrastuksia ennemmin


    • Otahinttimittari

      Sairasta irstailla sairaudella.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe