Onko yhtään henkilöä, joka olisi ilahtunut suomi24.fi postin uudistamisesta? Se on todella huono. Se hävitti kaikki ryhmät, joita olen käyttänyt jatkuvasti. Nyt on lähetettävä viestit isollekin ryhmälle yksitellen. Miten poistat roskapostin avaamatta sitä? En ole löytänyt sitä mahdollisuutta. Liitteen tuominen viestiin on vaikeaa. Lainailmoitukset ja pelitarjoukset kuuluvat roskapostiin - varsinkin kun niiden saaminen pois postilistalta on joko mahdotonta tai termi unscribed tuo näytölle poliisin kuvan ja ilmoituksen, että viesti ei ole turvallinen. Muutenkin uudistus on syvältä.
Suomi24.fi posti
9
159
Vastaukset
- ranerkki
Täysin epäonnistunut versio!
Täysin samaa mieltä edellisten kanssa. Vaihdan sähköpostia.
- peksi 38
S-posti meni aika perseellee...enää ei tule minkää näköistä postii kavereilta perille , mutta mainokset tulee ...taidan deletoida koko 24:sen kohta
' - jepa4
Miksi Suomi24 ei kysellyt käyttäjiltään mitään ennen tai jälkeen uudistusta. Meidän mielipiteellä ei ilmeisesti mitään merkitystä. Sitä kuvastaa jo sekin ettei niillä todellakaan ole merkitystä, koska ylläpito ei millään tavoin ole vastannut tai kommentoinut kymmeniä kommentteja ja kysymyksiä koskien ongelmatilanteita.
Hieman jopa ylimieleiselle haiskahtaa. - niilo-mari
Ihmettelen kanssa, kun ei minkäänlaista reagointia ylläpidon puolesta palautetulvaan, joka kuitenkin kertoo kuinka hyvä/huono tämä uudistus oli. S-postihan näyttää nykyään karmealta ja vielä karmeampaa sitä on käyttää.
- Mummi44
Kertokaa kuinka saan lopetettua postilaatikkoni/ poistettua suomi24 osoitteeni? Nyt minulle riitti tämä pelleily. Jos ei vastausta tule, saa postilaatikkoni täyttyä itsekseen hamaan tappiin asti! Kiitos ja näkemiin!
- ei-olemassaoleva
Onko suomi24-postilla todella olemassa joku "ylläpito"? Minä en ainakaan tiedä mitään instanssia, johon ottaa yhteyttä. Postiini ei ole 24.4. jälkeen saapunut yhtään viestiä. En voi tietää, paljonko saapumatta jäänyttä postia on, todennäköisesti kymmeniä viestejä. Olen pakon vaatimuksesta vaihtanut toiseen postiin vapun tienoilla. Saapumatta jääneiden postien joukossa saattaa olla esim. laskuja (jotkut verkkokaupat lähettävät laskun sähköpostiin). Sikäli kuin olen pystynyt asiaa selvittämään, lähettäjät eivät koskaan saa tietää, että heidän postinsa ei saavu perille.
- Pirkkis
Mistä löytyy puhelinnumero, josta voisi kysyä neuvoa? Kalliilla hinnalla, tietysti.
Tapahtuu varsin outoja, mm. kansioita luonnokset, lähetetyt, roskakori, ei saa auki.
Muista ongelmista puhumattakaan. - lronikko
Hieno sähköpostiUUDISTUS. Kaikki rakastavat 90-luvun frametekniikkaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810