Suomi24.fi posti

merirasti1

Onko yhtään henkilöä, joka olisi ilahtunut suomi24.fi postin uudistamisesta? Se on todella huono. Se hävitti kaikki ryhmät, joita olen käyttänyt jatkuvasti. Nyt on lähetettävä viestit isollekin ryhmälle yksitellen. Miten poistat roskapostin avaamatta sitä? En ole löytänyt sitä mahdollisuutta. Liitteen tuominen viestiin on vaikeaa. Lainailmoitukset ja pelitarjoukset kuuluvat roskapostiin - varsinkin kun niiden saaminen pois postilistalta on joko mahdotonta tai termi unscribed tuo näytölle poliisin kuvan ja ilmoituksen, että viesti ei ole turvallinen. Muutenkin uudistus on syvältä.

9

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ranerkki

Täysin epäonnistunut versio!

• Täysin samaa mieltä edellisten kanssa. Vaihdan sähköpostia.

• peksi 38

S-posti meni aika perseellee...enää ei tule minkää näköistä postii kavereilta perille , mutta mainokset tulee ...taidan deletoida koko 24:sen kohta

'

• jepa4

Miksi Suomi24 ei kysellyt käyttäjiltään mitään ennen tai jälkeen uudistusta. Meidän mielipiteellä ei ilmeisesti mitään merkitystä. Sitä kuvastaa jo sekin ettei niillä todellakaan ole merkitystä, koska ylläpito ei millään tavoin ole vastannut tai kommentoinut kymmeniä kommentteja ja kysymyksiä koskien ongelmatilanteita.
      Hieman jopa ylimieleiselle haiskahtaa.

• niilo-mari

Ihmettelen kanssa, kun ei minkäänlaista reagointia ylläpidon puolesta palautetulvaan, joka kuitenkin kertoo kuinka hyvä/huono tämä uudistus oli. S-postihan näyttää nykyään karmealta ja vielä karmeampaa sitä on käyttää.

• Mummi44

Kertokaa kuinka saan lopetettua postilaatikkoni/ poistettua suomi24 osoitteeni? Nyt minulle riitti tämä pelleily. Jos ei vastausta tule, saa postilaatikkoni täyttyä itsekseen hamaan tappiin asti! Kiitos ja näkemiin!

• ei-olemassaoleva

Onko suomi24-postilla todella olemassa joku "ylläpito"? Minä en ainakaan tiedä mitään instanssia, johon ottaa yhteyttä. Postiini ei ole 24.4. jälkeen saapunut yhtään viestiä. En voi tietää, paljonko saapumatta jäänyttä postia on, todennäköisesti kymmeniä viestejä. Olen pakon vaatimuksesta vaihtanut toiseen postiin vapun tienoilla. Saapumatta jääneiden postien joukossa saattaa olla esim. laskuja (jotkut verkkokaupat lähettävät laskun sähköpostiin). Sikäli kuin olen pystynyt asiaa selvittämään, lähettäjät eivät koskaan saa tietää, että heidän postinsa ei saavu perille.

• Pirkkis

Mistä löytyy puhelinnumero, josta voisi kysyä neuvoa? Kalliilla hinnalla, tietysti.
      Tapahtuu varsin outoja, mm. kansioita luonnokset, lähetetyt, roskakori, ei saa auki.
      Muista ongelmista puhumattakaan.

• lronikko

Hieno sähköpostiUUDISTUS. Kaikki rakastavat 90-luvun frametekniikkaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      262
      9849
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      184
      5584
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      161
      5181
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      71
      4848
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2419
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2259
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      305
      1903
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90
      1587
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21