Onko yhtään henkilöä, joka olisi ilahtunut suomi24.fi postin uudistamisesta? Se on todella huono. Se hävitti kaikki ryhmät, joita olen käyttänyt jatkuvasti. Nyt on lähetettävä viestit isollekin ryhmälle yksitellen. Miten poistat roskapostin avaamatta sitä? En ole löytänyt sitä mahdollisuutta. Liitteen tuominen viestiin on vaikeaa. Lainailmoitukset ja pelitarjoukset kuuluvat roskapostiin - varsinkin kun niiden saaminen pois postilistalta on joko mahdotonta tai termi unscribed tuo näytölle poliisin kuvan ja ilmoituksen, että viesti ei ole turvallinen. Muutenkin uudistus on syvältä.
Suomi24.fi posti
merirasti1
9239
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 9
Vanhimmat
Täysin epäonnistunut versio!
Täysin samaa mieltä edellisten kanssa. Vaihdan sähköpostia.
S-posti meni aika perseellee...enää ei tule minkää näköistä postii kavereilta perille , mutta mainokset tulee ...taidan deletoida koko 24:sen kohta
'
Miksi Suomi24 ei kysellyt käyttäjiltään mitään ennen tai jälkeen uudistusta. Meidän mielipiteellä ei ilmeisesti mitään merkitystä. Sitä kuvastaa jo sekin ettei niillä todellakaan ole merkitystä, koska ylläpito ei millään tavoin ole vastannut tai kommentoinut kymmeniä kommentteja ja kysymyksiä koskien ongelmatilanteita.
Hieman jopa ylimieleiselle haiskahtaa.
Ihmettelen kanssa, kun ei minkäänlaista reagointia ylläpidon puolesta palautetulvaan, joka kuitenkin kertoo kuinka hyvä/huono tämä uudistus oli. S-postihan näyttää nykyään karmealta ja vielä karmeampaa sitä on käyttää.
Kertokaa kuinka saan lopetettua postilaatikkoni/ poistettua suomi24 osoitteeni? Nyt minulle riitti tämä pelleily. Jos ei vastausta tule, saa postilaatikkoni täyttyä itsekseen hamaan tappiin asti! Kiitos ja näkemiin!
Onko suomi24-postilla todella olemassa joku "ylläpito"? Minä en ainakaan tiedä mitään instanssia, johon ottaa yhteyttä. Postiini ei ole 24.4. jälkeen saapunut yhtään viestiä. En voi tietää, paljonko saapumatta jäänyttä postia on, todennäköisesti kymmeniä viestejä. Olen pakon vaatimuksesta vaihtanut toiseen postiin vapun tienoilla. Saapumatta jääneiden postien joukossa saattaa olla esim. laskuja (jotkut verkkokaupat lähettävät laskun sähköpostiin). Sikäli kuin olen pystynyt asiaa selvittämään, lähettäjät eivät koskaan saa tietää, että heidän postinsa ei saavu perille.
Mistä löytyy puhelinnumero, josta voisi kysyä neuvoa? Kalliilla hinnalla, tietysti.
Tapahtuu varsin outoja, mm. kansioita luonnokset, lähetetyt, roskakori, ei saa auki.
Muista ongelmista puhumattakaan.
Hieno sähköpostiUUDISTUS. Kaikki rakastavat 90-luvun frametekniikkaa :D