Suomi24.fi posti

merirasti1

Onko yhtään henkilöä, joka olisi ilahtunut suomi24.fi postin uudistamisesta? Se on todella huono. Se hävitti kaikki ryhmät, joita olen käyttänyt jatkuvasti. Nyt on lähetettävä viestit isollekin ryhmälle yksitellen. Miten poistat roskapostin avaamatta sitä? En ole löytänyt sitä mahdollisuutta. Liitteen tuominen viestiin on vaikeaa. Lainailmoitukset ja pelitarjoukset kuuluvat roskapostiin - varsinkin kun niiden saaminen pois postilistalta on joko mahdotonta tai termi unscribed tuo näytölle poliisin kuvan ja ilmoituksen, että viesti ei ole turvallinen. Muutenkin uudistus on syvältä.

9

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ranerkki

Täysin epäonnistunut versio!

• Täysin samaa mieltä edellisten kanssa. Vaihdan sähköpostia.

• peksi 38

S-posti meni aika perseellee...enää ei tule minkää näköistä postii kavereilta perille , mutta mainokset tulee ...taidan deletoida koko 24:sen kohta

'

• jepa4

Miksi Suomi24 ei kysellyt käyttäjiltään mitään ennen tai jälkeen uudistusta. Meidän mielipiteellä ei ilmeisesti mitään merkitystä. Sitä kuvastaa jo sekin ettei niillä todellakaan ole merkitystä, koska ylläpito ei millään tavoin ole vastannut tai kommentoinut kymmeniä kommentteja ja kysymyksiä koskien ongelmatilanteita.
      Hieman jopa ylimieleiselle haiskahtaa.

• niilo-mari

Ihmettelen kanssa, kun ei minkäänlaista reagointia ylläpidon puolesta palautetulvaan, joka kuitenkin kertoo kuinka hyvä/huono tämä uudistus oli. S-postihan näyttää nykyään karmealta ja vielä karmeampaa sitä on käyttää.

• Mummi44

Kertokaa kuinka saan lopetettua postilaatikkoni/ poistettua suomi24 osoitteeni? Nyt minulle riitti tämä pelleily. Jos ei vastausta tule, saa postilaatikkoni täyttyä itsekseen hamaan tappiin asti! Kiitos ja näkemiin!

• ei-olemassaoleva

Onko suomi24-postilla todella olemassa joku "ylläpito"? Minä en ainakaan tiedä mitään instanssia, johon ottaa yhteyttä. Postiini ei ole 24.4. jälkeen saapunut yhtään viestiä. En voi tietää, paljonko saapumatta jäänyttä postia on, todennäköisesti kymmeniä viestejä. Olen pakon vaatimuksesta vaihtanut toiseen postiin vapun tienoilla. Saapumatta jääneiden postien joukossa saattaa olla esim. laskuja (jotkut verkkokaupat lähettävät laskun sähköpostiin). Sikäli kuin olen pystynyt asiaa selvittämään, lähettäjät eivät koskaan saa tietää, että heidän postinsa ei saavu perille.

• Pirkkis

Mistä löytyy puhelinnumero, josta voisi kysyä neuvoa? Kalliilla hinnalla, tietysti.
      Tapahtuu varsin outoja, mm. kansioita luonnokset, lähetetyt, roskakori, ei saa auki.
      Muista ongelmista puhumattakaan.

• lronikko

Hieno sähköpostiUUDISTUS. Kaikki rakastavat 90-luvun frametekniikkaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      108
      5541
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      96
      4819
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4762
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2199
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      117
      2041
    6. 106
      1790
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1567
    8. 371
      1308
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1141
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      218
      1112
    Aihe