Mäyrä koira

Minun mäyrä koiralta löydettii2tyypin nisä kasvain siis syöpä koiralta on jo poistettu kohtu ym 2011 nyt poistettiin taas nisä kasvaimia.Ja jokin rauhanen.Koiralla ikää 10v.Eli ei kiva kevät.
2199
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Eihän se mitään mukavaa ole kun koira sairastaa ja vanhemmuuteen vaivat lisääntyy. Täytyy vain pitää järki ja tunteet erillään kun mikään ei ole ikuista ja valmistautua luopumaan ja lopettamaan kaverin kärsimykset. Koskaan ei tiedä onko vuosia vielä paljon jäljellä vai onko lähtö huomenna. Omalleni annoin armon ja jouduin aivan yllättäin tekemään ratkaisun.

Äänestä

Minun mäyräkoiralla poistettiin kohtu (eläinlääkäri epäili leikata ikä 8v) ja oli mäyräkoirahalvaus nuorempana. Näistä kaikista selvisi

Eli 16 vuotiaaksi? Sitkeitä koiria mäyräkoirat.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

eemi kirjoitti:

Minun mäyrä koiralta löydettii2tyypin nisä kasvain siis syöpä koiralta on jo poistettu kohtu ym 2011 nyt poistettiin taas nisä kasvaimia.Ja jokin rauhanen.Koiralla ikää 10v.Eli ei kiva kevät.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu