Mistä auto vuokralle Haniassa, Nea hora?

hanian matkailia

Moikka.
Olen lähdössä ystäväni kanssa Haniaan Nea horaan elokuussa ja haluaisin vinkkejä hyvistä ja halvoista autonvuokraus firmoista? Ilman kilometri rajaa ja vakuutuksella.
Tiedättekö että saako auton vuokraus firmoista myös navigaattoria lainaksi?
Kiitos!

4

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kreetanseikkailija

Kyllä ne kaikki hengissä olevat vuokraamot siellä Hanian seudulla ovat hyviä. Paikalliset voivat olla edullisempia kuin kansainväliset vaikka opas niitä kalliimpia "yhteistyökumppaneita" suositteleekin. Jos löytyy älykänny (erityisesti Nokialainen) niin se ajaa täydellisesti navigaattorin asian. Kreetalla kyllä pärjää ilman navigaattoriakin ihan vuokraamon antamalla kartallakin ellei mene vuoriston pikkuteitä (päällystämättömiä) etelärannikolla. Itse jouduin enduromopolla ajellessa turvautumaan kännykkänavgaattoriin siellä, mutta tuskinpa menette niille teille vuokra-autolla - vaatii jonkinmoista seikkailuhenkeä!

Elokuu on sitten kuuma ja turistipitoinen. Omavastuu kannattaa minimoida autovuokrauksessa ja katsoa kuuluuko renkaat, tuulilasi ja alustan mahdolliset vauriot kaskon piiriin. Ja kirjata auton naarmut ja lommot ennen liikenteeseen lähtöä, ottaa vaikka kuvat joka suunnasta.

• Hyvä kokemus

Kokeilkaas tätä: http://www.autoeurope.fi
      Tuo välittää eri vuokraamojen autoja pitkin Eurooppaa ja äskettäin Kroatiassa vuokrasin melko uudenkarhean auton viikoksi aivan pilkkahinnalla tuon kautta. Firman keskus lienee Saksassa, ainakin mulle Munchenistä soitettiin jonkun yksityiskohdan takia (eli palvelu toimi hienosti).
      Toki elokuu on sitten ruuhkaisin ja kallein turistisesonki siellä Haniassakin.
      Navigaattoriksi mukaan kännykkä tai tabletti, johon kartat ladataan jo Suomessa.

• Anemone71

Olemme vuokranneet kahtena kesänä auton PanCar-nimiseltä firmalta, jonka pääkallopaikka ymmärtääkseni Plataniaksessa tai Haniassa. Ok autot, mutta mikä tärkeintä, täyskaskomahdollisuus ja hyvät vakuutukset muutoinkin. Kreikassa useimmiten vakuutukset jättävät melkoisen omavastuun, eivätkä välttämättä kata lainkaan sitä, mitä odottaa. Itse hekumoin jo tämän vuoden lomaa, vielä kuusi työviikkoa.... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51