Mistä auto vuokralle Haniassa, Nea hora?

hanian matkailia

Moikka.
Olen lähdössä ystäväni kanssa Haniaan Nea horaan elokuussa ja haluaisin vinkkejä hyvistä ja halvoista autonvuokraus firmoista? Ilman kilometri rajaa ja vakuutuksella.
Tiedättekö että saako auton vuokraus firmoista myös navigaattoria lainaksi?
Kiitos!

4

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kreetanseikkailija

      Kyllä ne kaikki hengissä olevat vuokraamot siellä Hanian seudulla ovat hyviä. Paikalliset voivat olla edullisempia kuin kansainväliset vaikka opas niitä kalliimpia "yhteistyökumppaneita" suositteleekin. Jos löytyy älykänny (erityisesti Nokialainen) niin se ajaa täydellisesti navigaattorin asian. Kreetalla kyllä pärjää ilman navigaattoriakin ihan vuokraamon antamalla kartallakin ellei mene vuoriston pikkuteitä (päällystämättömiä) etelärannikolla. Itse jouduin enduromopolla ajellessa turvautumaan kännykkänavgaattoriin siellä, mutta tuskinpa menette niille teille vuokra-autolla - vaatii jonkinmoista seikkailuhenkeä!

      Elokuu on sitten kuuma ja turistipitoinen. Omavastuu kannattaa minimoida autovuokrauksessa ja katsoa kuuluuko renkaat, tuulilasi ja alustan mahdolliset vauriot kaskon piiriin. Ja kirjata auton naarmut ja lommot ennen liikenteeseen lähtöä, ottaa vaikka kuvat joka suunnasta.

    • Hyvä kokemus

      Kokeilkaas tätä: http://www.autoeurope.fi
      Tuo välittää eri vuokraamojen autoja pitkin Eurooppaa ja äskettäin Kroatiassa vuokrasin melko uudenkarhean auton viikoksi aivan pilkkahinnalla tuon kautta. Firman keskus lienee Saksassa, ainakin mulle Munchenistä soitettiin jonkun yksityiskohdan takia (eli palvelu toimi hienosti).
      Toki elokuu on sitten ruuhkaisin ja kallein turistisesonki siellä Haniassakin.
      Navigaattoriksi mukaan kännykkä tai tabletti, johon kartat ladataan jo Suomessa.

    • Anemone71

      Olemme vuokranneet kahtena kesänä auton PanCar-nimiseltä firmalta, jonka pääkallopaikka ymmärtääkseni Plataniaksessa tai Haniassa. Ok autot, mutta mikä tärkeintä, täyskaskomahdollisuus ja hyvät vakuutukset muutoinkin. Kreikassa useimmiten vakuutukset jättävät melkoisen omavastuun, eivätkä välttämättä kata lainkaan sitä, mitä odottaa. Itse hekumoin jo tämän vuoden lomaa, vielä kuusi työviikkoa.... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1482
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1309
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1152
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1109
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      901
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      52
      685
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      626
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      617
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      614
    Aihe