Elikkäs, oon katellu näitä m16:sii ja kaks varteen otettavaa vaihtoehtoo on tullu vastaan eli lonexin m16a3 tai sit g&g m16a3 niin kumpi mahtaa olla perempi, mielellään joltain kokemuksen pohjalta nää kommentit sitten !
tässä nää linkit:
http://www.tradesoft.fi/product/1559/lonex-m16a3-taysmetallinen-l16-a3-20
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGR_16S_A3.html
Kumpi ase?
6
58
Vastaukset
- VeksuAirsoft
En osaa sanoa mutta ehkä Lonex oisi parempi.
Ehdottomasti G&G. Luotettavampi ja varmempi tua G&G on.
- 14+6=19
Nununueiiii....! Lonexit todella päteviä pyssyjä suoraan laatikosta, ja pienillä tuunauksilla saa erinomaisen aseen. Pyssy kasattu maailmalla erittäin hyvästä laadusta tunnetun valmistajan, Lonexin osista. Itse en miettisi kahdesti, vaan ottaisin Lonexin. Siihen perusmodit ja Prome 6.03, A2, fetti, 11.1v ja 13:1 ja eikun metsään!
- m16
tuohonhan on jo aika läjä vahvistettuja osia pistetty sisälle, ainakin milgearin mukaan ja lonexin osathan ovat kyllä aika laadukkaita tai ainakin laadukkaina pidetty...
- m16
Sanottakoon vielä että olen itse todennut tuon G&G todella hyväksi merkiksi, itsellä gr16 light carbine ollut käytössä 4 vuotta ja yhdesti käynyt muutaman kympin huollossa
- Jokuvaa...
m16 kirjoitti:
Sanottakoon vielä että olen itse todennut tuon G&G todella hyväksi merkiksi, itsellä gr16 light carbine ollut käytössä 4 vuotta ja yhdesti käynyt muutaman kympin huollossa
Itse ottaisin Lonexin, koska tämä merkki on hyvin tunnettu viriosista mutta onhan tuo g&g myös hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511903
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131826Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391674- 1061250
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228- 851208
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4121110- 62889
- 49841
- 50836