Wikipedia kertoo:
Vuosina 1995–96 Rinne joutui maksamaan entiselle taloyhtiölleen 25 000 markan vahingonkorvaukset. Isännöidessään taloyhtiötä Rinne maksoi taloyhtiön rahoilla omat puhelinlaskunsa, ei toimittanut lainkaan vuoden 1991 tositteita, piti taloyhtiön rahaliikenteestä kirjaa puutteellisesti ja aiheutti yhtiölle taloudellisia vahinkoja.
Rinne joutui jättämään AKT:n lakimiehen paikan vuonna 1996 ja hänen ay-uransa keskeytyi vuosiksi. Suomen kuvalehti kertoi 2005, että Rinne joutui eroamaan AKT:n lakimiehen paikalta, koska hän oli laskuttanut samoista työmatkoista kahteen kertaan. Antti Rinteen mukaan kyse oli ollut huolimattomuudesta ja noin 1 000 markan summasta. AKT:n silloinen puheenjohtaja muisteli Suomen Kuvalehdessä, että kyse oli noin 10 000 markasta.
Isännöitsijä kavalsi talon rahoja
6
372
Vastaukset 6
- en äänestä tolloja
Se näyttääkin ihan sovinistijuopolta, jolla ei ooo huumorintajua ja sen akka kotipiialta, vaikka enempi jätkämäinen onkin kuin naisellinen. puistattavan näkönen pari.
ei tuolla naamalla nosteta puoluetta, luotaantöyntävän näkönen ukko, ihokin kumman harmaa, polttaako ketjussa. jotenkin paavo lipposmainen ja ei siis hyvällä tavalla, tökerö.- aaretti.
Kykyjä löytyy, valtion kirstun hoitajaksi heti.
- ps saa ääneni
Sdp.ssä Suomen tyhmintä porukkaa.
Varokaa ettei rinne kääräse "epähuomiossa- oik. apu
Hallituksen vika kun ei valvonut.
- 88ser88asetsys
Nythän saamme kokeneen valtionvarainministerin, voisi nyt kavaltaa esim. Kreikan rahoja meille... Tulee vielä Juttaa ikävä.
- Samaa sakkia
Sopii hallitukseen. Vapaavuorikin on tuomittu aikanaan ja Kataisella epäselvyyttä Siilinjärvellä. V.Niinistö käraähti kerralla kolmesta liikennelain rikkomuksesta ja Hautala joutui lähtemään kahdestakin syystä. Löytyishän näitä jos historiaa penkoisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483