OULU: kämppis haussa elokuusta alkaen!

kiertorata

Hei, etsin jotain huikeeta tyyppiä (tai tyyppejä), jonka kanssa jakaa PSOAS-solu tai muu halpa asunto yliopiston läheltä! Olen 22v. naispuoleinen matikanopiskelija, vähän elämässä eksynyt tällä hetkellä, mutta rento ja magee tyyppi kuitenkin. Oon vähän sellanen boheemi hippiotus, ja olisi ihana pistää pystyyn kunnon kommuuni. Olen asunut sekä yksin että kimppakämpässä, ja jälkimmäisestä tykkään enemmän. Harrastan taiteiluja, lukemista, urheilua, järjestötoimintaa ja kaikenlaista muutakin. Bilettäminen on myös kivaa.

Mulla on paljon tavaraa, mm. astioita, mikro, jne., eli sinun ei välttämättä tarvitse omistaa valtavasti asioita.

Iälläsi ja sukupuolellasi ei ole väliä, jos uskot, että tulemme juttuun. Musta olisi hullun kivaa, jos et vaan nyhvää omassa huoneessasi, vaan haluat tutustua.

Oon tosi tolerantti kämppiksen kavereita, tyttö- tai poikaystävää, musiikkia, bileitä, ja muuta mahdollista “häiriötä” kohtaan. Musta on vaan kiva jos kämpässä hengaa porukkaa. Omaa rauhaa saa kuitenkin omasta huoneesta silloin kun sitä tarvitsee. Itse kuuntelen paskaa musaa ja soitan huonosti erilaisia instrumentteja. Ja kaveriporukkana on sekalainen sakki matemaatikoita ja fyysikoita. Eli you have been warned. :)

Olen aika huono siivoamaan, mutta teen sitäkin tarpeen tullen, ja voimme tehdä siivousasioista yhteiset säännöt.

Ihannekämppä olisi jostain yliopiston läheltä eli Linnanmaa, Kaijonharju, Syynimaa akselilta. Itse ajattelin PSOAS-solua, mutta yksityisetkin voisi tietenkin myös vilkaista. Muuttoa suunnittelin elokuulle.

Jos uskot olevasi se, jonka kanssa jaan tulevaisuudessa elämäntarinat, murheet, viinipullon ja aamupalan, niin ota yhteyttä! Käydään kahvilla tai kaljalla ja mietitään asiaa. :)

PS. Jos omistat astianpesukoneen, olet ihana.

Yhteystiedot:
puh.: 358408486343
irc: kiertorata

0

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
        Maailman menoa
        149
        4503
      2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
        Maailman menoa
        75
        3462
      3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
        Maailman menoa
        1
        2453
      4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
        Ikävä
        34
        2371
      5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
        Ikävä
        236
        1707
      6. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
        Hyrynsalmi
        26
        1356
      7. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
        Sinkut
        235
        1283
      8. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
        80 plus
        171
        1221
      9. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
        Ikävä
        69
        1146
      10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
        Ikävä
        63