OULU: kämppis haussa elokuusta alkaen!

kiertorata

Hei, etsin jotain huikeeta tyyppiä (tai tyyppejä), jonka kanssa jakaa PSOAS-solu tai muu halpa asunto yliopiston läheltä! Olen 22v. naispuoleinen matikanopiskelija, vähän elämässä eksynyt tällä hetkellä, mutta rento ja magee tyyppi kuitenkin. Oon vähän sellanen boheemi hippiotus, ja olisi ihana pistää pystyyn kunnon kommuuni. Olen asunut sekä yksin että kimppakämpässä, ja jälkimmäisestä tykkään enemmän. Harrastan taiteiluja, lukemista, urheilua, järjestötoimintaa ja kaikenlaista muutakin. Bilettäminen on myös kivaa.

Mulla on paljon tavaraa, mm. astioita, mikro, jne., eli sinun ei välttämättä tarvitse omistaa valtavasti asioita.

Iälläsi ja sukupuolellasi ei ole väliä, jos uskot, että tulemme juttuun. Musta olisi hullun kivaa, jos et vaan nyhvää omassa huoneessasi, vaan haluat tutustua.

Oon tosi tolerantti kämppiksen kavereita, tyttö- tai poikaystävää, musiikkia, bileitä, ja muuta mahdollista “häiriötä” kohtaan. Musta on vaan kiva jos kämpässä hengaa porukkaa. Omaa rauhaa saa kuitenkin omasta huoneesta silloin kun sitä tarvitsee. Itse kuuntelen paskaa musaa ja soitan huonosti erilaisia instrumentteja. Ja kaveriporukkana on sekalainen sakki matemaatikoita ja fyysikoita. Eli you have been warned. :)

Olen aika huono siivoamaan, mutta teen sitäkin tarpeen tullen, ja voimme tehdä siivousasioista yhteiset säännöt.

Ihannekämppä olisi jostain yliopiston läheltä eli Linnanmaa, Kaijonharju, Syynimaa akselilta. Itse ajattelin PSOAS-solua, mutta yksityisetkin voisi tietenkin myös vilkaista. Muuttoa suunnittelin elokuulle.

Jos uskot olevasi se, jonka kanssa jaan tulevaisuudessa elämäntarinat, murheet, viinipullon ja aamupalan, niin ota yhteyttä! Käydään kahvilla tai kaljalla ja mietitään asiaa. :)

PS. Jos omistat astianpesukoneen, olet ihana.

Yhteystiedot:
puh.: 358408486343
irc: kiertorata

0

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
        Maailman menoa
        266
        3323
      2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
        Talousrikokset
        20
        1829
      3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
        Maailman menoa
        24
        1499
      4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
        Ikävä
        81
        1344
      5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
        Ikävä
        137
        1038
      6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
        Ikävä
        81
        994
      7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
        Pyhäjärvi
        61
        799
      8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
        Ikävä
        86
        756
      9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
        Ikävä
        61
        687
      10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
        Ikävä
        51
        646
      Aihe