Siis mä en ymmärrä. Formatoin koneen tässä kuukaus sitten tai jotain. Ja taas alkaa olee ongelmia ton kovalevy jupakan kanssa. Eikö 80gt sitten riitä mulle?
Ei mulla paljon ihmeempiä ole koneelle asennettu. Tarkoitan ohjelmia ja pelejä. Steam ja ne counter-strike hössötykset, photoshop, joku video editointi ohjelma (tais olla video vegas tai joku semmonen) ja the sims 2.
Noi oon ite asentanu ja kukaan muu ei tietääkseni mitään asenna koneelle ilman et huomaan mitään.
Ja enempää ohjelmia ei oo koneella ku muutama netistä ladattu pikkupeli ja jotain pieniä hyötyohjelmia.
ja sit dc:llä on ladattu jotai 30 biisiä.
Ei noista kaikista voi tulla melkein 80 gigaa tavaraa. Tietenkin noi winukan omat jutut ja päivitykset. Kaverilla on 40gt:n kovalevy ja ei mitää ongelmia. Suunnilleen puolillaan se toosa. Ja samoja asioita ollaan ladattu ja sillä on noita pelejäki mun käsityksen mukaan enemmän.
Toisel kaverilla on 120gt kovo ja se on kaukana ongelmista.
Tila loppuu
6
275
Vastaukset
- Harri
editointi syö tilaa. Onko kavereillakin videoeditointia ? Ja näethän mitkä kansiot/tiedostot sitä tilaa vievät.
- apuva
Ne ei vaan osaa käyttää. Ja tuleehan niistä mulla muutama giga. Ite steam kansio counter strikeineen vie melkein 5gigaa ja musat ja p2p ohjelmat 5gigaa. Simssi on aika iso peli. No pitää rupee kattoo taas kaikkee turhaa.
Ja uus kovalevy olis kyl hyvä. Mitä suosittelette? Mul on xp home, 2.4ghz, 512 ram ja jotain tommosia. En tiiä tarviiko noita kovalevyn hankkimisessa mut kuitenki. - ...
apuva kirjoitti:
Ne ei vaan osaa käyttää. Ja tuleehan niistä mulla muutama giga. Ite steam kansio counter strikeineen vie melkein 5gigaa ja musat ja p2p ohjelmat 5gigaa. Simssi on aika iso peli. No pitää rupee kattoo taas kaikkee turhaa.
Ja uus kovalevy olis kyl hyvä. Mitä suosittelette? Mul on xp home, 2.4ghz, 512 ram ja jotain tommosia. En tiiä tarviiko noita kovalevyn hankkimisessa mut kuitenki.seagate antaa kuulemma pisimmät takuut, mutta hyvin vähän niillä on eroja.
- Jokuko
Ostin eilen pojille 160 gigasen, kun niillä oli täynnä nuo 2kpl 120 gigasta, siis yhteensä 240 gigaa. Tuo uus makso 79€, eli ei kallis.
- Kallis!
toiha on hirveen kallis! sain 79€ 1000 gigasen kovalevyn keskiseltä!
- Minä' tiedäjn
Huom^^! Katso päivämäärä jolloin viesti on kirjoitettu... 7 vuotta sitten kovot maksoivatkin monta kertaa enemmän pienemmässä koossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376