otsikossa se tuli. Olen 14v poika ja olen runkkaillut vähän yli vuoden ja nyt siihen on tullut addiktio. Runkkaan 1-5 kertaa päivässä ja jos en runkkaa koko päivänä mulle tulee kauheita vierotusoireita. Miten pääsen tästä addiktiosta pois?
Miten lopettaa runkkaaminen?
15
1879
Vastaukset
- niin, ihmettelen
ja mikä tässä oli ongelmana?
- samavika
Itsellä sama ongelma. En pääse siitä eroon. Kiusallinen vaiva :/
- hjgf
RATKAISU: ÄLÄ VEDÄ HANSKAAN
- Somebody out there
Kannattaa aloittaa uusi harrastus ja aina kun meinaat runkata niin aloitat jonkun muun asian tekemisen esim vaikka pelaamisen. Ja itseä helpotti kun sain tyttöystävä. :)
- kertokaa
Olin juuri aloittamassa salilla käymisen, mutta se kaatui siihen kun ei ollut rahaa
- Somebody out there
http://m.wikihow.com/Stop-a-Masturbation-Addiction
Siin nyt on tollanen toivottavasti osaat englantia :)
- nofap
reddit.com/r/nofap
Kun meinaat runkata, käy kylmässä suihkussa ja lähe ulos. Julkisella paikalla tuskin alat fäppäilemään. - joku hullu
Leikka penis pois XD no ei
- Kettuilija
Joo se on aivan loistava ratkaisu, sit ei oo mitään mitä voi runkkaa!!!!!
- kertokaa
kokeilenkin sitä heti. loisto ajatus !
- ErnoPertti
Eihän nyt sellasta saa tehdä,se on mihen ainoa pelastus tässä elämässä, runkkaaminen on parasta mitä tiedän!!!!
- ORGASMI!
OOkkkkk, saan kohta kymmenen orgasmia, joten pää kiinni!!!!
- Anonyymi
olen myös runkkari. miten voin lopettaa mulla on tyttöystävä!
plaese help me!- Anonyymi
Minkä takia haluat lopettaa? Se on kivaa ja luonnollista toimintaa.
- Anonyymi
Vittu, moottorisahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865