otsikossa se tuli. Olen 14v poika ja olen runkkaillut vähän yli vuoden ja nyt siihen on tullut addiktio. Runkkaan 1-5 kertaa päivässä ja jos en runkkaa koko päivänä mulle tulee kauheita vierotusoireita. Miten pääsen tästä addiktiosta pois?
Miten lopettaa runkkaaminen?
15
2053
Vastaukset
- niin, ihmettelen
ja mikä tässä oli ongelmana?
- samavika
Itsellä sama ongelma. En pääse siitä eroon. Kiusallinen vaiva :/
- hjgf
RATKAISU: ÄLÄ VEDÄ HANSKAAN
- Somebody out there
Kannattaa aloittaa uusi harrastus ja aina kun meinaat runkata niin aloitat jonkun muun asian tekemisen esim vaikka pelaamisen. Ja itseä helpotti kun sain tyttöystävä. :)
- kertokaa
Olin juuri aloittamassa salilla käymisen, mutta se kaatui siihen kun ei ollut rahaa
- Somebody out there
http://m.wikihow.com/Stop-a-Masturbation-Addiction
Siin nyt on tollanen toivottavasti osaat englantia :)
- nofap
reddit.com/r/nofap
Kun meinaat runkata, käy kylmässä suihkussa ja lähe ulos. Julkisella paikalla tuskin alat fäppäilemään. - joku hullu
Leikka penis pois XD no ei
- Kettuilija
Joo se on aivan loistava ratkaisu, sit ei oo mitään mitä voi runkkaa!!!!!
- kertokaa
kokeilenkin sitä heti. loisto ajatus !
- ErnoPertti
Eihän nyt sellasta saa tehdä,se on mihen ainoa pelastus tässä elämässä, runkkaaminen on parasta mitä tiedän!!!!
- ORGASMI!
OOkkkkk, saan kohta kymmenen orgasmia, joten pää kiinni!!!!
- Anonyymi
olen myös runkkari. miten voin lopettaa mulla on tyttöystävä!
plaese help me!- Anonyymi
Minkä takia haluat lopettaa? Se on kivaa ja luonnollista toimintaa.
- Anonyymi
Vittu, moottorisahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799