otsikossa se tuli. Olen 14v poika ja olen runkkaillut vähän yli vuoden ja nyt siihen on tullut addiktio. Runkkaan 1-5 kertaa päivässä ja jos en runkkaa koko päivänä mulle tulee kauheita vierotusoireita. Miten pääsen tästä addiktiosta pois?
Vastaukset 15
- niin, ihmettelen
ja mikä tässä oli ongelmana?
- samavika
Itsellä sama ongelma. En pääse siitä eroon. Kiusallinen vaiva :/
- hjgf
RATKAISU: ÄLÄ VEDÄ HANSKAAN
- Somebody out there
Kannattaa aloittaa uusi harrastus ja aina kun meinaat runkata niin aloitat jonkun muun asian tekemisen esim vaikka pelaamisen. Ja itseä helpotti kun sain tyttöystävä. :)
- kertokaa
Olin juuri aloittamassa salilla käymisen, mutta se kaatui siihen kun ei ollut rahaa
- Somebody out there
http://m.wikihow.com/Stop-a-Masturbation-Addiction
Siin nyt on tollanen toivottavasti osaat englantia :)
- nofap
reddit.com/r/nofap
Kun meinaat runkata, käy kylmässä suihkussa ja lähe ulos. Julkisella paikalla tuskin alat fäppäilemään. - joku hullu
Leikka penis pois XD no ei
- Kettuilija
Joo se on aivan loistava ratkaisu, sit ei oo mitään mitä voi runkkaa!!!!!
- kertokaa
kokeilenkin sitä heti. loisto ajatus !
- ErnoPertti
Eihän nyt sellasta saa tehdä,se on mihen ainoa pelastus tässä elämässä, runkkaaminen on parasta mitä tiedän!!!!
- ORGASMI!
OOkkkkk, saan kohta kymmenen orgasmia, joten pää kiinni!!!!
- Anonyymi
olen myös runkkari. miten voin lopettaa mulla on tyttöystävä!
plaese help me!- Anonyymi
Minkä takia haluat lopettaa? Se on kivaa ja luonnollista toimintaa.
- Anonyymi
Vittu, moottorisahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561