otsikossa se tuli. Olen 14v poika ja olen runkkaillut vähän yli vuoden ja nyt siihen on tullut addiktio. Runkkaan 1-5 kertaa päivässä ja jos en runkkaa koko päivänä mulle tulee kauheita vierotusoireita. Miten pääsen tästä addiktiosta pois?
Miten lopettaa runkkaaminen?
15
2146
Vastaukset
- niin, ihmettelen
ja mikä tässä oli ongelmana?
- samavika
Itsellä sama ongelma. En pääse siitä eroon. Kiusallinen vaiva :/
- hjgf
RATKAISU: ÄLÄ VEDÄ HANSKAAN
- Somebody out there
Kannattaa aloittaa uusi harrastus ja aina kun meinaat runkata niin aloitat jonkun muun asian tekemisen esim vaikka pelaamisen. Ja itseä helpotti kun sain tyttöystävä. :)
- kertokaa
Olin juuri aloittamassa salilla käymisen, mutta se kaatui siihen kun ei ollut rahaa
- Somebody out there
http://m.wikihow.com/Stop-a-Masturbation-Addiction
Siin nyt on tollanen toivottavasti osaat englantia :)
- nofap
reddit.com/r/nofap
Kun meinaat runkata, käy kylmässä suihkussa ja lähe ulos. Julkisella paikalla tuskin alat fäppäilemään. - joku hullu
Leikka penis pois XD no ei
- Kettuilija
Joo se on aivan loistava ratkaisu, sit ei oo mitään mitä voi runkkaa!!!!!
- kertokaa
kokeilenkin sitä heti. loisto ajatus !
- ErnoPertti
Eihän nyt sellasta saa tehdä,se on mihen ainoa pelastus tässä elämässä, runkkaaminen on parasta mitä tiedän!!!!
- ORGASMI!
OOkkkkk, saan kohta kymmenen orgasmia, joten pää kiinni!!!!
- Anonyymi
olen myös runkkari. miten voin lopettaa mulla on tyttöystävä!
plaese help me!- Anonyymi
Minkä takia haluat lopettaa? Se on kivaa ja luonnollista toimintaa.
- Anonyymi
Vittu, moottorisahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632