gtx765m

haculous

onko hyvä näytönohjain tässä mun läppärissä sain lahjaksi enkä tiedä tietokoneista mitään nimittäin pelaamiseen

11

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjhg
    • haculous

läppäri on asus g75

• haculous

: G750JW malli

• lkjhg

No siinähän se on antamassani linkissä kerrottu peliominaisuudet. Toki samalla rahalla olisi saanut tykimmän pöytökoneen pelaamiseen jos ei ole tarvetta kuljetella paikasta toiseen.

• asdfds

Läppärit eivät ole hyviä pelikäyttöön, vaan siihen tarvitaan pöytäkone. Läppärien prosessorit ovat matalavirtaisia ja hitaampia versioita pöytäkoneiden vastaavista ja sama pätee näytönohjaimiin.

Kevyeen pelaamiseen tuo voi ehkä jossain määrin riittää, kunhan tyytyy alhaiseen resoluutioon, vähäisiin yksityiskohtiin, eikä pelaa verkossa mitään battlefield 4:sta.

• lkjhg

• Tiedoton...
        lkjhg kirjoitti:

Kyllä bf4:kin tuntuu toimivivan pelattavasti.

https://www.youtube.com/watch?v=AL0Y_iPadw4

Tietäiskö joku hyvää ja huokeeta (n.160€) pöytä konetta, myös kohtuu hyvä ja halpa näyttö sekä näytön ohjain, onko näppimillä väliä. Pitäis koneen pyörittää minecraftin modei (esim. Tekkit)

• Tiedoton... kirjoitti:

Tietäiskö joku hyvää ja huokeeta (n.160€) pöytä konetta, myös kohtuu hyvä ja halpa näyttö sekä näytön ohjain, onko näppimillä väliä. Pitäis koneen pyörittää minecraftin modei (esim. Tekkit)

Käytettynä itse kasattuja katteleen Huudosta ja Murosta, johonkin kevyempiin peleihin sopiva saattaa löytyä. Nykyaikaisia pelejä on turha kuvitella pelaavansa jos pitää olla näytöt ja oheisromppeetkin mukana.

• Tiedoton...
        timekillerx kirjoitti:

Käytettynä itse kasattuja katteleen Huudosta ja Murosta, johonkin kevyempiin peleihin sopiva saattaa löytyä. Nykyaikaisia pelejä on turha kuvitella pelaavansa jos pitää olla näytöt ja oheisromppeetkin mukana.

Jaa ai huuto netistä pitäis löytyy

• Tiedoton...
        Tiedoton... kirjoitti:

Jaa ai huuto netistä pitäis löytyy

Tai oisko tälläi kone hyvä/löytyykö parempii samallahinnalla (hinta 647€) Fujitsu PY TX100S3p LFF/E3-1220 V2/8GB 2x 500 GB Löyson paikasta: verkosta mulle.fu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      562
      7366
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      331
      2775
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2054
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1254
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1223
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1159
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1016
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1002
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      64
      993
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      44
      852
    Aihe