Kyselisin semmosta kuin avoimen yliopiston oikiksen kurssien suoritustavoista. Olen kiinnostunut aloittamaan siellä opintoni, kun tuo pääsykokeisiin luku ei ole niinkään oma juttuni. Opin parhaiten alaa opiskelemalla ja erilaisia alan kirjoja lukemalla. Luen kylläkin tällä hetkellä pääsykokeisiin, mutta monin tavoin hankalan elämäntilanteeni vuoksi tiedän, etten pääse tänä vuonna sisälle.
Siksi kysynkin, että onko avoimen kursseilla pakko olla läsnä vai voiko käydä vain tenttimässä? Olen tällä hetkellä hoitovapaalla ja yksinhuoltaja, joten jos päivät olen töissä ja illat pitää hoitaa muksua ellei lapsen isä sitten hoida, niin saattaa tulla hankaluuksia järjestää hoitopaikkaa. Olen kiitollinen niille, jotka osaavat vastata tähän asiaan.
Avoimen läsnäolopakko
asiasta kiinnostunut
1
167
Vastaukset
- Apuva tarjolla
Avoimen kursseilla on erilaisia suoritustapoja. Tiedot niistä pitäisi löytyä avoinyliopisto.fi-sivuilta. Mahdoton vastata, mutta joissakin varmaan voi vain tenttiä ja joissakin kirjoittamalla esseen, tai netin kautta jossain nettiympäristössä keskustellen. Avoimen opinnot on suunnattu myös työssä käyville, joten ne on aika joustavia, eikä aina ole pakko olla paikalla. Saattaa olla joku tietty määrä kertoja, että on pakko olla paikalla. Kurssin opettaja osaa vastata tähän. Tai tuolla nettisivulla sanotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029