levymyynti

FAKTAA

En osaa sanoa Suomen levymyynneistä juuri mitään, koska se on aivan mitätön tieto,
mutta SLEEPY SLEEPERS pn myynyt 441 000 levyä ja on sillä Suomen suosituimpia.

METALLIC on myynnyt n. 400 000 000 levyä

paras nainen on MADONNA n 300 000 000 levyllä

Maailman eniten myydyin yhtye on THE BEATLES 700 000 000 levyä.

MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä.

Ja lopuksi tietysti SUURIN ja KAUNEIN, Musiikin MESSIAS, JUMALA
ELVIS ARON PRESLEY on myynnyt VAATIMATTOMAT 1800 000 000 levyä.

15

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Maailman eniten myydyin yhtye on THE BEATLES 700 000 000 levyä.

      MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä.

      Ja lopuksi tietysti SUURIN ja KAUNEIN, Musiikin MESSIAS, JUMALA
      ELVIS ARON PRESLEY on myynnyt VAATIMATTOMAT 1800 000 000 levyä."
      En nyt noista levymyynnistä tiedä, mutta jos The Beatles on myynyt maailman eniten levyjä niin miten ainakin sun viestissä Jackson ja Elvis ovat myyneet enemmän.
      Jos voisit tarkentaa mitä oikein tarkoitat, ihan vaan selvyyden kannalta.

      • FAKTAA

        No vaikka Elvis onkin niin SUURI JA KAUNIS, niin en kuitenkaan menisi häntä YHTYEEKSI väittämään...

        TAJUATKO, MITÄ???


      • FAKTAA kirjoitti:

        No vaikka Elvis onkin niin SUURI JA KAUNIS, niin en kuitenkaan menisi häntä YHTYEEKSI väittämään...

        TAJUATKO, MITÄ???

        No anteeks jos en huomannu tota YHTYE sanaa, melkein kaikki muut sanat olikin kirjoitettu SUURILLA kirjaimilla mutta kyl ton YHTYE olis voinu SUURELLA kirjottaa kun asialliseen kysymykseen tulee tollanen vastaus.
        Ei sitä hernettä nenään tarvii silti vetää vaikkei joku ehkä ymmärräkään sun viestejäs!


    • Nelson

      aika tuulesta temmattuja lukuja näytät syöttävän täällä! Metallica 400m?! Tarkennan hieman: albumeita myyty n.90m maailmassa ja 56m USA:ssa. Michael Jackson USA:ssa n.60m ja maailmalla arviolta 150-160m. Beatlesin levyt ja singlet yhteensä yltävät miljardiin maailmalla, mutta Elvis jää siitä selvästi.

      • FAKTAA

        Elviksen musiikillista tuotantoa on myyty yht. 2300 000 000

        The Beatles 1300 000 000.

        M. Jackson 1100 000 000.

        fakta on FAKTAA!!!


      • Nelson
        FAKTAA kirjoitti:

        Elviksen musiikillista tuotantoa on myyty yht. 2300 000 000

        The Beatles 1300 000 000.

        M. Jackson 1100 000 000.

        fakta on FAKTAA!!!

        Ensimmäisessä viestissä Beatles oli myynyt 700m, Jackson 900m ja Elvis 1,8mrd; nyt Beatles onkin myynyt 1,3mrd, Jacksoni 1,1 ja Elvis 2,3mrd. Jos mr.fakta hieman valaisisi mihin faktat perustuvat? Omilla luvuilla tarkoitin albumeita, mutta ei singleistä sentään noin paljon lisää tule.


    • ööh

      Eput on ainakin Suomessa myyneet yli miljoona levyä, taitaa olla jo 1,3 milliäkin rikki. Olisiko tuo Repullinen Hittejä ollut Suomen toisiksi myydyin levy ja kaikkein myydyin sitten joku Jari Sillanpään levy? Siitäkään en tiedä, että onko nuo luvut vain kotimaisista artisteista vaiko ihan kaikista Suomessa myydyistä levyistä. Että olipas tästäkin taas paljon apua..

      • Anonyymi

        ei tuo eppujen myyntilukumäärä huono ole tosiaankin kun sen suhteuttaa suomen asukaslukumäärään.


    • pyyhkäisi juuri

      juuri myydyimmäksi artistiksi :)

      • ­

        That's not all MJ swiped...


      • hah hah haa
        ­ kirjoitti:

        That's not all MJ swiped...

        "MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä"


      • UniversalMusic
        hah hah haa kirjoitti:

        "MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä"

        The Beatles - Yli miljardi myytyä äänitettä
        Elvis Presley - Yli miljardi myytyä äänitettä
        Michael Jackson - yli 800 miljoonaa myytyä äänitettä

        3 maailman myydyintä musiikki-ilmiötä.


    • ElvisOnKuningas

      Elvis Presley - 2,5 Miljardia myytyä levyä
      The Beatles - Yli miljardi myytyä levyä
      Michael Jackson - 700 Miljoonaa myytyä levyä

      FAKTA TIETOA!!!!!!!!!!!

    • abba forever

      ABBA komeat 340 milj. levyä. Toiseksi suosituin bändi kautta aikojen.
      Toivottavasti enemmän kuin Madonnalla, tuo laulutaidottomien supertähtien kuningatar!

    • Anonyymi

      Tuliko nollia liikaa ... 1 miljardi Beatles ja Elvis Presley ..helpompi luku näin ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe