levymyynti

FAKTAA

En osaa sanoa Suomen levymyynneistä juuri mitään, koska se on aivan mitätön tieto,
mutta SLEEPY SLEEPERS pn myynyt 441 000 levyä ja on sillä Suomen suosituimpia.

METALLIC on myynnyt n. 400 000 000 levyä

paras nainen on MADONNA n 300 000 000 levyllä

Maailman eniten myydyin yhtye on THE BEATLES 700 000 000 levyä.

MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä.

Ja lopuksi tietysti SUURIN ja KAUNEIN, Musiikin MESSIAS, JUMALA
ELVIS ARON PRESLEY on myynnyt VAATIMATTOMAT 1800 000 000 levyä.

15

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Maailman eniten myydyin yhtye on THE BEATLES 700 000 000 levyä.

      MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä.

      Ja lopuksi tietysti SUURIN ja KAUNEIN, Musiikin MESSIAS, JUMALA
      ELVIS ARON PRESLEY on myynnyt VAATIMATTOMAT 1800 000 000 levyä."
      En nyt noista levymyynnistä tiedä, mutta jos The Beatles on myynyt maailman eniten levyjä niin miten ainakin sun viestissä Jackson ja Elvis ovat myyneet enemmän.
      Jos voisit tarkentaa mitä oikein tarkoitat, ihan vaan selvyyden kannalta.

      • FAKTAA

        No vaikka Elvis onkin niin SUURI JA KAUNIS, niin en kuitenkaan menisi häntä YHTYEEKSI väittämään...

        TAJUATKO, MITÄ???


      • FAKTAA kirjoitti:

        No vaikka Elvis onkin niin SUURI JA KAUNIS, niin en kuitenkaan menisi häntä YHTYEEKSI väittämään...

        TAJUATKO, MITÄ???

        No anteeks jos en huomannu tota YHTYE sanaa, melkein kaikki muut sanat olikin kirjoitettu SUURILLA kirjaimilla mutta kyl ton YHTYE olis voinu SUURELLA kirjottaa kun asialliseen kysymykseen tulee tollanen vastaus.
        Ei sitä hernettä nenään tarvii silti vetää vaikkei joku ehkä ymmärräkään sun viestejäs!


    • Nelson

      aika tuulesta temmattuja lukuja näytät syöttävän täällä! Metallica 400m?! Tarkennan hieman: albumeita myyty n.90m maailmassa ja 56m USA:ssa. Michael Jackson USA:ssa n.60m ja maailmalla arviolta 150-160m. Beatlesin levyt ja singlet yhteensä yltävät miljardiin maailmalla, mutta Elvis jää siitä selvästi.

      • FAKTAA

        Elviksen musiikillista tuotantoa on myyty yht. 2300 000 000

        The Beatles 1300 000 000.

        M. Jackson 1100 000 000.

        fakta on FAKTAA!!!


      • Nelson
        FAKTAA kirjoitti:

        Elviksen musiikillista tuotantoa on myyty yht. 2300 000 000

        The Beatles 1300 000 000.

        M. Jackson 1100 000 000.

        fakta on FAKTAA!!!

        Ensimmäisessä viestissä Beatles oli myynyt 700m, Jackson 900m ja Elvis 1,8mrd; nyt Beatles onkin myynyt 1,3mrd, Jacksoni 1,1 ja Elvis 2,3mrd. Jos mr.fakta hieman valaisisi mihin faktat perustuvat? Omilla luvuilla tarkoitin albumeita, mutta ei singleistä sentään noin paljon lisää tule.


    • ööh

      Eput on ainakin Suomessa myyneet yli miljoona levyä, taitaa olla jo 1,3 milliäkin rikki. Olisiko tuo Repullinen Hittejä ollut Suomen toisiksi myydyin levy ja kaikkein myydyin sitten joku Jari Sillanpään levy? Siitäkään en tiedä, että onko nuo luvut vain kotimaisista artisteista vaiko ihan kaikista Suomessa myydyistä levyistä. Että olipas tästäkin taas paljon apua..

      • Anonyymi

        ei tuo eppujen myyntilukumäärä huono ole tosiaankin kun sen suhteuttaa suomen asukaslukumäärään.


    • pyyhkäisi juuri

      juuri myydyimmäksi artistiksi :)

      • ­

        That's not all MJ swiped...


      • hah hah haa
        ­ kirjoitti:

        That's not all MJ swiped...

        "MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä"


      • UniversalMusic
        hah hah haa kirjoitti:

        "MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä"

        The Beatles - Yli miljardi myytyä äänitettä
        Elvis Presley - Yli miljardi myytyä äänitettä
        Michael Jackson - yli 800 miljoonaa myytyä äänitettä

        3 maailman myydyintä musiikki-ilmiötä.


    • ElvisOnKuningas

      Elvis Presley - 2,5 Miljardia myytyä levyä
      The Beatles - Yli miljardi myytyä levyä
      Michael Jackson - 700 Miljoonaa myytyä levyä

      FAKTA TIETOA!!!!!!!!!!!

    • abba forever

      ABBA komeat 340 milj. levyä. Toiseksi suosituin bändi kautta aikojen.
      Toivottavasti enemmän kuin Madonnalla, tuo laulutaidottomien supertähtien kuningatar!

    • Anonyymi

      Tuliko nollia liikaa ... 1 miljardi Beatles ja Elvis Presley ..helpompi luku näin ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe