En osaa sanoa Suomen levymyynneistä juuri mitään, koska se on aivan mitätön tieto,
mutta SLEEPY SLEEPERS pn myynyt 441 000 levyä ja on sillä Suomen suosituimpia.
METALLIC on myynnyt n. 400 000 000 levyä
paras nainen on MADONNA n 300 000 000 levyllä
Maailman eniten myydyin yhtye on THE BEATLES 700 000 000 levyä.
MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä.
Ja lopuksi tietysti SUURIN ja KAUNEIN, Musiikin MESSIAS, JUMALA
ELVIS ARON PRESLEY on myynnyt VAATIMATTOMAT 1800 000 000 levyä.
levymyynti
15
1125
Vastaukset
"Maailman eniten myydyin yhtye on THE BEATLES 700 000 000 levyä.
MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä.
Ja lopuksi tietysti SUURIN ja KAUNEIN, Musiikin MESSIAS, JUMALA
ELVIS ARON PRESLEY on myynnyt VAATIMATTOMAT 1800 000 000 levyä."
En nyt noista levymyynnistä tiedä, mutta jos The Beatles on myynyt maailman eniten levyjä niin miten ainakin sun viestissä Jackson ja Elvis ovat myyneet enemmän.
Jos voisit tarkentaa mitä oikein tarkoitat, ihan vaan selvyyden kannalta.- FAKTAA
No vaikka Elvis onkin niin SUURI JA KAUNIS, niin en kuitenkaan menisi häntä YHTYEEKSI väittämään...
TAJUATKO, MITÄ??? FAKTAA kirjoitti:
No vaikka Elvis onkin niin SUURI JA KAUNIS, niin en kuitenkaan menisi häntä YHTYEEKSI väittämään...
TAJUATKO, MITÄ???No anteeks jos en huomannu tota YHTYE sanaa, melkein kaikki muut sanat olikin kirjoitettu SUURILLA kirjaimilla mutta kyl ton YHTYE olis voinu SUURELLA kirjottaa kun asialliseen kysymykseen tulee tollanen vastaus.
Ei sitä hernettä nenään tarvii silti vetää vaikkei joku ehkä ymmärräkään sun viestejäs!
- Nelson
aika tuulesta temmattuja lukuja näytät syöttävän täällä! Metallica 400m?! Tarkennan hieman: albumeita myyty n.90m maailmassa ja 56m USA:ssa. Michael Jackson USA:ssa n.60m ja maailmalla arviolta 150-160m. Beatlesin levyt ja singlet yhteensä yltävät miljardiin maailmalla, mutta Elvis jää siitä selvästi.
- FAKTAA
Elviksen musiikillista tuotantoa on myyty yht. 2300 000 000
The Beatles 1300 000 000.
M. Jackson 1100 000 000.
fakta on FAKTAA!!! - Nelson
FAKTAA kirjoitti:
Elviksen musiikillista tuotantoa on myyty yht. 2300 000 000
The Beatles 1300 000 000.
M. Jackson 1100 000 000.
fakta on FAKTAA!!!Ensimmäisessä viestissä Beatles oli myynyt 700m, Jackson 900m ja Elvis 1,8mrd; nyt Beatles onkin myynyt 1,3mrd, Jacksoni 1,1 ja Elvis 2,3mrd. Jos mr.fakta hieman valaisisi mihin faktat perustuvat? Omilla luvuilla tarkoitin albumeita, mutta ei singleistä sentään noin paljon lisää tule.
- ööh
Eput on ainakin Suomessa myyneet yli miljoona levyä, taitaa olla jo 1,3 milliäkin rikki. Olisiko tuo Repullinen Hittejä ollut Suomen toisiksi myydyin levy ja kaikkein myydyin sitten joku Jari Sillanpään levy? Siitäkään en tiedä, että onko nuo luvut vain kotimaisista artisteista vaiko ihan kaikista Suomessa myydyistä levyistä. Että olipas tästäkin taas paljon apua..
- Anonyymi
ei tuo eppujen myyntilukumäärä huono ole tosiaankin kun sen suhteuttaa suomen asukaslukumäärään.
- pyyhkäisi juuri
juuri myydyimmäksi artistiksi :)
-
That's not all MJ swiped...
- hah hah haa
kirjoitti:
That's not all MJ swiped...
"MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä"
- UniversalMusic
hah hah haa kirjoitti:
"MICHAEL JACKSON on myynnyt 900 000 000 levyä"
The Beatles - Yli miljardi myytyä äänitettä
Elvis Presley - Yli miljardi myytyä äänitettä
Michael Jackson - yli 800 miljoonaa myytyä äänitettä
3 maailman myydyintä musiikki-ilmiötä.
- ElvisOnKuningas
Elvis Presley - 2,5 Miljardia myytyä levyä
The Beatles - Yli miljardi myytyä levyä
Michael Jackson - 700 Miljoonaa myytyä levyä
FAKTA TIETOA!!!!!!!!!!! - abba forever
ABBA komeat 340 milj. levyä. Toiseksi suosituin bändi kautta aikojen.
Toivottavasti enemmän kuin Madonnalla, tuo laulutaidottomien supertähtien kuningatar! - Anonyymi
Tuliko nollia liikaa ... 1 miljardi Beatles ja Elvis Presley ..helpompi luku näin ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412