1. Mihin vuodenaikaan rinnat kasvaa eniten?
2. Minkä ikäisenä tissit alkavat kasvaa?
3. Mitä rintaliivimalleja on olemassa, muutakuin Bullet Bra, Push Up, Balconette ja topattu?
4. Mikä malli tukee eniten?
Huom! Muutkin vastailemaan :))!
rintsikkatyttö 13v:lle kysymyksiä!!!
33
711
Vastaukset 33
- Powderbrush
1. En usko et on mitää tiettyä vuodenaikaa millo kasvaa eniten
2. Yleensä 9-12 ainaki mun mielestä
3. No sit on niitä bombshellejä eli niitä erittäin push uppeja
4. En tiiä :D- rintsikkatyttö 13v
Terve tyttöhaluaatietää! Tämäpä oli kiva yllätys, kun haluat minulta kysyä juttuja.
1 Mihin vuodenaikaan rinnat kasvaa eniten?
Eipä tuohon varmasti mitään tieteellistä näyttöä kellään ole, mutta mutu tuntumalla kesä se varmasti on. Silloin on ravinto parasta, paljon tuoretta ja vihreetä. Ihmisillä on kesäloma ja stressi pienimmillään. Usein on syksyllä koulujen alettua jopa kymmenelle tytölle luokassa ilmrstynyt rintsikat.
2 Minkäikäisenä tissit alkavat kasvaa?
Tuossakin on varmasti melkoisia eroja. Saattaahan joskus jopa 8v:llä olla selvät rintojenalut, mutta joskus jopa 16 vuotiaan rintojenkasvu on täysin alkamatta. Muutamilla tuntemillani 15 vuotiaillakin on melko usein rintojen kasvun kanssa ongelmia.
3 Mitä rintaliivimalleja on olemassa noitten mainitsemiesi lisäksi?
Onhan niitä bandeu eli olkaimeton malli, joka keväällä ja kesällä saa taas paljon suosioo. Sitten on tietty äitiys eli imetysliivi, mutta sitäkään ei varmaankaan moni vielä tarvitse. Mun äiti käyttää välillä sellasia palleatuellisia rintsikoita, joissa on 7 hakasta selkäpuolella ja kehuu niitä maailman parhaimmiksi rintaliiveiksi. Kenelläkään nuorella en oo semmosia nähnyt. Eipä tuu nyt muita mieleen googlettamatta.
4 Mikä malli tukee eniten?
Tää on oikein mun lempiaihe, kun pääsen taas paasaamaan, kuinka tärkeetä on sovittaa mahdollisimman monenlaisia ja monen mallisia eri valmistajien rintsikoita ja kysyä siltä myyjältä neuvoo.
Myyjät on kivoja ja ne tykkää nuorista asiakkaista, koska nuoret ostaa paljon liivejä ja asiakassuhde nuoren kanssa voi jatkua vaikka 70 vuotta.
Myyjät myös tuntevat heidän mallit parhaiten ja osaavat siinäkin auttaa. Kerro myyjälle, mitä haluat, niin myyjä auttaa sinua löytämään sen!
Minä olen suosinut topattua liiviä, koska omat rinnat on AA, mutta haluan käyttää A kuppisia hieman isompia ja jos liivit eivät olis topatut, niin kupit menisivät ruttuun, eikä se ainakaan mun mielestä näyttäs hyvältä.
Tulipas taas pitkä tarina, toivottavasti jaksoitte lukea!
Terveisin: rintsikkatyttö 13v ja koko edelleen 75A
- tyttöhaluaatietää
Powderbrush, kiitti vastauksesta vaikken kaikkeen vastausta saanukkaan ^^
- tyttöhaluaatietää
Ja kiitos myös sinulle, rintsikkatyttö 13v! :)
Vielä pari kysymystä,
5. Mitä Todella hyvät rintsikat maksavat?
6. Olen 11v ja minulla on 70C kokoiset rintsikat, mutta ne on vähän jo pienet..
Miten voisin kysyä äidiltäni isompia??- rintsikkatyttö 13v
Terve tyttöhaluaatietää!
5 Hmm, niin mitähän lie maksavat?
Mun parhaat rintsikat on maksaneet 28€ ja toiseksparhaat 12€ ja muut siitä välistä.
Parhaat rintsikat ei oo hinnasta kiinni, vaan siitä, miten hyvin ne sopii sulle ja onks ne susta just sopivat ja oikeen kokoiset.
Rintsikat ei saa puristaa, mutta ei ne löysätkään saa olla.
6 Niin, sulla on 70C rintsikat, mutta isommat tarttisit. No eiköhän sun äiti jo tiedä, että tyttärien tissit kasvaa ja isompia liivejä tarvitaan.
Mene vaikka huomen aamulla kuiskaamaan äidin korvaan, että millonkas lähdettäs rintsikkaostoksille, kun nää vanhat tuntuu vähän ahtailta.
Luulempa, että äiti sanoo, että lähdetään sillon ja sillon, niin se asia hoituu.
Kenenkä kanssa olet aikaisemmat rintsikat ostanut?
- tyttöhaluaatietää
Taas kerran, kiitos rintsikkatyttö 13v vastauksistasi :)!
Olen ostanut äitini kanssa suurimman osan rintsikoista. Olen myös itsekseni käynyt ostamassa parit.
Äiti sanoo yleensä, että "Kyllä se 75C on sulle parempi kuin 70C" mutta 70 on parempi omasta mielestäni.. Olen sanonut asiasta monesti mut äiti on van tollanen..- rintsikkatyttö 13v
Moikka moi tyttöhaluaatietää!
Niin, äitiä kyllä kannattaa kuunnella monessa asiassa, mutta tässä rintsikkajutussa sä oot kingi.
Otetaampa ongelma käsittelyyn.
Jos sun rintsikat on liian kireet verrattuna sun rintsikoihin 70C, sun pitää sovittaa kokoo 75B.
Jos sun rintsikoitten kupit on liian pienet, sun pitää sovittaa kokoo 70D.
Jos molemmat on liian pienet, niin 75C on se mitä sun pitää sovittaa.
Kukaan muu ei pysty sanoon, mikä on sun oikee koko, kun sä itse.
Periaatteessa ei kannata välittää kokonumeroista, vaikka ne ois mitä. Ainoo mistä kannattaa välittää on se, että löytää itsellensä oikean kokoiset ja mieluisat rintsikat.
Oon varma, että sä löydät ne.
Terveisin, rintsikkaytyttö 13v
- tyttöhaluaatietää
Hei vaan taas, rintsikkatyttö 13v!
Käyn tänään katselemassa uusia rintsikoita.
Ja ehkä jopa ostankin!
Kokeilen kokoja 70D, 75B, ja 75C.
Toivottavasti joku niistä sopii ^^- rintsikkatyttö 13v
Heippa!
Sulla onkin tänään kiva päivä!
Toivotaan, että oikeen mieluiset rintsikat löytyy!
Tuuthan sitten kertoon kuinka kävi!
Terveisin: rintsikkatyttö 13v
- tyttöhaluaatietää
Hei!
Kävimme tänään ostamassa kolmet uudet rintsikat!
Yllätyksekseni paras koko minulle oli 70E.
Toivottavasti sinunkin päiväsi on mennyt hyvin! :)- rintsikkatyttö 13v
Onnex olkoon tyttöhaluuntietää!
Olen varma, että löysit elämäsi rintsikat ja kolmet vielä. Hip hei hurraa!!!!!
- tyttöhaluaatietää
Äitin kanss olin : D
Jossain kunnon rintsikkaliikkeessä
No, ei jääny tyhjää, ei valunu alas ja ei puristanutkaan. Hyvä jos tajusit :D
10/10p annan palvelulle
Erittäin! Näytti pitävän työstään
Ehdottomasti. Olenkin jo hehkutellut kavereille : D
No ihan normit
Tavalliset
Yhdet raidalliset, kahdet yksiväriset, punaiset ja mustat
Olen
Yht. 70€ mutta oli sen arvoista! :)- rintsikkatyttö 13v
Heippa!
Oon tosi iloinen sun puolesta!
On se niin hauskaa, että kukaan ei arvannu sun oikeeta rintsikoitten kokoo!
Mitä mieltä oot tyttöhaluaatietää, kannattaako ostaa rintsikat sovittamatta?
Mun mielestä varsinkin meidän nuorten on PAKKO sovittaa rintsikat, koska koko muuttuu kokoajan.
Vanhempana on tietty helpompaa, jos rinnat ei kooltaan muutu ja tietää tasan tarkkaan, että ton tehtaan noi rintsikat sopii mulle. Sillon ne on helppo ostaa netistä, mutta muitten on pakko sovittaa ennen ostopäätöstä.
Oon niin iloinen sun puolestas, että hyvät rintsikat löyty ja kolmet liivit 70€ ei nyt kyitenkaan oo mikään katastrofaalinen hinta, vaikka harvan viikkoraha siihen ylettyisikään.
- tyttöhaluaatietää
Kiitos taas pitkästä vastauksestasi! :)
Kyllä, ne pitää sovittaa, muuten olisin taas pienillä rintsikoilla ellen olisi sovittanut ensin.
Oon samaa mieltä, aikuisten on helpompaa ostaa rintsikoita! - melkein 16v
Pakko avautuu, mut ite ku oon jo 15v iha just 16 nii mun koko on 75G ja sain kahet alennuksel ota 2 settii saat toisen ilmaseks nii silti makso 108e!! Mä järkytyin hinnasta!! Eli olkaa kaikki tyytyväisii jos teillä on pienet rinnat ja saatte normaalista kaupasta hyvii liivei!! Ite en saa oikee muualt hyvii liivei ku change:lta. Ja panostakaa liiveihinne!! Lopulta ihan sama mitä maksaa kunhan on sopivat ja se on varsinkin nuorilla erittäin tärkeetä, että on oikeenkokoset hyvät tukevat liivit!!
- rintsikkatyttö 13v
Terve melkein 16v!
Olipa mukava yllätys, että avauduit tänne.
Mukavaa on myös hyvät liivit, mutta 108€, rintsikkaseteistä on järkytyksen paikka.
Mun mummo on joskus kertonut, että rintsikat maksoivat 60- luvulla viikon palkan verran. Aletaankohan kohta olla samassa tilanteessa laadukkaiden rintsikoiden suhteen?
75G on muhkea koko, joka ehdottomasti vaatii hyvät ja oikeankokoiset kunnolla tukea antavat liivit.
Olen lukenut, että kevyesti topatut antaisivat parhaan tuen.
Sen kokoisissa liiveissä pitää varmaanki olla leveät olkaimet ja hyvät tuet rintsikoitten sivuilla ja hakasia luulisin olevan vähintään kolme, ehkä enemmänkin?
Olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan, minkälainen rintsikkahistoria sulla on!
Eli minkäikäisenä ekat rintsikat ja milloin sun rinnat alko kasvaan tuohon G luokkaan?
Onko sulla suvussa isorintaisia ja tiesitkö jo vuosia sitten, että sulle tulee ihan kivan kokoiset rinnat?
Taas mun uteliaisuus iski, kun olen aina kadehtinut niitä meidänkin luokan isotissisiä, kun mun 75A rintsiktkaan ei tahdo kupeistaan täyttyä, mutta 75AA kokoonkaan en halua mennä!
Toivottavasti jaksat vastata mun kyssäreihin!
Ps. Change taitaa olla ainut liike, josta saa isokuppisia rintsikoita pienellä ympäryksellä? - rintsikka tytsy
rintsikkatyttö 13v kirjoitti:
Terve melkein 16v!
Olipa mukava yllätys, että avauduit tänne.
Mukavaa on myös hyvät liivit, mutta 108€, rintsikkaseteistä on järkytyksen paikka.
Mun mummo on joskus kertonut, että rintsikat maksoivat 60- luvulla viikon palkan verran. Aletaankohan kohta olla samassa tilanteessa laadukkaiden rintsikoiden suhteen?
75G on muhkea koko, joka ehdottomasti vaatii hyvät ja oikeankokoiset kunnolla tukea antavat liivit.
Olen lukenut, että kevyesti topatut antaisivat parhaan tuen.
Sen kokoisissa liiveissä pitää varmaanki olla leveät olkaimet ja hyvät tuet rintsikoitten sivuilla ja hakasia luulisin olevan vähintään kolme, ehkä enemmänkin?
Olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan, minkälainen rintsikkahistoria sulla on!
Eli minkäikäisenä ekat rintsikat ja milloin sun rinnat alko kasvaan tuohon G luokkaan?
Onko sulla suvussa isorintaisia ja tiesitkö jo vuosia sitten, että sulle tulee ihan kivan kokoiset rinnat?
Taas mun uteliaisuus iski, kun olen aina kadehtinut niitä meidänkin luokan isotissisiä, kun mun 75A rintsiktkaan ei tahdo kupeistaan täyttyä, mutta 75AA kokoonkaan en halua mennä!
Toivottavasti jaksat vastata mun kyssäreihin!
Ps. Change taitaa olla ainut liike, josta saa isokuppisia rintsikoita pienellä ympäryksellä?Mun ekat rintsikat oli 70A ja kuukausi meni ja taas tarvitsin uude ja ne uudet on 75A ja nyt siitä on n2 kuukautta ja tuntuu et taas tarttis uuet. Todella ärsyttävää että heti kun saa hyvät ne ovat melkein heti liian pienet
- rintsikkatyttö 13v
rintsikka tytsy kirjoitti:
Mun ekat rintsikat oli 70A ja kuukausi meni ja taas tarvitsin uude ja ne uudet on 75A ja nyt siitä on n2 kuukautta ja tuntuu et taas tarttis uuet. Todella ärsyttävää että heti kun saa hyvät ne ovat melkein heti liian pienet
Terve rintsikka tytsy!
Sun tissit taitaa olla kovassa kasvuvaiheessa, koska joudut 2 kuukauden päästä ostamaan uudet isommat rintsikat.
Mua harmittaa, kun mun tissit on melkein vuoden ollu samankokoiset. 75A, nekin on aika paksusti topatut, että kupit ei menis ryttyyn.
Minkälaiset sun mielestä on hyvät rintsikat?
- ++++++++++++/
Hienoa, täällä on muutkin uskaltautuneet kysyä jotain :D!
- rintsikkatyttö 13v
Kukapa ei uskaltaisi kysyä pikkuiselta rintsikkatytöltä? 156cm
Lupaan vastata aina mahdollisimman nopeeta! - 12-13v.tyttöjäkikkii
Lupaan vastata aina mahdollisimman nopeeta!Onks sul kik? Jossain ni kikkaa: olliiz01
- rintsikkatyttö 13v
12-13v.tyttöjäkikkii kirjoitti:
Onks sul kik? Jossain ni kikkaa: olliiz01
Ei oo kikkii! Mut täällä voidaan jutella vaikka rintsikoista, jos haluut.
- Rintsikkatyttö kysyy???
Ei oo kikkii! Mut täällä voidaan jutella vaikka rintsikoista, jos haluut.
Terve kaikille ja hyvää kesälomaa!
Katselin tuossä äsken tennistä Euro-Sportilta Serena Williams vastaan Garbine Muguruza Espanjasta.
Erityisrsti huomio kiinnittyi Serenan vitivalkoisiin leveäolkaimisiin aivan tavallisen näköisiin rintsikoihin, jotka todella hyvin pitivät hänen D-kupin rinnat paikoillaan, sensijaan espanjalaisen A- kupin rinnat hölskyivät valtoimenaan sopimattomissa urheiluliiveissä.
Voisi luulla, että tuolla tasolla jo 20-vuotiaskin osaisi valita rintsikkansa, mutta ei osannut.
Serena Williams sen sijaan osaa valita juuri oikeankokoiset ja malliset rintaliivit. Ehkä äiti auttaa!
Kertokaa mielipiteenne, pitääkö julkisuuden henkilöiden myös Suomessa panostaa rintsikoihin, sekä koon, että ulkonäön suhteen, voiko täällä rössytellä minkälaisilla liivinretaleilla tahansa, varsinkin kesällä, jolloin rintsikat ovat framilla melkein joka mimmillä?
Vastatkaa mielipiteenne! - map
Rintsikkatyttö kysyy??? kirjoitti:
Terve kaikille ja hyvää kesälomaa!
Katselin tuossä äsken tennistä Euro-Sportilta Serena Williams vastaan Garbine Muguruza Espanjasta.
Erityisrsti huomio kiinnittyi Serenan vitivalkoisiin leveäolkaimisiin aivan tavallisen näköisiin rintsikoihin, jotka todella hyvin pitivät hänen D-kupin rinnat paikoillaan, sensijaan espanjalaisen A- kupin rinnat hölskyivät valtoimenaan sopimattomissa urheiluliiveissä.
Voisi luulla, että tuolla tasolla jo 20-vuotiaskin osaisi valita rintsikkansa, mutta ei osannut.
Serena Williams sen sijaan osaa valita juuri oikeankokoiset ja malliset rintaliivit. Ehkä äiti auttaa!
Kertokaa mielipiteenne, pitääkö julkisuuden henkilöiden myös Suomessa panostaa rintsikoihin, sekä koon, että ulkonäön suhteen, voiko täällä rössytellä minkälaisilla liivinretaleilla tahansa, varsinkin kesällä, jolloin rintsikat ovat framilla melkein joka mimmillä?
Vastatkaa mielipiteenne!Sama juttu koiranäyttelyissä/mätsäreissä. Huskyn kanssa juostaan tissit hölskyen. Huoh.. :P
- iiiris1
map kirjoitti:
Sama juttu koiranäyttelyissä/mätsäreissä. Huskyn kanssa juostaan tissit hölskyen. Huoh.. :P
Moi ! No voi ihme tätä keskusteluu .. oon 16 vee likka ja mun rinnat kiinteät a . En juurikaan käytä rintsikoita , ne kiristää , valuu , en tykkää .. Onko muita jotka ei tykkää ?
- rintsikkatyttö 13 kysyy?
iiiris1 kirjoitti:
Moi ! No voi ihme tätä keskusteluu .. oon 16 vee likka ja mun rinnat kiinteät a . En juurikaan käytä rintsikoita , ne kiristää , valuu , en tykkää .. Onko muita jotka ei tykkää ?
map, joo oon huomannu saman, kun koiranäyttelyissä juostaan koiran kanssa, niin joskus näkee aivan hirveetä melskettä puseron alla, aivan kuin DD-koon tissit olis täysin ilman liivejä.
Luulis häiritsevän ja sattuvan. Katsojamiehet kyllä varmasti tykkäävät vahdata hyppiviä tissejä, vaikka koiriahan sinne on tultu katselemaan, kai.
iiiris1, eihän ne A- rinnat pahemmin hetku mullakaan 75A, muyta rintsikoita tykkään käyttää, sillä topattuina ne antavat muotoja.
Muuten, kuinka moni on hommannu uudet rintsikat kevätjuhlaa varten?
Mun äiti osti mulle ihanat topatut tosi kirkkaan keltaset rintsikat, malliltaan sellaset terävät ja ne näkyy jännästi mun puseron läpi.
Saapas nähdä lauantaina, mitä luokkakaverit sanoo, kun näkee. - tietämätön
Lupaan vastata aina mahdollisimman nopeeta!Hei rintsikka tyttö! Voinko harrastaa seksiä vaikka kuukautiseni ei ole vielä alkaneet? Vastaa tähän pleace!
- rintsikkatyttö 13v
tietämätön kirjoitti:
Hei rintsikka tyttö! Voinko harrastaa seksiä vaikka kuukautiseni ei ole vielä alkaneet? Vastaa tähän pleace!
Moi tietämätön!
Kyllä voit harrastaa, mutta ehkäsyä (kondomi) ei pidä unohtaa.
Itsekkin olen harrastanut, vaikka kuukautiset eivät ole vielä alkaneet. - tietämätön
Moi tietämätön!
Kyllä voit harrastaa, mutta ehkäsyä (kondomi) ei pidä unohtaa.
Itsekkin olen harrastanut, vaikka kuukautiset eivät ole vielä alkaneet.Moi rintsikkatyttö!
Kiitos vastauksesta, mutta käykö eka kerta kipeetä? - rintsikkaryttö 13v
tietämätön kirjoitti:
Moi rintsikkatyttö!
Kiitos vastauksesta, mutta käykö eka kerta kipeetä?Ei käy kipeetä, jos olet oikein kiihottunut ja pimpistä märkä.
Muista pitkä esileikki, ja pyydä, että sun poikaystävä sormettaa ja nuolee sua ensin.
Säkin voit ottaa pojalta suihin, niin hän tietää, että pidät pojasta paljon.
Hyvin se menee ja se on tosikivaa, jota alkaa sit haluumaan joka päivä ja välillä pari kolmekkin kertaa päivässä. - ope1234
rintsikkaryttö 13v kirjoitti:
Ei käy kipeetä, jos olet oikein kiihottunut ja pimpistä märkä.
Muista pitkä esileikki, ja pyydä, että sun poikaystävä sormettaa ja nuolee sua ensin.
Säkin voit ottaa pojalta suihin, niin hän tietää, että pidät pojasta paljon.
Hyvin se menee ja se on tosikivaa, jota alkaa sit haluumaan joka päivä ja välillä pari kolmekkin kertaa päivässä.Koska olet - toisin kuin nimimerkistäsi voisi päätellä - täysi-ikäinen ihminen, teet rikoksen, kun ryhdyt omaksi huviksesi seksikeskusteluihin nuorille tarkoitetulla palstalla. Käytöksesi on häiriintynyttä ja viehtymyksesi rintaliivien ostosta ja malleista keskustelemiseen todella omituista. Rintaliivifetissi sinänsä ei ole sairaus, kunhan et sotke siihen lapsia. Hakeudu hoitoon!
- Anonyymi
Lupaan vastata aina mahdollisimman nopeeta!Uuh, miten söpö sä varmasti oot. 13v tissit ja 156!
- Anonyymi00033
Ei sille oo vuoden aikaa kai??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791292
- 721184
- 781031
- 95879
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois256825- 49767
- 29739
- 55683
- 72669
- 44602